Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • miku84

    tag

    Kedves Mindenki!

    Segítséget szeretnék kérni, mert van 1 elég nagy problémám. Szóval telefon ellopása miatt szeretnék SIM kártya pótlást kérni (MOL flotta).
    Személyesen az ügyfélszolgálaton 3 embernél is megpróbáltuk és mindegyiknél "vmilyen rendszerhiba volt". Erre nyitottak ticketetet IT- nál, amivel 2 hónap alatt sem történt semmi.

    Szóval elfogadhatatlannak tartom a dolgot, h 2 hónap alatt nem tudnak 1 SIM pótlást megcsinálni és nem látom, h bármi is történne (havi számla persze jön). Nem tudok mobilbankolni, ismerősök keresnének, de nem vok elérhető stb.

    Telefonos support vonalon annyi volt, h "nagyon sajnálom" (level 1), a tickettel semmi sincs (level 2). Eszkalálni, managerrel beszélni nem lehet!

    Hogyan tovább szerintetek?
    Köszi!

Új hozzászólás Aktív témák