-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
alba-regia
aktív tag
Sziasztok! Lehet, hogy volt már ilyen problémája másnak is, de rákeresve nem találtam megoldást.
A Vodafone rendszeresen, random időpontokban reklám és nyeremény SMS-eket küld. Ezeket szeretném valahogy lemondani, mivel nagyon idegesítő. Előre is köszönöm a segítséget! -
alba-regia
aktív tag
válasz sirszevenap #22171 üzenetére
Okt. 1-jén véletlenül jókor néztem rá a Voda honlapjára, amikor megjelent a RED díjcsomag és az iPhone5. Egyből hívtam az egyik székesfehérvári boltjukat, ahol az egyik fehéret félretették kb. fél órára, míg beértem. Összesen 4 db-ot kaptak. A korábbi hozzászólásokban olvastam, hogy máshol is kb. ilyen hatalmas mennyiséggel indult a rajt
Szóval párnapos bolt előtti vadkemping nélkül sikerült megvenni a készüléket. A 16 GB-os ára kb. 70e Ft, amihez 90e Ft kauciót kértek, melyet a 3. hónap után kezdenek jóváírni.
A szolgáltatóváltás már egy ideje váratott magára a Telenyomor hozzáállása miatt. Ma a számhordozást is sikerült elindítanom. Remélem, hogy a Vodával jobban meg leszek elégedve. Pannon korában a Telenyomor is jó volt 10 évig...
-
alba-regia
aktív tag
válasz BroCreSt #22176 üzenetére
A telefont nem részletre vettem. Nekem is az első havidíjas előfizetésem a Vodánál.
Valami 110 v 120 e Ft kauciót kaptak visszaigazolásul a központtól, azért lett 90, mert bankkártyával fizettem. Egyébként eredetileg függetlent akartam venni, de Apple 3-4 hétre szállította volna.
A kauciót a 3. hónaptól a havidíjakban írják jóvá.
-
alba-regia
aktív tag
válasz BroCreSt #22181 üzenetére
Nem tudom, hogy mennyire látják egymás feketelistáját a szolgáltatók, de egyiknél sincs tartozásom. Vodánál meg csak egy kihasználatlan Vitamaxom van. Munkáltatóit természetesen nem vittem, mivel nem szólt róla a fáma, valamint nem részletre akartam venni a telefont. Szerintem egyszerűen arányosítanak a listaárhoz az új előfizetőknél, legalábbis ez még logikus magyarázat lenne.
-
alba-regia
aktív tag
válasz mukibuci #22242 üzenetére
A RED azoknak, akik sokat beszélnek, és nem nagyon akarnak foglalkozni a VOIP előnyeivel és hátrányaival jó választás. Bár szerintem 10e Ft környékén lenne az is reális. A készülékbiztosítás hasznos, főleg egy iPhone5 esetében. Egyébként úgy számoltam, hogy ha leosztom 24 hónapra a készülékre kapott kedvezményt, hozzáadom a havi előfizetési díjakat, még így is 10e Ft/hó környékén vagyok. Engem igazából a kiszámíthatatlanság idegesít, amit a Telenor is művel az ÁSZF változtatásai következtében: osztott havidíj, stb. Ha van egy fix percdíj, ami azonos hálózaton belül, kívül, sokkal követhetőbb a legtöbb ember számára.
A RED-ben lévő nettel is eddig meg vagyok elégedve. A fel- és letöltés többszöröse a már említett szolgáltató által biztosítottnak (bár ez helyfüggő is). Ha valaki nem flottás és sokat beszél, jó választás lehet a RED.
-
alba-regia
aktív tag
Elég szépen kartelleznek az árakat illetően. Jópár éve alig több, mint fele volt a feltöltősök percdíja mindhárom szolgáltatónál. Aztán szépen lassan emelgették az új díjcsomagokkal. Ugyanez a számlás előfizetéseknél is megfigyelhető. A díjcsomagok is hasonlóan vannak összeállítva mindháromnál.
Egyébként szemétségben a Telenor vezet. Ügyfélcentrikus szolgáltatóból sikerült az utóbbi két évben a legmélyebbre süllyednie, de ezt a saját topicjában már elég sokan leírták.
-
alba-regia
aktív tag
A Telenor topikban is leírtam az alábbiakat. Arra lennék kíváncsi, hogy aki a Vodafone-nál indított el számhordozást okt. 1. után, milyen tapasztalatai vannak.
3-án bejelentettem a Vodánál a számhordozást, de csak mára kaptam időpontot, hiába van az új rendszer szerint erre két napja a szolgáltatóknak. Tegnapelőtt jött egy SMS, hogy a számhordozást elindították. A Telenornak is írtam, ill. személyesen is jeleztem, hogy el akarom vinni a számot. Megerősítették, hogy nincs lejárt tartozásom, ill. az adataim is ehhez rendben vannak, egyeznek.
Erre ma reggel jött a Vodától az SMS, hogy elutasították a kérelmet. Ma egész nap a két szolgáltatóval telefonálgatok, illetve a felügyelő szerveknek is írtam (sajnos a 30 napos válaszadási határidőt általában betartják). A szolgáltatók egymásra mutogatnak: a Voda szerint a Telenor visszadobta az igényt adategyeztetésre hivatkozva (ez a valószínűbb), a Telenor szerint a Voda nem indította el az ügyet.
Úgy érzem, hogy újból a Telenyomor szivat, mivel a Vodának is érdeke lenne a szám áthordozása, a Vodás ügyfélszolgálatos is ezt sejti. Tájékoztattam mindkettőt, hogy igényt tartok a jogszabályban meghatározott kötbérre is.
Szóval hajrá Telenyomor. Még megszabadulni sem lehet tőlük, szemét társaság. Ja, és a jéghegy csúcsa az, hogy az ügyfélszolgálatos humanoidra minden esetben legalább 25-30 percet kell várni. Az összes előfizetésünket megszüntetjük Telenyomoréknál, de az itt olvasottak alapján nem mi vagyunk az elsők és az utolsók... Remélem, hogy másnak könnyebben megy a számhordozás. -
alba-regia
aktív tag
A Vodánál a számlazárás után mennyi idővel szokott megjelenni az online rendszerben általában a számla?
-
alba-regia
aktív tag
Nálam a telenyomorékok már negyedszer utasították ma el a számhordozást a Vodához. Annak ellenére, hogy többször egyeztettem mindkét szolgáltatóval adatot. Azt a választ kaptam az átadó szolgáltatótól, hogy nem tudtak beazonosítani Állítólag a Voda egybe írta a család- és keresztnevem, az előző három elutasítás okáról meg nem mondanak semmit. Voda mást állít, de már nagyon unom, hogy a kétnapos számhordozási idő nálam közel egy hónapja tart sikertelenül.
-
alba-regia
aktív tag
A hívószámom már lassan egy hónapja próbálom a Telenortól a Vodához áthordozni, de ez egy külön történet. Ami felmerült a másik szolgáltató fórumán is: hordozott hívószám esetében a bankoktól továbbra is megérkezik az SMS értesítés a tranzakciókról, jelszó, stb? Felmerült az a probléma, hogy esetleg a bankok a hálózaton belül küldik az SMS-t, amit a rendszer nem enged ki, ha a szám áthordozott (jelen esetben a 20-as számomra 20-as az SMS küldő körzete is).
Van ezzel kapcsolatosan valakinek konkrét tapasztalata, hogy esetleg nem kapott szolgáltatóváltást követően SMS-t, míg nem jelezte azt a bank felé? Nem emlékszem olyasmire, hogy a szerződésben szerepelne, hogy szolgáltatóváltást követően bejelentési kötelezettség lenne a pénzintézet felé. Ellenben pl. az OTP netbank rendszerében bizonyos szolgáltatások SMS beállításainál szerepel a szolgáltató kiválasztása.
Legfőképpen az Erste és az OTP érdekelne.
Bár, ha így folytatja a Telenor, soha az életben nem tudok tőlük megszabadulni...
Igazából azért érdekel ennyire, mert több banki szolgáltatásról és számláról van szó, ezekből a vállalkozói számlákhoz kapcsolódó változásokat csak személyesen lehet intézni.
-
alba-regia
aktív tag
válasz King Unique #22585 üzenetére
A Vodánál jelzed, hogy átvinnéd a számod hozzájuk. Arra vigyázz, hogy pontosan úgy legyenek megadva az adataid, ahogy az átadó szolgáltatódnál.
Velem a nyamvadt Telenor már közel egy hónapja szórakozik. Hivatalos tájékoztatást nem kaptam, hogy miért (gondolom ez nekik belefér a 30 napos határidőbe, addig is fizessem nekik a havidíjat). Más forrásból viszont azt az infót kaptam, hogy azért is visszadobják a hordozási igényt, ha egy pont arrébb van rakva.
Mindhárom szolgáltatóval van már tapasztalatom, az első előfizetésem még Westeles volt. Azóta sokminden változott. A különbség köztük talán az, hogy a T-nél és a Vodánál talán kevesebbet kell szenvedni, ha van egy jogos igényed. Előbb elismerik és jóváírják. A Telenornál meg igencsak leesett a színvonal az utóbbi másfél évben.
-
alba-regia
aktív tag
válasz King Unique #22590 üzenetére
A meglévő Vodás számodra is kérheted a régi áthordozását. Ebben az esetben ez ideiglenes szám lesz, és az áthordozást követően megszűnik, és a régi számodat használhatod.
Az erre vonatkozó ÁSZF melléklet
-
alba-regia
aktív tag
válasz membrandj #22709 üzenetére
Honnan hordozod a számot? Nekem a Telenortól már lassan egy hónapja nem sikerül átvinnem, pedig az adataim rendben vannak, egyeznek mindkét szolgáltatónál, lejárt tartozásom nincs. Eddig az összes számhordozási igényt elutasították.
Optimális esetben két munkanapon belül megvan, de nem jellemző, hogy két napra tudnak időpontot adni a számhordozási ügyfélablakra. Előtte jellemzően SMS-ben értesítenek (vagy a flotta kezelőjét).
-
alba-regia
aktív tag
válasz lugosi #22721 üzenetére
Úgyis leverem rajtuk. Addig piszkálom őket és a felügyelő szerveket, míg ezt el nem intézzük. A számhordozások elutasításáért egyenként járó 5.000 Ft-os kötbéreket is behajtom.
Ha kell, pertársaságot hozok létre az elégedetlen ügyfelekből. Nem lenne nehéz, mivel a fórum, a fb oldaluk is ezzel van tele. Többek között az egyoldalú ÁSZF módosítgatásaik miatt is lenne létjogosultsága, hiszen az NMHH megbírságolta már őket ezért, ill. elmarasztalta. Az egy másik kérdés, hogy az ötmilliós bírság az vicces volt. Ettől még az ügyfeleket nem kártalanították.
Egyszóval: nem hagyom magam, mivel nagyon szemetek voltak az utóbbi másfél évben. Nem elég, hogy az internetük olyan, amilyen, de még telefonálni sem lehet a folyamatos szétkapcsolgatástól. De ezirányú tapasztalattal szintén rendelkezel a Telenornál.
Nyilván mindhárom szolgáltatónál vannak lefedetlen területek, ill. olyan helyek, ahol bizonyos szolgáltatásaik gyengébben működnek. DE! Ezeknél eddig működött, és nehogy már egy megyeszékhelyen ne lehessen telefonálni és a netet használni, ha már fizetek érte.
Nem akarom elkiabálni, de eddig a Vodafone-nál az internet mindenhol működött, ahol sávszélességet mértem/használtam, és a hívásokat sem bontotta. A telefonos ügyfélszolgálatot is előbb el lehet érni, valamint segítőkészebbek. Remélem, hogy ez így is marad, csak tudjak már megszabadulni a Telenortól!
-
alba-regia
aktív tag
válasz membrandj #22723 üzenetére
KRA-tól kért információk az eddigi hordozási kérelmeimről (minden esetben a telenor utasította el):
Dátum Tranzakció típus Feladó Átadó Átvevő Időablak kezdete
2012-10-25 01:31:33.0 Hordozás bejelentés jóváhagyás válasz (Elutasítva, egyéb okokból.) TELENOR (919) TELENOR (919) VODAFONE (926) 2012-10-26 20:00:00
2012-10-24 01:09:15.0 Hordozás bejelentés jóváhagyás válasz (Elutasítva, egyéb okokból.) TELENOR (919) TELENOR (919) VODAFONE (926) 2012-10-25 20:00:00
2012-10-23 02:50:47.0 Hordozás bejelentés jóváhagyás válasz (Elutasítva, egyéb okokból.) TELENOR (919) TELENOR (919) VODAFONE (926) 2012-10-24 20:00:00
2012-10-16 02:47:08.0 Hordozás bejelentés jóváhagyás válasz (Elutasítva, egyéb okokból.) TELENOR (919) TELENOR (919) VODAFONE (926) 2012-10-16 20:00:00
2012-10-10 01:24:14.0 Hordozás bejelentés jóváhagyás válasz (Elutasítva, egyéb okokból.) TELENOR (919) TELENOR (919) VODAFONE (926) 2012-10-11 20:00:00 -
alba-regia
aktív tag
válasz lugosi #22731 üzenetére
Olyan adatokon szórakozhatnak, hogy a közterület jellege mondjuk egyiknél u., a másiknál utca lehet, ill. amit olvastam, hogy T-nél két karakter a földszint, így fs a rövidítése. De ha jól tudom, a hordozáshoz manuálisan viszik fel az adatokat, legalábbis minden alkalommal ezt is egyeztettem velük. Azt meg, hogy ebben a rendszerben a cellákba írható adatok string vagy integer, az ügyfeleknek nem kell tudniuk. Erre ne hivatkozzanak elutasításkor, mert ez nem indok!
-
alba-regia
aktív tag
válasz lugosi #22737 üzenetére
Székesfehérváron két kirendeltségben kértem ezt személyesen. Sajnos ők a Telenor nevében semmit nem adhatnak ki válasszal próbáltak lerázni. Így az ügyintézésről kértem egy kivonatot, ahol szerepelnek az adataim.
Természetesen levélben is kértem az adataimat, de az ugyebár 30 nap, míg megválaszolják. A telefonos ügyfélszolgálaton is többször egyeztettem (mindig minden rendben volt), amit rögzítettek.
Szóval ne akarja senki ezeknél a trógereknél (Telenor) elkötelezni magát két évekre!
[ Szerkesztve ]
-
alba-regia
aktív tag
Rendben, akkor mondj egyet Székesfehérváron vagy annak környékén.
Sőt, itt van egész Fejér megye:
Bicske - Telenor Partner
2060 Bicske, Csapdi u. 4.Dunaújváros Dózsa György út - Telenor Partner
2400 Dunaújváros, Dózsa György u. 4/C.Dunaújváros Tesco - Telenor Partner
2400 Dunaújváros, Aranyvölgyi u. 6.Mór - Telenor Partner
8060 Mór, Vértes úti üzletsorSárbogárd - Telenor Partner
7000 Sárbogárd, Ady Endre út 19Székesfehérvár Alba Plaza - Telenor Partner
8000 Székesfehérvár, Alba Plaza Palotai út 1-3.Székesfehérvár Auchan - Telenor Partner
8000 Székesfehérvár, Holland fasor 1.Székesfehérvár Tesco - Telenor Partner
8000 Székesfehérvár, Aszalvölgyi út 1.Székesfehérvár Várkörút - Telenor Partner
8000 Székesfehérvár, Várkörút 56.Mindegyik Telenor Partner. Érdemes a többi megyére is rákeresni: [link]
[ Szerkesztve ]
-
alba-regia
aktív tag
Van hűségem, így kötbérfizetési kötelezettségem is. Azzal kezdtem, hogy 3-án a Telenornál ezt be akartam fizetni az aktuális fennmaradó havidíjammal együtt, de elhajtottak. Azt mondták, hogy ezt akkor számlázzák ki, ahogy a számhordozás megtörtént. Ezt alátámasztja a 2/2012. NMHH rendelet is. Tehát ez akadálya nem lehet, illetve ennyit megért volna, hogy megszabaduljak tőlük.
Elnézést, hogy itt offolunk már régóta a Vodafone topikban, de némiképp kötődött ide is.
-
alba-regia
aktív tag
Több mint egy hónap számhordozási szívás után ma sikerült átjönnöm a Telenortól. Hurrá!
-
alba-regia
aktív tag
válasz SpongyaBob #22867 üzenetére
Tíz évig Pannonként a legjobb szolgáltató volt. De az elmúlt másfél évben sajnos megváltozott minden.
Az internet borzasztó: megyeszékhelyen is helyenként szakadozik vagy még EDGE sincs (az ÁSZF-ben vállalt sebesség 0/0 Mbit/s). A telefonhívások szakadoznak, mivel kevesebb cellával dolgoznak (ez is szerintük normális). Ezen kívül elérhetetlen az ügyfélszolgálatuk, vagy minimum 30-40 perc, mire humanoidot kapcsolnak, aki a legtöbb esetben nem tud segíteni, vagy csak szétkapcsol a hívás. A harmadik dolog pedig az állandó ÁSZF módosítás egyoldalúan. Volt, hogy havonta két alkalommal.
Kb. nagyvonalakban ennyit róluk. Ezért menekülnek az ügyfelek. A számhordozásomat is 6 alkalommal utasították el úgy, hogy nem volt tartozásom, ill. az adataim is egyeztek mindkét szolgáltatónál.
Nem várok csodát a Vodafone-tól sem. Eddig a net működik, a hívásaim nem szakadoznak, az ügyfélszolgálatot is előbb elérem. Remélem, ez így is marad.
-
alba-regia
aktív tag
válasz mukibuci #22869 üzenetére
Korábban már volt Vodás netem, és az nálam elég jól működött. Eddig ahol mértem, mindenhol használható volt a sebesség, vonattal meg nem nagyon járok, vezetés közben pedig nem netezek, így ezek az útvonalak kiestek.
De mint írtam, nem várok csodát a Vodától sem. Egyébként RED díjcsomagban vagyok, így elvileg előbb kapcsolják az ügyintézőt. Legalábbis eddig nem várakoztam 2-4 percnél többet.
Egyébként ha egyiket sem akarnám fényezni, inkább úgy fogalmaznék, hogy a három tré szolgáltatóból a Telenyomik a legszemetebbek. De azok már elviselhetetlenül.
-
alba-regia
aktív tag
válasz SpongyaBob #22871 üzenetére
A szolgáltatók által kevésbé preferált helyeken a korábbi években is gond volt a lefedettséggel. Általában ezeken a helyeken nem mindegyik szolgáltatónak van lefedettsége, ezért az ott élők választási lehetősége némileg korlátozódik. A legkisebb településeken vagy elhagyatott helyeken még valamelyest érthető, ha nem ölnek nagyobb összegeket a fejlesztésbe.
Megyeszékhelyen azonban kifejezetten gáz, hogy az eddig jól működő hálózatot a fejlesztés következtében leépítik. A net csak egy dolog, mint írtam, de a hívások is szakadoznak a sikertelen cellaváltások miatt a Telenornál.
-
alba-regia
aktív tag
Hány Mb/s jelenleg a Vodafone hálózatának az elméleti maximuma? Ha jól tudom, még 4G nincs, ugye?
-
alba-regia
aktív tag
válasz mukibuci #22964 üzenetére
Köszönöm. A 42 az milyen hálózat? Tudomásom szerint a H+ a 21 Mbit/sec, és 4G még nincs náluk.
Csak azért kérdezem, mert mostanában elég sok helyen mértem sebességet a hálózatukon (a legtöbb helyen a letöltés 7 Mbit/sec fölött van), és tegnap sikerült egy 23,4 Mbit/s értéket mérni Csepelen, épületen belül.
-
-
alba-regia
aktív tag
Vodafone: “Szeretnénk tájékoztatni, hogy jelenleg a VoLTE szolgáltatást azon ügyfeleink számára tudjuk biztosítani, akik havi díjas előfizetőink és Samsung Galaxy S8+ típusú készülékkel rendelkeznek.”
-
alba-regia
aktív tag
TUTI 100+-ban ha időközben elfogy a 3x5GB adat, rendelhető hozzá pl. egyszeri 5GB? Úgy értem, hogy a 3x5GB következő havi megújulását ez nem befolyásolja?
Előre is köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen