- eBay
- Facebook és Messenger
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Hálózati / IP kamera
- Olajkereskedelem dollár helyett CBDC-ben?
- Microsoft Excel topic
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hauptmann
addikt
Sziasztok,
Kérdeztem a szomszéd topicban, de nagyon választ nem kaptam. 250-es Malaguti Madison esetében a Piaggio, vagy a Yamaha blokkos változat ajánlott?
-
Hauptmann
addikt
Nemrég kérdeztem pár infót a 250-es Malaguti Madisonról. A kiszemelt gépet sajnos elvitték, így most nézelődök tovább.
Olyat keresek, ami bírja a strapát (napi 100-150 km), megbízható, kényelmes üléspozíciót ad, van benne pakolóhely. Leginkább városban lenne használva, néha országúton, valamint utast is vinnék időnként. A fogyasztás sem mindegy, ezért a 400-asokat elvetettem, de ésszerű kompromisszumnak tűnik a 250-es kategória.
Ezeknek a kritériumoknak a tekintetében mit érdemes még nézni?
-
Hauptmann
addikt
válasz DigitXT #3524 üzenetére
A Burgmann szerintem is nagy városban. Ezért nézegettem pont a 250-es Madisont, a szempontjaim szerint egy vállalható kompromisszumnak tűnik minden téren. Nagy ugyan, de nem olyan terebélyes, mint a Burgmann, de kétszemélyesezni is lehet vele, a 250-es meg egy viszonylag jó teljeseítmény/fogyasztás arányúnak tűnik.
De képben van még a 250-es Majesty, meg az X9 is (de mintha azt is többféle blokkal szerelték volna). A Hndás haver nagyon nyomatja még a Foresight-ot is, de az nem tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
-
Hauptmann
addikt
Képbe került egy másik Madison 250, de ez 2004-es, így Yamaha blokkos még. Ez 3 lóerővel gyengébb, mint a Piaggio blokkos. A külföldi oldalakat olvasva eléggé érezhető a teljesítmény különbség. Végülis nem hajt a dolog, ráér, ősszel aztán meg valamivel olcsóbbak is a gépek, lehet, hogy várni kellene egy Piaggio blokkosra. Vagy külföldről behozni egyet.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz DigitXT #3844 üzenetére
Nincs fent a neten, egy ismerős haverjának a gépe. 2006-os (tehát már a Piaggio blokkos, az index nem tudom, hogy egybe van-e a tükörrel), 2010-ben hozták olaszból, azóta használja. Most beszéltem vele nemrég, állítólag jó a fedkomp, tavasz elején volt egy nagyobb szervíz, fékbetét cserék, hajtó- valamint vezérműszíjcsere.
Nem tudja valaki fejből, hogy a Piaggio M237M-nél van olajszűrő, vagy nincs?
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #3897 üzenetére
Mivel esőben is fogom használni, van valami bevált gyakorlat a beázás ellen?
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #3903 üzenetére
Neked X9-ed van, vagy volt?
-
Hauptmann
addikt
Most akkor a Majesty is szar, tele van velük a hasznaltauto.hu, és olcsók. A 250-es Burgmantól meg a szerelőm óvott, hogy nehogy vegyek, vagy ha igen, akkor keressek más szerelőt.
De most komolyan, ti mit vennétek mindennapos használatra, ami rendesen bírja a gyűrődést a 250-esek közül? A hétvégén megnézek egy Atlantic-ot is (szintén Piaggio M237M) majd a Madison mellett, ha minden igaz. Scarabeo 250? Csak ennek meg kicsi a raktere sajnos, de csábító a nagy kerék.
-
Hauptmann
addikt
A Kymco Xciting-ról mi a vélemény, tapasztalat? Alkatrészellátás, illetve árak?
-
Hauptmann
addikt
Na, megvan a mai nappal a korlátlan A, mostantól élesedik a motornézés.
-
Hauptmann
addikt
Aki otthon van az Atlantic-ban, a króm visszapillantó ugye nem gyári?
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #4516 üzenetére
Nem szűnt meg az, ma is láttam előtte kipakolva a motorokat.
-
Hauptmann
addikt
válasz tigipuf #4695 üzenetére
Az 500-as blokkok jók, ha megkapják a törődést (rendszeres olajcsere, ilyesmi) kimennek a világból. A szerelőm azt mondta, hogy a régebbi, Piaggio M27-es blokk szerelhetőség, és alkatrész árak szempontjából kedvezőbb, mint az újabb M34. Talán 2004-ben volt a váltás az újabb blokkra a Beverly-nél. Onnét lehet megismerni, hogy az M34-nél variátorház nem szürke, hanem ezüst, fekete betéttel.
Szerintem felejtsd el a japán blokkos olasz gépeket (Malaguti Yamaha motorral, vagy Piaggio Hondával, ezek mind 250-esek), rága az alkatrész hozzájuk, a japán megbízhatóság meg mese.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz DigitXT #4777 üzenetére
Nekem az Alfa 2.0 TS, JTS motorokkal van tapasztalatom. A vezérlésmódosító a gyenge pontja annak a motornak. Az említett olajfigyasztás akkor lép fel, ha nem a gyári előírású Selénia olajat használnak. A JTS különösen allergiás erre, külön olaj lett ezekhez fejlesztve.
-
Hauptmann
addikt
válasz huszi.gyb #4867 üzenetére
Mind új gépek, saját, és családi. Toyota Avensis, Camry, Honda Accord. Talán a Camry volt az, ami soha nem állt meg, igaz, benzines volt. A legszopatósabb a mindenki által dicsőített Accord CRD, az többet volt szervízben, mint az úton.
A haver Lexus GS400-a külön sztori. De nagyon védi a márkát, mert japán autóról csak jót lehet mondani.
-
-
Hauptmann
addikt
Lehet valahol kapni régebbi NZi sisakokhoz plexit valahol? Tegnap sajnos elrepedt a munkasisakom plexije, szerencsére látómezőn kívül, de azért így nem maradhat sokáig.
-
Hauptmann
addikt
Miért fél mindenki a Rotax blokktól? Ennyire szar?
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs