- Hálózati / IP kamera
- Videó stream letöltése
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Aliexpress tapasztalatok
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- DIGI kábel TV
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
RZozo
aktív tag
Flottás áremelkedés és Vodafone egyoldalú változtatásai miatt nézegettem a GO tarifát.
Nem tudom, hogy volt már erről szó itt, de ez egy kicsit kiakasztott:"A mobil eszközökre letölthető alkalmazásokon (Skype, MSN, Viber, WhatsApp, stb.) keresztül használt, internet alapú
hang/video-hívások indítása - és kliens szoftver függvényében a szöveges chat üzenetek küldése - Vodafone Go és Go+
tarifacsomagokkal nem engedélyezett"Pedig arra számítottam, hogy a nejemmel flotta nélkül is így megoldjuk az egymás közti kommunikációt az adatforgalom terhére.
[ Szerkesztve ]
-
RZozo
aktív tag
válasz maggi1886076 #26475 üzenetére
Köszönöm, én is arra tippeltem, hogy csak ezt a lehetőséget hagyták.
Ugyan eddig nem éltem skype, viber lehetőséggel, de valahogy nem szeretem, ha ilyen módon korlátoznak. Akkor ebből szolgáltató váltás lesz.Azt nem tudom, hogy volt-e itt tárgyalva az, hogy milyen indokkal tehette meg a Voda azt, hogy egyoldalúan a korábbi flottás szerződésekben szereplő belföldi hálózatba lebeszélhető lehetőséget olyan módon korlátozza, hogy ezentúl csak Voda hálózatába használható el. Én ezt szerződésszegésnek érzem.
-
RZozo
aktív tag
Ma mondták a Vodánál, hogy a júniusi, júliusi számlán szerepelt. Hát én nem láttam. Pedig ezt a dolgot fontos lett volna kiemelni. Lehet, én voltam a vak. Persze valamiféle nyereményjáték, ami a legkevésbé sem érdekel, az nagy betűkkel volt kiemelve.
Itt a fórumot kellett volna olvasnom. Innen a legkönnyebb információhoz jutni. De ki gondolta, hogy a Voda így átver a palánkon.
Kíváncsi vagyok, hogy az NMHH mit fog szólni hozzá. -
RZozo
aktív tag
Elektronikus és így nem is találtam.
Sajnos most szembesültem vele, hogy gyakorlatilag már nem tudom lehasználni a lebeszélhető összeget, mert vodással ritkán beszélek, aki van, az van a flottában is. Tehát ez az egész egy hatalmas nagy át@...kiszúrás. És ablakon kidobott pénz a 3ezer Ft körüli havidíj azért, hogy a nejemmel ingyen beszéljek.
Hűség nem köt, dobbantanék, de máshol sem jobb a helyzet. Netet is tartalmazó alap díjcsomagok 3200Ft-ért mennek egységesen mindkét T-nél. (Milyen egységesek)
Vodánál is hasonló a helyzet, csak 2év hűséggel 2700Ft, amit nem nagyon merek bevállalni. Pedig ez a legolcsóbb jelenleg, de ha korlátoznak pl. a viber használatnál, akkor ez sem ér sokat. -
RZozo
aktív tag
válasz Zsocy155 #26518 üzenetére
Nekem Vodánál 4000Ft-ot mondtak cserére, aztán végül ugyanott felajánlották, hogy 500Ft-ért vágják. Gondolom, hogy ez nem hivatalos, mert zsebre ment. Számlát nem láttam róla. A 3ezer Ft-os szerkezettel végzett pár másodperces művelettel van némi mellékkeresetük az ott dolgozóknak.
[ Szerkesztve ]
-
RZozo
aktív tag
Hasonló kérdésem lenne, mint az előző hozzászólónak.
Vodafone üzletben említették, hogy jobban járok, ha náluk kötök szerződést és vásárolok telefont, mert az online rendelés nagyon körülményes.
Valóban így van? Érdemes üzletben intézni a díjcsomagváltást, telefonvásárlást? Online ügyintézés mellett csak a telefonra adott 2000Ft kedvezmény szól. -
RZozo
aktív tag
-
RZozo
aktív tag
Tiszta idiótákkal futok össze a Voda ügyfélszolgálatánál.
GO csomagra váltanék flotta csomagból, de egymásnak ellentmondó információkat adnak. Szerettem volna karácsonyig elintézni a váltást két telefonszámnál, de hála a Voda telefonos és személyes ügyfélszolgálati embereinek, akik össze-vissza küldözgettek ez már nem sikerülhet, így marad a drága flotta csomag, ami hálózaton kívül használva ugyebár még drágább.
Flottából az egyik számot készülék vásárlással viszonylag egyszerűen átvezettem GO csomagba. Ez így rendben is volt. A másik flottás telefonszámnál már ez a vicckategóriát súrolja, amit ebben az ügyben intéznek nekem
Voda partner üzletben közölték, hogy ők nem tudnak módosítani, mert a másik számnál már módosítottam és csak számlazárás után tudok, de telefonon ügyfélszolgálaton módosíthatok, majd a telefonos ügyfélszolgálaton közölték, hogy menjek be Voda márkaképviselethez és ott tudok módosítani.
Voda márkaképviseletnél közölték, hogy nem tudok váltani számlazárásig (?), amúgy is van rajta valami opciós hűség a netre, amelyet a szerződésembe elfelejtettek beleírni, de náluk persze a rendszerben szerepel, szerződésemet nem látják, mert nincs feltöltve a rendszerbe (?), így még kártyásra sem tudok váltani.
Online ügyfélszolgálaton szintén nem tudtam díjcsomagot módosítani, amire a telefonos ügyfélszolgálat kérte, hogy hívjam fel őket, ott aztán közölték, hogy ők a módosítást elindítják és 48 órán belül aktiválódik. Hurrá!
De korai volt az öröm, ismét felhívott az ügyfélszolgálat, hogy nem tudják a GO csomagra váltást elvégezni, mert ePack-kal kértem, ami 2 év határozott idő, ezért azt csak üzletben tudom megcsinálni. De üzletben meg nem állnak velem szóba, csak a számlazárás után (?).
Nekem vannak túl nagy elvárásaim vagy ez egy normális ügyintézés?Amúgy majdnem kértem visszamenőleg a telefonos ügyfélszolgálat hangfelvételeit, hogy végre rámutassak az tájékoztatási hiányosságokra, aztán elmondták, hogy persze első alkalommal ingyenesen átvehetem CD-n, aztán 10.000Ftot kell fizetnem a következő kikérésért.
Bocsánat a hosszas szövegért, kikívánkozott belőlem. -
RZozo
aktív tag
Nálam a készülékváltásos hosszabbítás működött rendesen. Mikor átvettem a készüléket a meglévő régi SIM kártyáról és telefonról felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatot és bediktáltam az új SIM adatait, ezután aktiválódott.
Egy másik telefonszámot készülékvásárlás nélkül akartam GO csomagba vinni telefonon, online neten és személyesen is elutasítottak, de még csak azt sem mondták meg, hogy mi gondjuk van, de már arra is rákérdeztem, hogy ugyan már mennyit kell fizetnem, hogy végre átrakjanak egy másik díjcsomagba.
Pedig nem akarok még egy készüléket venni, de ha más megoldás nem lesz, akkor kénytelen leszek, ha még GO csomagba szeretnék idén váltani.
Ha jól tudom, akkor GO és GO+ csomag dec 31-ig igényelhető. -
RZozo
aktív tag
válasz Tomeeka28 #27787 üzenetére
Azért a flotta csomagoknál is van különbség.
A nejem telefonszáma maradt még a vodás flottában (az enyémet már szerencsésen elvittem), 75 percet beszélt le ebben a hónapban, mindez kb. 4ezer Ft-ba kerül. Hiába 24 Ft-os percdíj (perc alapon), ha a fizetett összegből csak 1500 Ft lebeszélhető, ráadásul csak hálózaton belül. Így gyakorlatilag olyan, mintha 53 Ft-os percdíjon beszélném le a havi fix fizetett összeget.
Az egymás közti ingyen hívás miatt volt értelme eddig, de most már az sem éri meg.
GO csomagban 100 percet lebeszélhet és csak 2690Ft-ba kerül. Csak a Voda idióta ügyfélszolgálata miatt még nem sikerült váltani. -
RZozo
aktív tag
Egy pozitív dologról szeretnék beszámolni, mert megoldódott végre az indított díjcsomagváltással kapcsolatos probléma és személyesen az ügyfélszolgálaton végre a jelentősen megdrágult flottacsomagból át tudtam rakni a telefonszámot GO csomagba. A díjtételek megfelelnek, havi szinten olcsóbb lesz a telefonálás. Az ügyintéző nevét megjegyzem, mert legközelebb is inkább őt keresem.
2 évre aláírtam a hűséget, ezért most már csak imádkozom, hogy a Voda ne kövesse el ugyanazt, mint a flotta csomagok esetében, hogy egyoldalúan módosítgatja a csomagokat, az eredetileg szerződött feltételeket felrúgva, rendesen megdrágítva a telefonálást.
De olvasni fogom a topikot, így résen lehetek, hogy reagálni tudjak a Voda szerződésmódosítására.A Viber használatával kapcsolatban még annyi hozzáfűznivalóm van, hogy mókás volt, hogy éppen a Voda üzletében hívtak Viber-en.
-
RZozo
aktív tag
válasz Sayuar #27843 üzenetére
Amikor a flottás csomagok lebeszélhetőségét akarták saját hálózatra korlátozni, akkor én küldtem nekik nyilatkozatot, hogy nem fogadom el. Maradt minden a régiben
Én sajnos jóhiszemű voltam, nem figyeltem és csak későn értesültem a változtatásokról.
Végül maradtam a flottában (mint írtam maradt minden a régiben), mert a másodperc alap (bruttó) 15 Ft-ért minden irányba lebeszélhető havi kerettel, továbbra is verhetetlen a lakossági csomagokhoz képest.
Az még jó is, nekem bruttó 24Ft volt a percdíj percalapon, de a felét sem beszélhettem le a havidíjamnak, így inkább 53Ft/perc volt. A lakossági publikus csomag ettől sokkal kedvezőbb volt, ha a 2 év hűséget bevállalom.
-
RZozo
aktív tag
Ma reggel nem elérhető a Vodafone weboldala.
Tud erről itt valaki valamit?
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen