-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
szasanyi
félisten
válasz Gebriel #4068 üzenetére
Nem viccelek, 44k a független Nokia 5310 Xpress Music telefonért - most - jó ár! De persze ha neked megfelel a Vodás, korlátozott készülék is, akkor vedd azt, és ne fizess többet. Azt meg megnézném, hányan tudtak 16.970 HUF-ért hozzájutni! Te vettél? Sőt, az un. post csomagban is kevesen tudnak vásárolni, bár az már elfogadható ár - lenne, ha nem lenne a fos Live! menű belefaragva. Ugyanis az van rajta, gondolom szép piros ikonokkal.
Nyugati az ország, de keletre tart. Már megint... Nálunk visszafelé jár az óra?
-
szasanyi
félisten
Ja. De a Vodafone oldalán meg az van, hogy DE!
Nyugati az ország, de keletre tart. Már megint... Nálunk visszafelé jár az óra?
-
szasanyi
félisten
Sztem a Vodafone nem azért írja ki a honlapjára, hogy Live! menű, mert nem az. Főleg, hogy nekik is tudni illik: a többen nem szeretik, mint igen. Beszámítás már nincs, arra csak április végéig volt lehetőség. onnan tudom, hogy 3x hírtak fel ez ügyben, és még levélben is részletesen tájékoztattak, le ne maradjak. És én meg fogtam magam, és lemaradtam.
Nyugati az ország, de keletre tart. Már megint... Nálunk visszafelé jár az óra?
-
szasanyi
félisten
válasz Gebriel #4076 üzenetére
Így valamivel jobb a helyzet. Témát tettél rá? Változnak a gyári ikonok? Tarifacsomagokról csak annyit, hogy jó annak, akinek jó. Nekem pölö nem, mert a jelenlegi (egyfajta céges/kedvezményes) jobb, és CSAK akkor lett volna kedvező áron, ha tarifacsomagot váltok. Úgy viszont nem is gondolkodtam rajta, és sztem lehetnek páran hasonló helyzetben, akik e miatt nem vettek/vesznek vodás mobilt - többek között.
Más: nem tudja valaki, hogy van-e előrelépés a hűségidő csökkentésének témájában? Mert ugye történt valami az ügyben, hogy a pofátlanul sok 2 év csak 1, esetleg fél év legyen - tekintettel a mobiltelefonok rettentően gyors avulására, és egyéb körülményekre.
Csak azóta sem hallottam róla, mi lett ezzel a felvetéssel vagy javaslattal... vagy mi volt ez.Nyugati az ország, de keletre tart. Már megint... Nálunk visszafelé jár az óra?
-
szasanyi
félisten
-
szasanyi
félisten
Mint említettem, a szolgáltatók nem értük, az előfizetőkért vannak, hanem a pénzünkért. Nagy különbség!
Egyébként vannak kiváltságokat élvező személyek, előfizetői csoportok, akiknek mai is másodperc alapú a számlázási rendszere. És gyakorlatilag alig magasabbak a percdíjak, de ugye a kedvezőbb számlázási mód miatt sokkal kevesebb a számla végösszege, mint pölö a perc alapú - ne adj' isten, 2 perc alapú - számlázási mód esetén. Tehát a lehetőség és a technikai feltétel adott, egyszerűen nem biztosítják mert így többet kell fizetnünk. Ennyi.Nyugati az ország, de keletre tart. Már megint... Nálunk visszafelé jár az óra?
-
szasanyi
félisten
válasz megyeri #4095 üzenetére
Azt, hogy hol, mikor és milyen körülmények között nevelkedtem ne firtasd, mert nem rád tartozik. Poén szinjén sem. Mellőzd a személyeskedést ha kérhetlek, már csak azért is mert egyrész nem ismerjük egymást, másrészt ez nem tartozik a topik témájához, és mert lehet, hogy kétszer annyi idős vagyok mint te - amely esetben jár némi tisztelet, mivel az ellenkezőjére nem adtam okot!
Te egyébként a vodafonnál dolgozol, vagy annyi pénzed van, hogy neked mind1, esetleg egyik sem - ez még rosszabb - csak neked nem számít mennyi a havi telefonszámlád? Mert nálam 1ik variáció sem áll fenn. Egyébként igazad van, minek is adna kedvezményt a szogáltató sok-sok éves előfizetője részére - esetemben pölö 3 előfizetés van - ha nem muszály. Viszont az biztos, hogy nem kellett volna eltérni a korábbi másodperc alapú szolgáltatástól, csak azért mert így több pénz folyik be. Legalább azoknál ne változtatnának negatív irányban, akik régi és megbízható előfizetőik, és a korábbi - adott esetben kedvezőbb - feltételekket kötöttek előfizetői szerződést velük. Az új előfizetők esete már más kérdés... Náluk alkalmazzon más, adott esetben kedvezőtlenebb feltétel rendszert, de ezt előre közölje és majd az alapján eldönti az illető, úgy jó-e neki vagy néz más - tarifacsomag, vagy szolgáltató - után. Nem gondolod? Nem kell szocializmus, csak némi józan ész: a pénzünkre utaznak, és nincs különösebb kedvezmény olyan egyéni előfizető részére, aki sok éve a vodafon - akár több előfizetéssel rendelkező - ügyfele, és aki megbízhatóan fizeti a számláit. Vagy úgy gondolog, hogy az már kimeríti a kellő lojalitás és elfogadható kedvezmény fogalomkörét, ha 2 évente - többnyire - elfogadható árban vásárolhat az ember egy új mobiltelefont, újabb 2 éves szerződés aláírása ellenében?
Egyébként én megtaláltam a nekem legideálisabb tarifacsomagot, de ez nem jelenti azt, hogy ez a jó. Csak nincs jobb, és ez nagy különbség! Tehát a véleményem továbbra is ez:Nyugati az ország, de keletre tart. Már megint... Nálunk visszafelé jár az óra?
-
szasanyi
félisten
válasz Gebriel #4097 üzenetére
Erre én... válaszoltam. De egyébként te miért háborodtál fel jobban a válaszomon, mint az, akinek válaszoltam?
Én 1996 óta használok mobiltelefont előfizetéssel. Mind a három szolgáltatónál megfordultam 2-4 év időtartamban. A vodafonnál kb. 6 éve vagyok. Hidd el, van némi tapasztalatom felhasználóként, ezért bátorkodtam... de gondolom, ez azért nem nagy gond.
A gond az, hogy nincs igazi piaci verseny, és ezt kihasználva lehetnek magasabb árak, mint egyébként. Sztem.Nyugati az ország, de keletre tart. Már megint... Nálunk visszafelé jár az óra?
-
szasanyi
félisten
válasz megyeri #4098 üzenetére
Rendben, elfogadom - te nem annak szántad, aminek értettem. Errő ennyit és hagyjuk is.
A logikát én is látom, csak éppen nem logikából, hanem pénzből élünk. És abból - sajnos - nincs annyi, hogy mind1 mennyiért telefonálunk. És arról ne is beszéljünk, ha e mellett van két kamasz gyereked is...
Ráadásul - ahogyan említettem is - meggyőződésem, hogy több éves előfizetőként járni kellene komolyabb kedvezménynek, jóval többnek többnek mint pölö egy új előfizetőnek. És igen, mindkét irányban változhat a dolog, DE a régi előfizetőknek ajánlják fel a lehetőséget, hogy ilyen vagy olyan előnyökkel - hátrányokkal akar-e változtatni. Tudom, hogy ez nem minden esetben lehetséges, na ilyen egyáltalán nincs! És nem azért, mert erre lenne lehetőség a szolgáltatóknál.
Én is ki tudom fizetni a számláimat, de nekem az még annál is fontosabb, hogy az után mennyi marad a zsebemben. És ha kevesebbet kellene fizetni... Nem sokkal, csak annyival, hogy érezzük: tényleg megbecsül bennünket a szolgáltató, és nem csupán belőlünk él.Nyugati az ország, de keletre tart. Már megint... Nálunk visszafelé jár az óra?
-
szasanyi
félisten
Hmmm... úgy látom, nem egyedi vélemény volt az amit korábban megfogalmaztam. Szóval remélem, a Vodafone illetékesei is olvassák ezt, vagy hasonló topikot, hát ha eszükbe jut vmi részünkre is pozitív 5let. Bár kétlem... mármint, hogy 5let bizányára van, csak hát minek az a sok kedvezmény, mikor így is elégedettek az előfizetők.
Nyugati az ország, de keletre tart. Már megint... Nálunk visszafelé jár az óra?
-
szasanyi
félisten
Ja. Hamarabb készen volt - az, hogy mennyivel, sosem derült ki -, csak elfoglaltak a dolgozók, és elfelejtettek értesíteni. Legalább is egy ismerős segítségével ezt sikerült kideríteni, mert ők parsze tagadták az egészet, a sok szervíz munkára hivatkoztak.
Nyugati az ország, de keletre tart. Már megint... Nálunk visszafelé jár az óra?
-
szasanyi
félisten
válasz Gebriel #4136 üzenetére
Én elég türelmetlen ember vagyok - tudom, hogy ez nem erény, inkább egy állapot - és a voda ügyfélszolgálatát felhívni... Legalább jó minőségű, és jó zenét nyomnának, mert azt legalább szívesebben hallgatná az ember akár 10-15 percen keresztűl. Azon kívűl meg nem is biztos, hogy érdemi információval tudnak szolgálni, tekintettel arra, hogy több külső céggel dolgoztatnak. Kvázi feleslegesen várakozok, és a végén nem vagyok előrébb. Egyébként egyszer megtettem ezt, úgyhogy nem fikció amit mondok. És ugye mivel nem csak a vodánál lehet leadni készüléket, és többnyire nem is ott szervizelik, semmit sem tudtak. Mert az, hogy a területi képviseleten a kihúzott számmal a kézben 1/2-1 óra várakozás birítékolható, az is tuti. Így aztán oda megy az ember, ahol gyorsabban végez, de ugye emiatt megtörténik ilyen. Na, itt is csak okoskodhat az ember, de okos nem igen tud lenni. A legjobb, ha nem kell menni.
Nekem már biztosan nem, mert nem vodás telót vettem. És nem is fogok, mert ha csak ezt - no meg a lájvos menüt - elkerülöm vele, nekem már megérte azt a pár ezer forint többletet.Nyugati az ország, de keletre tart. Már megint... Nálunk visszafelé jár az óra?
-
szasanyi
félisten
-
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen