- Milyen routert?
- ASUS routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI kábel TV
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- DIGI internet
- Crypto Trade
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mauzes
őstag
Sziasztok!
Tudom, nagyon általános a kérdésem, hiszen mindenki annyit használja a netet, amennyit akarja, de még sohasem neteztem mobillal, ezért lenne szükségem egy kis tanácsra.
A Vodafone-nál ilyen opciókat tudnék igénybe venni:
1000 Ft - 50 MB, felette lassítás,
2000 Ft - 500 MB, felette lassítás,
3000 Ft - 1 GB, felette 30 Ft/MB .Email, hírolvasás, Google, útvonalkeresés és mérsékelt Youtube-ozás, amit így el tudok most képzelni, aztán persze majd kiderül. A fontosabb frissítésekre van otthoni wifi-m.
Ti mit tudnátok tanácsolni, melyik érné meg ezek közül a leginkább?
-
Mauzes
őstag
válasz Mauzes #15668 üzenetére
Akkor máshogy is megkérdezném:
Mennyi adat nagyjából egy 4 perces Youtube-videó (360p, illetve mennyi a 720p)?
Mennyi adat lehet mondjuk Google Maps-en megtervezni egy Budapesten belüli útvonalat BKV-val?Csak úgy kb, hogy belőjem, elég lenne-e havi 50 (vagy 100) mega.
Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
Mauzes
őstag
Sziasztok!
A Mobilweb Hobby még mindig 50 MB a Vodafone honlapján. Akkor most biztos, hogy ez 100 MB lesz, vagy már az vagy mikortól, vagy hogy is van ez az egész?
Köszi!
-
Mauzes
őstag
Sziasztok!
Mikor van a mobilnet adatforgalmazási időszaka a Vodafone-nál? Tehát mikortól nézzem, hogy benne vagyok-e a havi keretben?
A másik, hogy a "Facebook nem számít bele" az vonatkozik az üzleti surf előfizetésekre is vagy csak a lakosságira? És számít-e, hogy mivel Facebook-ozom, widget szinkronizál/Opera mini, stb...?
-
Mauzes
őstag
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni , hogy miért van, hogy autópálya-matrica vásárlása esetén (sms) az a válasz jön, hogy univerzális egyenlegemen nincs elég fedezet.
Ezt azért nem értem, mert előfizetéses vagyok, és a főelőfizető tud vásárolni, egy másik szám is,ami elvileg ugyanolyan, mint az enyém, tud, míg a maradék kettő (köztük én) nem...
-
Mauzes
őstag
Üdv!
PNA-val szeretnék nezetni a mobilos hálózaton, de ehhez DUN-os megosztásra van szükségem a mobilom felől. Milyen értékekre kell beállítanom a Voda APN-jét, hogy ez működjön?
Motorola Defy-t akarok összehangolni egy Wayteq x960BT-vel... -
Mauzes
őstag
Sziasztok!
Ellopták a Motorla Defy-met, ezzel kapcsolatban lenne két kérdésem.
Van valakinek tapasztalata az IMEI-letiltással és a nemzetközi adatbázissal? Tehát ha adott hálózatban megpróbálják bekapcsolni a telefont, akkor nem fog sikerülni, vagy pedig be is azonosítják, hogy hol történt a dolog, és továbbítják a rendőrség felé? És ez egyszerűen azt jelenti, hogy nem lesz a telefonon hálózat vagy pedig maga a telefon nem fog működni?
A másik, hogy visszaélhetnek valahogy a személyes fiókommal? Ugye a telefon a fiókhoz kapcsolódva éli az életét, tehát sim nélkül is használható rajta majdnem minden, ráadásul tök automatikusan csatlakozik is mindenhez. A gmail fiókom jelszavát természetesen megváltoztattam, de nem tudom, ez megoldás-e, hiszen a telefon tárolja az emaileket, illetve nem tudom, hogy akkor bekapcsolás után milyen funkciók érhetők el jelszómegváltoztatás után.
Kérlek ha van infótok a témáról, osszátok meg velem, mert nem csak az anyagi kár mellett most aggódhatok ezen a dolgon is...
-
Mauzes
őstag
Sziasztok!
Szerintetek az fogyasztóvédelmi szempontból rendben van, hogy ha hűségidő után egy telefon függetlenítését a telefon tényleges vásárlója kéri (persze csak személyesen lehet...), akkor ingyenes, ha pedig a vásárló által (!) meghatalmazott személy kéri, akkor 10.000 Ft a díja? Mármint nem értem, hogy minek a díja ez a 10.000, tekintve, hogy maga a függetlenítés ingyenes kellene, hogy legyen.
-
Mauzes
őstag
Fiktív szituáció: az előfizető a hűségidő lejárta után a másodpiacon eladta a telefonját, és átment egy másik szolgáltatóhoz (azaz már nem előfizető többé, akár évek óta). Ekkor is egyedül ő tudja kérvényezni a függetlenítést ingyenesen, ráadásul csak is személyesen? Ez elég hatékonynak tűnik.
-
Mauzes
őstag
Sziasztok!
Tényleg létezhet az, hogy a Vodafone egy feltöltőkártyás előfizetés tulajdonjogának átírását hivatalosan 15(!) napon belül végzi el? Ilyen szintű amatőr/bürokratikus ügyintézést nehéz tolerálni a mai világban. Még azt is hihetetlenül megnehezítik, hogy otthagyjam ezt az átkozott szolgáltatót.
-
Mauzes
őstag
válasz Caranita #47115 üzenetére
Egyszerűen nem bírom felfogni, hogy mi és miért tart ennyi ideig. Egy nyamvadt hűség nélküli feltöltőkártyáról beszélünk. Nekem is azt mondta az ügyintéző, hogy a 15 nap csak a hivatalos és 2 nap alatt meglesz. Ehhez képest nekem 5 nap alatt még nem bírták átállítani.
-
Mauzes
őstag
válasz 4Grider #47117 üzenetére
Persze, biztos van értelmes oka, csak nagyon-nagyon nem hatékony. Nekem az, hogy egy más nevén lévő flottából átmenjek egy másik szolgáltatóhoz számhordozással együtt, az egy kész tortúra. Persze lehet én vagyok béna, de azt csináltam, amire azt javasolták, hogy a legjobb.
- Más városban lévő előfizetőnek személyesen be kellett mennie a Vodához és felmondani az előfizetésen lévő hűséget a számra - persze kötbér fizetéssel
- Kapott egy új feltöltőkártyás sim kártyát, ami egyelőre nem élt
- A hűséget 48 belül veszi le a Voda, bármelyik pillanatban
- Amikor lekerül a hűség, az eredeti sim behal és nincs hálózat, át kell tenni az új simet (pont nem volt nálam, beszoptam egy fél napra)
- Most már nincs hűség a számon, de az továbbra is az eredeti előfizető nevén van
- Lemondó nyilatkozattal be kell menni a Vodához és kérni az előfizetés átírását - persze ennek van külön díja. Miért? Csak.
- Az ügyintéző szerint 2 napon belül meglesz, úgyhogy nyugodtan lehet menni az új szolgáltatóhoz
- Én ezt meg is tettem, akik adták az új sim-et és megadtak egy 2 nappal későbbi időszakot, amikortól élni fog a kapott sim
- A megadott időszakban nem kapcsolták be az új sim-et. Miért? Mert a Voda még nem írta át a tulajdont az én nevemre
- Megoldás? Várni kell, 15 napon belül valamikor/bármikor átírják. Addig használjam a
- Ezután újra be kell menni az új szolgáltatóhoz, és újra várni kell egy újabb megadott időablakra a számhordozás elvégzéséhez. -
Mauzes
őstag
válasz Caranita #47119 üzenetére
Egyszerűbb lett volna új számot kérni, de mondjuk egy 15 éve használt mobilszámot nem szívesen ad fel az ember. Nem tudom, te milyen gyakran váltogatsz telefonszámot.
A kapásból átírás pedig nem lehetséges, ha hűség van az előfizetésen, ami másé. Előbb az előfizetőnek kell felmondania, megvárnia, míg lekerül a hűség (azaz átmegy egy új csomagba), és csak utána lehet átírni. Pont ezt csináltam én is.
-
Mauzes
őstag
válasz Caranita #47126 üzenetére
Szerintem elbeszélünk egymás mellett. Én tényleg nem értem, mi értelme egy új számnak, ha a mindenki által ismert, régóta meglévő számodat akarod továbbra is használni.
Amit írsz, az lehet működött volna, bár nekem nem mondta egyik ügyintéző sem, hogy lehetséges. Viszont az előfizetővel nem voltunk egy városban.
A feltöltőkártyát azért javasolták (személyesen is érdeklődtem és 1270-en is), mert azt mondták, hogy az új előfizetéses csomag csak magasabb lehetne, mint a régi, így egy drága csomagba kerülnénk. És mivel a tulajdon átírás több napot vesz igénybe, ez még törthónapra is feleslegesen sok kiadást jelentene. Míg a feltöltőkártya ingyenes és nem is kell feltölteni, ha nem akarom használni.
-
Mauzes
őstag
Vodafone pro-ság státusz jelentés:
1. Egy más nevén lévő feltöltőkártyás előfizetést akarok átvenni saját névre, ezt a Voda 10 nap alatt még nem tudta adminisztrálni.
2. Az 1 GB plusz adatot már több, mint 24 órája igényeltem, eddig még nem jött sms.WTF? Vagy minden szolgáltató ennyire hatékony?
-
Mauzes
őstag
válasz 4Grider #47213 üzenetére
Szerintem meg nettó lehúzás, mert simán megcsinálhatnák, hogy csak a következő megújulástól kezdve (helyett) veszik el a netet, nem pedig a már kifizetett időszakra/mennyiségre is. Ez lenne a fair és sok szolgáltató így csinálja, pl. Spotify. Vagy akkor legyen díj visszaigénylési lehetőség.
De hát itthon a telekom szolgáltatók mindegyike egy pestis, mert megtehetik.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen