- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Windows 11
- SUSE Linux
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#50433536
törölt tag
válasz Burt1793 #25014 üzenetére
Szerintem a kerékcsapágy nem valószínű. Ha az annyira lógna, hogy menet közben is hallani lehet, akkor a kerék már kézzel mozgatva is instabil lenne és a motor se lenne stabil menet közben, hanem kóvályogna az úton. Ha a kerékcsapágy annyira szétesik, eltörik, hogy már hangja is van, akkor azt egyből észre vennéd a motor mozgásán.
"a kuplungot dekli felől támasztó csapágy" - ugyanaz a szitu, mit előbb...egy csapágy ritkán kattog, inkább sírni szokott. Ha már kattog, akkor eltört és könnyen észre lehet venni ha leveszed a deknit és kézzel megvizsgálod a csapágyat. Kézzel, újjal megforgatva érezni ha darálósan, akadósan forog. Ha simán forog és nincs lógása, akkor semmi baja.
"a görgők" - szerintem azokat középtámaszon járatva is hallanád.
Esetleg, amikor ráülsz, nem érhet bele valami a hátsó gumiba?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- E-roller topik
- Gaming notebook topik
- Elnéztük a mai dátumot
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Diablo IV
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...