- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Windows 11
- SUSE Linux
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
hattrickuser
tag
Sziasztok!
Ma Komlón egész nap nem volt térerő! Más is észlelte, vagy a hiba nálam van? (Bár van 2 flottás előfizetésem, és egyiket sem tudtam használni. Az asszony Pécsen ilyet ma nem tapasztalt.)
-
hattrickuser
tag
Tud valaki egy olyan elérhetősége adni, ahol érdemben foglalkoznak az emberrel?
A 1270 és a 1750 minden tekintetben kritikán aluli. Nem emlékszem, hogy ez régen is így volt-e, de jelenleg szánalmas...
A történet röviden. 15+ éve előfizetéses ügyfél vagyok, 3 előfizetés van a nevemen. 2 előfizetésre egy napon küldik az eszámlát, értelemszerűen egy napon van a befizetési határidő is.
November 13.-án Vodafone oldalra bejelentkezve kiegyenlítettem (azaz nem egészen) az aktuális számlát. Nem bonyolult, a Fizetés gombra kell kattintani, ennyi.
A probléma az, hogy a 2 befizetést 1 előfizetésre rögzítette, azaz az egyik számon van ~7.800 Ft túlfizetés, a másik számon ugyanilyen összegű tartozás.
Még aznap, azaz november 13.-án a 1270 hívása, és ezzel együtt 50 perc várakozást követően végre kapcsoltak valakit, aki ellenőrizte az elmondottakat, majd ígéret arra, hogy 48 órán belül orvosolják a problémát. 1 héttel később ellenőriztem az egyenlegeimet, 20.-án még nem oldódott meg a probléma. Ismét hívtam a 1270-et, több mint egy óra várakozás, majd a hölgy közölte; látja az előző hívásom következében elindított üzenetet a megfelelő helyre, de sajnos Ő ezen felül nem tud segíteni.
Hétfőn 22.-én hívtam a 1750-et, ahol ismét több mint egy órás várakoztatás után a kapcsolt ügyintéző jelezte, hogy látja a problémát, megoldást 48 órán belül megoldja.
Ma 25.-e van, azaz ismét nem sikerült megoldani. Ma jár le a befizetési határidő az említett számlához. Jelenleg 46 perce hívom a 1750-et...Lassan 4 órát eltelefonálok az miatt, hogy a Fizetés gomb arra a számlára vonja le a kártyámról az egyébként helyes összeget, amelyik számlához odaírja!
Abban azért bízok, hogy nem fogják korlátozni a szolgáltatást...
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
- OTP Bank topic
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Óra topik
- Kompakt vízhűtés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Diabetes - Cukorbetegség
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Prohardver app (nem hivatalos)
- További aktív témák...
- CTO ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/1TB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
- Új APPLE AIRPODS PRO 2 GEN USB-C bontatlan aktiválatlan 1 év garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ Deák Térnél.
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Ipad 2022 10th Minden szín 1 év hivatalos Apple Garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ DEÁK TÉRNÉL.