Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Wasquez

    senior tag

    Sziasztok!

    Előfizettem mobil internetre, 10GB 3990Ft. Közben lett másik szolgáltatónál is internet, így nincs rá szükségem!
    Úgy emlékeztem, hogy 30 nap próba idő alatt fel lehet mondani, nem tudom, hogy ez mennyire helytálló?
    A vodafone alkalmazásból nem tudtam eljutni a lemondás opcióig, szerintem nincs is ilyen.
    E-mailban megírtam, hogy elállok a szerződéstől, 05.05-én, a forduló 05.06 volt.
    Ma kikükdték a számlát, amin már a 06. hónapig ki van számlázva.
    Felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy mi újság ezzel!?
    Azt mondta, hogy még aktív a szolgáltatás, és nincs mód online lemondásra, csak telefonon keresztül tudom megtenni!
    Valamint 10000Ft kötbért kell fizetnem.
    Az ÁFSZ szerint a lemondást ugyanolyan módon meg lehet tenni, ahogyan meg lett kötve a szerződés!
    Valamint ez a 10000Ft-os kötbérezés is kicsit furcsa, volt valami belépési díj, ami 10000Ft volt.
    Ha azt mondanák, hogy 100000Ft a belépési díj, de azt elengedik, akkor annyit kéne befizetni a szerződés lejárta előtt?
    Mi erről a véleményetek, nem sántít ez a történet valahol?
    Azt is mondta az ügyintéző, hogy csak 14 napos elállási idő van!

    PC

  • Wasquez

    senior tag

    válasz MadMancs #70048 üzenetére

    Rendben, akkor kifizetem a kötbért, ezzel annyira nem is vitatkoztam volna.

    Ami viszont benne van az ÁFSZ-ben, hogy ugyanolyan módon, ahogyan meg lett kötve a szerződés, fel is lehetne mondani.

    Igazából ezek nekem már az utolsó cseppek voltak a pohárban!

    Volt 30 napos megújuló net lehetőség a telefon előfizetésemhez, amit használtam, 3,5 GB adattal.
    Majd egyszer csak eltűnt az új my vodafone alkalmazással és csak a social pass, meg a két napig 10000000000GB-os értelmezhetetlen csomagok maradtak meg irreálisan magas árakon!
    Ügyfélszolgálatot hívtam, azt mondták, hogy soha nem is volt ilyen lehetőség a csomaghoz!
    Mondtam, hogy biztos úgy van, ahogy mondják, én nem tudom, mit használtam eddig!? Csak nem értem, hogy akkor milyen netet számláztak!?
    Mi ebben a ráció, hogy nekik miért jó, hogy nem tudok havonta megújuló netet venni a telefon előfizetésemhez?
    Kell 1 év hűségidő, külön kártya, ami problémás, mert már van két kártya, harmadiknak nincs hely!
    Oda jutottunk ezzel a buzetálással, hogy le fogom mondani a végén a két hang alapú előfizetést is 18 év után!
    Kinek jó ez!?

    PC

  • Wasquez

    senior tag

    válasz neo-geo #70144 üzenetére

    Nem értem, miért csinálják ezt, addig piszkálják az előfizetőket, amíg elég lesz, utána meg már ajánlgathatják az 1GB-t.

    PC

Új hozzászólás Aktív témák