Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mkRoland

    senior tag

    Sziasztok!
    Két előfizetésemmel vagyok lassan 7 éve a Vodafone előfizetője, további 2-vel pedig 2,5 éve. Úgy hozta a sors, hogy flotta-változás miatt idén március óta átkerültünk más díjcsomagba, ami egyrészt drágább, másrészt drágábban kapok/kaptam volna készülékeket is mint eddig (pl: Vodafone 845-öt drágábban kaptam volna a 2200 forintos havidíjas előfizetésem mellé 2 év hűséggel, mint zsír új prepaid feltöltőkártyás csomagban), úgyhogy eljött részemről a rugalmas elszakadás ideje. 2 számomat szerettem volna hordozni, másik kettő megy a veszendőbe. Utánanéztem online a hűségidőm lejártának, ez jött ki:

    Fentiek fényében elindítottam a folyamatot, hogy megszüntetek az előfizetéseim közül kettőt, kettővel pedig hordozok számot. Elhiszem, hogy nem tetszik nekik, hívtak is többször, hogy indokoljam meg a döntésemet. Megindokoltam. Ma reggel pedig azzal a hívással fogadtak, hogy akkor most ha folytatom, akkor 35.000 forintos kötbért vagyok köteles fizetni számonként!
    Udvarias kérdésemet követően, hogy "ugyan már miért, amikor LEJÁRT A HŰSÉGIDŐM ÉS NINCS SZÁMLATARTOZÁSOM?" azt a választ kaptam, hogy még van hűségidőm!
    Szerintetek mennyi esélyem van a Fogyasztóvédelemhez fordulva? És ezt hogyan és milyen formában tudom megtenni?

    [ Szerkesztve ]

    [ Szerkesztve ]

  • mkRoland

    senior tag

    válasz Hmura #16512 üzenetére

    Okés, köszönöm, írtam az Ügyfélszolgálatnak is egy tényleg kifogást nem tűrő, normális hangvételű levelet. Majd várom a válaszukat, bízom benne, hogy konszenzusra jutunk. A fejleményekről beszámolok!

    [ Szerkesztve ]

  • mkRoland

    senior tag

    válasz nyuszó #16516 üzenetére

    Pedig az ACE nem csinál rossz képeket! Tegyél egy próbát úgy, hogy nem egyszer kattintasz a fényképezés gombra, hanem hosszan nyomod, amíg a fókusz be nem fogja a célt (egy hang tudatja veled ezt, 1-3 másodpercen belül és zöldre vált a kép közepén lévő négyzet), majd amikor el akarod sütni, engedd el ezt a gombot és (fényviszonyoktól függően) tartsd még pár másodpercig lehetőleg mozdítás nélkül a telefont a cél felé (sötétebb helyeken: tovább, tűző napsütésben kevesebb ideig, szinte azonnal)!
    Mivel a rendeltetés-szerű használatot nem befolyásolja, így csak arra apellálhatsz, hogy pár napon belül megpróbálsz elállni az üzlettől, de ez (mivel hűségidő köt) nem biztos, hogy sikerül (gondolom, olyasmit szeretnél, mint online vásárlás esetén a 8 napon belüli). Ha sehogy sem megy, megpróbálhatod elcserélni/eladni a telefont itt, hardveraprón (de mivel előfizetéses vagy és még nem járt le a hűségidőd, nehezebben fog menni, ha egyáltalán lehetséges)! Bár nem értem, hogy ha már egyszer egy újat kibontanának neked és odaadnák cserébe (mert ehhez van jogod pár napon belül, gondolom ezt csinálták a múltkor is, amikor ugyanolyanra cserélték), akkor miért nem tudják visszavenni és adni helyette egy HTC WildFire-t vagy Wildfire S-t... Bár fotóban ez sem annyira komoly, mint egy Sony-Ericsson vagy a kártyafüggetlenül 1-2 hete még 60.000-70.000 forintba kerülő Samsung Nexus S.

    [ Szerkesztve ]

    [ Szerkesztve ]

  • mkRoland

    senior tag

    válasz p.awet #16572 üzenetére

    Én ezt úgy tudtam elérni, hogy kiírja, hogy egyesével beléptem az ügyfélszolgálati felületre és kértem számhordozási elszámolást - egyesével. Ekkor visszalépve az előfizetésekre már írja is!

    [ Szerkesztve ]

  • mkRoland

    senior tag

    válasz p.awet #16577 üzenetére

    Online Ügyfélszolgálat => Speciális szolgáltatások => Számhordozási folyamat elindítása előtti előzetes egyeztetés => Részletek => itt megadsz minden adatodat, minden előfizetéseddel megismétled a procedúrát, és amikor visszamész az "Előfizetések áttekintése" ablakba, akkor már ott is lesz mindegyiknél!

    Szeretném korábbi hozzászólásomat kiegészíteni. Írtam, hogy kötbért szeretne kérni a Vodafone, holott számhordozási kérelmem pozitív elbírálásban részesült, emiatt felvettem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal elektronikus levelezés formájában.
    Éppen az imént fejeztük be a beszélgetést és örömmel mondhatom, hogy maximálisan pozitív hozzáállásról tettek tanúbizonyságot, úgyhogy abszolút elégedett vagyok velük. Köszönöm ezúton is a Vodafone-nak, javaslom, bárkinek bármilyen gondja van, továbbra is forduljon az ügyfélszolgálathoz!

    [ Szerkesztve ]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák