- Facebook és Messenger
- F-Secure termékek
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Outlook topic
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- SUSE Linux
- Windows 11
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brogyi
senior tag
-
Brogyi
senior tag
válasz -Mosquito- #712 üzenetére
Én a helyébe [ebbe] belugranék, de a szine, hát az valami förtelmes. Kis különbözettel tudna haladni. Nekem már sok lenne, mert stenderre se tudtam felhúzni.
SirKero
Mivel látom, hogy 1 hétig is kibírod motor nélkűl az akksinál azt javaslom, hogy akár több napig ne tedd be a helyére. Látni fogod, hogy a savat nem nyeli el rögtön. Fontos, hogy ne legyen folyadék állapotba a sav a fekvő helyzet miatt. -
Brogyi
senior tag
válasz Something_ #750 üzenetére
Na, akkor az én tapasztalatom. A DNA-nál semmi nem látszott, hogy jól működik. Potyára cseréltettem termosztátot.
A mostani ilyen időben is képes bekapcsolni a ventillátor, de csak lassú menetben, és ha nem megyek előre. Ezen látszik a szabályozás megfelelő tempó mellett soha nem kapcsol be. Kivétel a kánikula, és a lassú menet. Mindig a közepén áll a mutató, ha melegszik akkor van benne egy kis hiszterézis, de ventillátor mindig egy helyen kapcsol be. Szerintem minnél drágább annál jobban odafigyelnek erre.
Szóval az enyém se szereti a 40-s tempót.
Könnyen lehet semmi baja a termosztátnak.
Keresd meg a helyét, és csőtapogatással is ki lehet deríteni. Bocsi mivel kezdő vagy ez még nem biztos, hogy megy, meg függ a termosztát helyétől is.
Mosd ki, és ne csak vizet tegyél bele. Még akkor se ha nem lesz fagypont.
A menetszélre vannak ezek hangolva. A bohóc ventillátor csak egy biztonságiszelep. Hasonló márkatulajdos tapasztalat jól jönne neked. Ne szaladj rögtön szerelőhöz.[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
Mennyit vesz fel egy ilyen kék gyertya? Csak azért mert érdekes lehet a stabilizátor kivitelezése. Értelme meg persze a +12V lenne. Volt vele akkor pozitív eredmény?
A vízről pedig ha jó idő lesz majd leugrok hozzád, és megcsináljuk közösen. Ha már kitaláltad.
Nekem nehéz a bp-i utcán ez ilyen egyszerű dolog is.A múltkor hogy lehurrogtátok a kis pleximet.
[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
Nagyon egyszerű. Lesett a hó, és én konokul haza akartam menni a motorral. Totyogtam. A 3. kanyarba elindult a fara amit már semmi nem hozott vissza. Nem a tempo volt gáz, hanem ahogy a vállamra estem. Tipikus biciklis, motoros törés. A csuszós úton még törött vállallal felálítottam a mocit. Akkor még nem tudtam. Az se volt semmi. Fekve csak nem hagyhatom ott. Útszélére toltam, és hívtam segítséget.
Ha nincs szögesgumi akkor nem motorozz hóban. Attól a naptól a hó, és a +5 Celsius a határ nálam.
Míg nem érzed nem tudod. Bár az okos más kárán tanul.
Az a szög azért kegyetlen volt. Na, és ahogy beraktták. Legközelebb elviszem. Ha meg is foghatod, és látod az-az igazi. -
Brogyi
senior tag
válasz balazs1011 #814 üzenetére
Hát akkor a részletek a szervízkönyv szerint. Bár csodálkozom rajta egy picit, mert ez elérhető könnyen.
A termosztát 82+-2°C.
A ventilátor bekapcsolási hőmérséklete 107°C.
A ventilátor kikapcsolási hőmérséklete 103°C.Ezeket egy 2000Ft-os infra hőmérővel tudod ellenőrizni, vagy rádugod a laptopod ha van software.
A Beverly-n középen kell állnia a hőmérőnek. Ha egy helyben áll a motor akkor megy feljebb, és kapcsol be a ventilátor. Amikor megy a ventilátor ki ne nyisd a hűtő kupakját, mert megégsz!
Azért nincs hőmérséklet kiírva, mert nem hiteles. Az-az ha tied nem középre áll be az nem hiba.
Nálad se a termosztát nem jó,de a műszer is gyanús.
Vegyél először egy gyári termosztátot, és ha nem jó akkor jön a műszer. Ha Te cserélted akkor egy gázrezsón tudod ellenőrizni a termosztátodat. Hőmérő azért kell.
Lehet, hogy már nem úszod meg a laptopos ellenőrzést. Ott látod mikor kapcsol ki/be a ventilátor.
Többször hivatkozik az injektorra. Na, az szívás. -
Brogyi
senior tag
longwild,balazs1011
Kell egy interface áramkör ami készen megvehető. Ez még nem lenne nagy költség. A software a lényeg, mert az drága.
Most [ezt] találtam, de ezeknek van olasz képviseletük is. A gyári szerkezetnek horror ára van. Nekem biztos.
A múltkor megkértem, hogy olvassák ki a hibakódot erre azt kaptam, hogy ezek nem örzik meg.
Ez így nem igaz. Megörzi, csak ha sokszor hiba nélkül startoltál akkor törlni. Azért sokszor, mert nem jegyeztem meg az infót.
Szelektív sajnos a memóm.
Röviden ennyit a laptopról. A szervizek kékszinű gameboy-kal szoktak játszani. -
Brogyi
senior tag
Hát ez az. Az autókhoz 5-10 000Ft már kapsz. Piaggio-hoz nincs csak horror áron.
Longwild
Azért az 50-ért csak is kizárólag a saját ECU-dat tudod olvasni. Ha rosszul azonosítottad akkor így jártál."Egyebkent tavaly meg gyari diagot is talaltam ebayen..."
Hát ez előtt még 100 dodoért is volt. Írtam neki, küldje, erre levette. Az pedig jó lett volna.
-
Brogyi
senior tag
Össze kellene jönni, és egy pihenő keretén belül az infrás hőmérővel bele kell lőni a hűtővízes tarályba.
Ha a víz hőfoka +-2°C akkor vagy megszokod mit mutat a tied vagy amit javasoltam, hogy a kijelző műszer nem jó. Csak az zavar, hogy a ventilátorod jó helyen kapcsol (3/4 résznél).
Azt hiszem a mi háromszögünk jó kis túra. Csak valami sima út legyen.
Erről jut eszembe te valmilyen telo felújjításról beszéltél. Mennyi volt hol volt?
Gyanús nekem a sajátom. Valami kemény olajat raktak bele. -
Brogyi
senior tag
válasz longwild #855 üzenetére
Itt a totyikban indul egy műhely. Vele kellene megegyezni (huszi.gyb). Most indulásnál sok minden másra is kell a léé. Ha nem is értenek hozzá akkor is fix bevétel. Egy kód kiolvasás 3 rugó.
Esetleg gyári kék gameboy-t tud szerezni.
Abban bízhatsz, hogy én se minden nap dugnám rá. Lehet nálam is TPS reset kellene, esetleg IDL setting.
Ugye az injektorosnál nem a bowdent feszegetjük az alapjárat állításánál.[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
válasz balazs1011 #834 üzenetére
Most látom. Miért cseréltél injektort? Érzel-e különbséget, javulást? Mit csinált csere elött?
-
Brogyi
senior tag
válasz AndrewTdi #900 üzenetére
Nem illik 180-at menni ha ilyen koffered van, de ez az én magán véleményem. Várd meg a többieket is.
balazs1011
Szerintem nálad komoly probléma van. A hengerfej, és tömítése gyanús. Olyan mintha meg lett volna hajtva valami turbóval, és az Al átég. Ez hülyeség, de mitől nőne az olaj. Ha pedig nő nem mindegy, hogy víz vs benya.
Mivel a hőmérsékleted rossz, így víz lesz. Ebből jön a hengerfej, és a tömítés. Keress egy profit. Ehhez nem kell PC. -
Brogyi
senior tag
válasz DigitXT #1118 üzenetére
Csonginak igaza lehet, de a mostani félvezetős szabályozókkal nem illik visszaesni. Ha jó a szabályozás a feszültség felmegy, és ott ragad ha húzod a gázt. Gyengébb változatoknál, és az említett rossz vezetékeknél visszaesik/visszeshet a feszültség. Nálam a szabályozó volt a hibás, de ez típushiba a típusomnál. X9/Atlantic ott 100%-ban Csonginak van igaza.
-
Brogyi
senior tag
Fiúk ránéznétek erre a Beverly-re, és véleményt mondanátok róla. Több szem, többet lát.
Köszi.
[link] -
Brogyi
senior tag
Hétvégén Harley-Davidson találkozón voltam Hajdúszoboszlón. Gagyi telóval készítettem egy pár fotót, és két vidit. A tartalmat nézzétek ne a fotó minőségét.
[Itt] egy link. Kis igényeket kielégít. Az-az ha a drag mozit sokan nézitek online akkor darabos lesz. Semmi gond le kel tölteni.
Őket nem zavarta az eső. Gondoltam lecsalok valakit, de 200km. Még egy tali is marha nehezen jön össze.
Na mindegy. A dragszternek bazi nagy hangja volt. 9000-et forog, de vissza lett fogva olyan 5500-ra.
Azt mondta Toti hogy eléri a 200-at ilyen rövid részen. Hát én kétlem, de sasoljátok meg.
Az oldalán a pici tartály nem nitro hanem levegő. Azzal vált. Kb. olyan 170LE. -
Brogyi
senior tag
válasz balazs1011 #1427 üzenetére
Vazz! Csinálhattál volna akár egy videót is a szétszedésről.
Engem érdekelne. -
Brogyi
senior tag
Hát fiúk a német hülyeséget vesszük át. Írjátok be a gogliba E10.
A kollégám ma azzal jött be, hogy ilyet tankolt, de a cimke marha pici. Simán be lehet nézni.
1-2 hete valaki írta, hogy fullad a motorja, és az első gondolatom a benzin volt. Pont akkor váltottam kútat én is. Na, mindegy a karbis motorok szívni fognak. Bár lehet, hogy az se érzi meg a 10%-os piát. -
Brogyi
senior tag
Fiúk! Akkor átfogalmazom. A kolléga 95-öst akart venni, és E10-et kapott. Hol, és mikor tették közzé, hogy forgalmazzák az E10-et Mo-n? Ez egy kicsit súrolja " A vásárló megtévesztése" kategóriát. Azért hagyják már rám a döntés jogát mégha az a benzin itt Pesten a legolcsóbb. Az ár az egyetlen mentségük, de akkoris jól láthatóan ki kell rakni, hogy mit vesz a delikvens.
-
Brogyi
senior tag
válasz -Mosquito- #1567 üzenetére
-
Brogyi
senior tag
válasz -Mosquito- #1618 üzenetére
Ugye milyen érthető? Nem az ár zavar. Nem az E10 hanem a tálalás.
Pont ezért a héten mentem E30-cal. Jövóhéten megnézem beindul-e még az E50-nel. Majd leírom mit tapasztaltam. Előlegben csak annyi, hogy DigitXT nem fogja szeretni, mert aki a gyorsulásra megy (görgő csere ezt bizonyítja, nem megsértődni ) az azonnal észreveszi. Az 50-es seggrakéta osztály az mind karburátoros. Tankolhatják majd az E100-at.
A bezinkút neve nem lényeg. Semmi bajom velük. Az ár jó, de a bevezetés az nagyon gagyi. Te nem fogsz mellényúlni. Nagy, régi nevektől kell venni, és nem tudsz tévedni.
bogyo112
RON95 nem azonos az E95-tel. A helyes kiírás E10. Ennyi.[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
válasz longwild #1621 üzenetére
Bocsi, de a dátum nem pontos. Nézd mit ír:
Range Scooters Piaggio, Vespa, Gilera, Aprilia, Scarabeo and Derbi Scooter with engine capacity of 50cc: Non compatible for use of petrol E 10 Scooter with engine capacity higher than 50cc and carburettor supply: Non compatible for use of petrol E 10 Scooter with engine capacity higher than 50cc and injection supply: Scooters Piaggio, Vespa and Gilera All compatible, except: - X9 500 - Beverly 400- Beverly 500 - Beverly Cruiser 500 (compatible from May 2008 – from chassis ZAPM3450000010306) - Beverly Tourer 400 (compatible from May 2008 – from chassis ZAPM3440000002740) - Nexus 500 (version Euro 2 NON compatible - version Euro 3 compatible) Scooters Aprilia, Scarabeo All compatible, except: - Atlantic 500 - Scarabeo 500 GT Scooters Derbi: All compatible Moto Aprilia All compatible, except: Page 1 of 2 �www.service.piaggio.com www.serviceaprilia.com www.servicemotoguzzi.com www.servicederbi.com - SL Falco 1000cc - RSV 1000cc 1998 (compatible from version of 2003) - Tuono 1000cc 2002 (compatible from version of 2006) - Shiver 750cc - RS4 50cc - RS 125cc - RX / SX 125cc - Pegaso with Rotax engine - RXV / SXV 450cc - 550cc MOTO GUZZI - V7 Classic: - V7 Cafè: - V7 Racer: - California 1100: - Nevada 750: - Bellagio: - Breva: - Norge: - Griso 850: - Griso 1100: - Griso 1200: - 1200 Sport: - Stelvio: Moto Derbi: Non compatible Compatible from chassis ZGULW0001BM115002 Compatible from chassis ZGULWA006BM112067 Compatible from chassis ZGULWB00XBM100722 Compatible for chassis with fixed ZGUKDE - ZGUKDG - ZGUKDH - ZGUKDL - ZGUKDM Compatible Compatible Compatible, except for version 750 Compatible - every engine capacity Compatible from chassis ZGULSB0016M111528 Compatible from chassis ZGULS00017M1133321 Compatible from chassis ZGULSE - ZGULSG Compatible Compatible - all the versions - Best regards, Piaggio & C. SpA Spare Parts, Accessories and Aftersales Technical Service BU Page 2 of 2 �
Seggrakéták szívni fognak. Jól éreztem.
-
-
Brogyi
senior tag
válasz -Mosquito- #1682 üzenetére
Robogón a lábbal jelzés nálam elkerülhetetlen. Fékezek akkor mind a két kezem kell, és nem óhajtok az index-szel foglakozni, mert akkor megnő a féktáv. Kézzel jelzés meg lehetelen. Nem is értem azt, hogy a robogósoknak miért nem lehet a sávváltást lábbal jelezni.
-
Brogyi
senior tag
válasz SirKero #1813 üzenetére
A márka mindegy, mert a gumis fanyalogni fog. Nekem már 2x kellett. Arra jó, hogy a gumisig elmenj.
A spray változatról beszélek. A lukon majd jön ki a fehér hab. Furcsa volt először, de működik.
Annak ellenére, hogy 2x volt már nincs az ülés alatt, mert az alsómba robbanna ebben a melegben.
Minden benzinkúton van. Nekem azért kellett, mert én az enyimet 1métert se tolom, most meg ki van zárva hogy tologassam.
Ha túráztok egy is elég. Itt a városba szerintem nem kell. -
Brogyi
senior tag
válasz longwild #2074 üzenetére
Ne add fel! Ez tipushiba lesz csak sajnos nem ismerjük. Szinte biztos hogy egy érzékelő lesz ami a motor helyzetét, fordulatszámát,hőmérsékletét nem érzékeli. Innentől érdekes a keresés. A TV szerelő öreg szakik azt mondják hogy a csőcsere meg volt most már gondolkozni kell.
Valahol olvastam a cam sensor-ról,de nem ugrik be hogy hol. Sajnos öreg vagyok és nem emlékszem pontosan. -
Brogyi
senior tag
válasz longwild #2088 üzenetére
Ja, hidegen alacsony.
Amit kcsa ír nem lehet hülyeség, mert mindkettő hőmérő, és talán mégis felcserélhető. Ha jó nem csinálsz semmit, vagy veszel egy új hőszenzort.
Nem rossz ötlet, de én bírom a hibáit. Most például sokkal jobban bosszant, hogy nem nyilik a kesztyűtartó.
Hogy a pii...ba fogok tankolni?
Nem jó a csere. Az egyik víz a másik levegő hőmérő.[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
válasz longwild #2091 üzenetére
A következőket találtam.
Víz/levegő hőmérő. Erről tudtál, és van fordulatszámmérő. Azért nem lehet kiszúrni, mert megyeget. Cserélni kell, és te már túl vagy a nagyján. A hőmérő pl. koszos, nem rossz, de rosszul mér retkesen. A fordulatszámmérő is gyanús. Minden gyanús.
Az érzékelők nem lehetnek drága cuccok, de megtalálni, szétszedni/tisztítani az nem 5 perc. Keresd meg és fülig fog érni a szád. -
Brogyi
senior tag
válasz longwild #2165 üzenetére
Fiúk! Az egy másik szakma. Aki olvasta, hogy hogyan kell hibát keresni egy injektoros járművön azt tudja hogy az nem autószerelés és nem is motorszerelés. Talán az injektor.hu volt. Bejelentkezés meg ilyenek.
Megtalálják csak győzzed kifizetni. A műszerek, a szoftware-k nem olcsóak. A munkadíjról nem is beszélve. -
Brogyi
senior tag
Szerintem azt nem érti longwild ha újrindítja lehet, hogy az játszódik le mint nálad a reset-nél. Jó sokáig nem nézi az ECU az érzékelőket, és egy alapértéket vesz a memóriából. Esetleg itt jön be a tápfesz a relékkel. A relék össze szoktak égni, és ezt nem díjazza az ECU. A csatlakozók, és akksi valamint a relé van az útvonalon. A fordulatszámot pl. a gyujtókábelról másik műszerrel kell mérni, és a laptopon nézni kell van-e különbség az ECU mérése, és a másik műszer között. Ez két mérés csak kell laptop,software, és még egy fordulatszámmérő. Ha minden szenzor jó akkor jön akksitól az ECU-ig az út. "Cső csere" már volt.