Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SoulReaver

    veterán

    Sziasztok!

    Lenne egy kis gondom....

    Témája a vodafone előfizetések hűség idő alatti árváltoztatása.

    Januárban bementünk barátnőmmel az egyik márkaszervízükbe és ott rákérdeztünk, h az árváltozás miatt, le lehet e mondani az előfizetést... ott majdhogynem egy bunkó p.cs lehülyézett minket, mondván, h hát most minden szolgáltató emeli a díjakat, míg a hűség idő le nem jár addig nem lehet felmondani, ez volt a végszó, gondoltuk biztos úgy van ahogy mondja, el is jöttünk... valamelyik nap lettünk figyelmesek a januári számlára,amin az állt, h a díjakat emelték, ha akarjuk felbonthatjuk a szerződést, 15 nap áll rendelkezésre.
    Erre felhívtuk a vodafone ügyfélszolgálatot és elmondtuk a kis sztorit a márkaszerviben történtekről.. azt mondták, h az előfizetése pedig abba a kategóriába tartozik amit fellehet bontani... viszont a 15 nap már lejárt... (de értesítést erről nem kaptunk, csak a számlalevélen, nem túl feltűnő helyen...) javasolták, h élhetünk a panaszlevéllel, amit emailben vagy személyesen be kell vinni és ott elbírálják.

    Valaki járt e hasonló cípőben ezzel a kedves szolgáltatóval? Mert ezt a 15 napos felbontási időt 2 db újságban közölték le, amit borzasztó felháborítónak tartok, mert a mai világban az ilyet vagy rádióban vagy emailben, sms-ben kellene közölni.... nem egy olyan helyen amit a kutya se néz...

    Tanácsa esetleg valakinek van egy ilyen panasz levéllel kapcsolatban? Vagy hogy kezdjek hozzá, mert mindenképpen leszeretnénk mondani az előfizetést. Majdnem 700ft al elmelték az alapdíjat.. ez pedig ahogy tudom szerződésszegés...

    Előre is köszönöm a segítő jellegű hozzászólásokat és tanácsokat!

    [ Szerkesztve ]

  • SoulReaver

    veterán

    válasz club1 #18019 üzenetére

    Nem is jogi úton szerettem volna ezt elintézni, csak amikor kérdeztük bent az ügyintézőt, nem mondta, h lesz e ilyen lehetőség, csak leterelt minket, h ilyenre nem lesz lehetőség.

    A szerződés megkötésekor meg gondolom a sok kis apró betűs résznél vannak ezek a dolgok elrejtve...

  • SoulReaver

    veterán

    válasz RedSix #18021 üzenetére

    Barátnőm előfizetése ez. Volt neki e-számlája is, csak az is később jött meg mindig... nem lehetett kalkulálni, h mennyi lesz a fizetnivaló.

    Az okés, hogy a számlán feltüntetik, de ha egyszer bent a vodafone nál azt mondták, h nem lehet és nincs ilyen, akkor nem figyeljük a számlán... Am. is az ember max a fizetnivaló összeget nézi először, de ha küldtek volna egy külön papíron egy értesítőt, úgy könnyebb lett volna észrevenni.

    Egyébként ott kezdtünk gyanakodni, hogy mivel én t-mobil os vagyok, a számla mellett volt egy felhívás, h lemondhatjuk a szerződést ha ez meg az nem felel meg...gondoltuk akkor ezeknél is van ilyen... és hát igen... volt, csak 15 napos határidővel... az meg lejárt.. ezért hívtuk fel a vodafont és panaszoltuk el...

Új hozzászólás Aktív témák