Új hozzászólás Aktív témák

  • Steve1207

    veterán

    válasz b. #17 üzenetére

    Én SX-en toltam két héttel a megjelenés után, 200+ óra belekerült egyhuzamban. Ez idő alatt 3 térképen átesés, volt úgy 15 emlékezetesen vicces bug a mozgó tárgyak, autók miatt és itt kifújt. Semmi se törte meg egyik végigjátszásnál se a játékot, max az idióta npc-ket lehet felhozni. Az, hogy a 8 éves konzolokon milyen állapotban volt, na paff. Szerintem, ha nincs a rinya, ennél messze jobb eredményeket kaptunk volna végül. Persze a sírás megy a csúszáskor is bőven, ha meg kiadják bugosan akkor már mégse olyan jó végül és hisztiznek a refundért.

    Ettől függetlenül kellett egy ilyen eset már a piacra, de nem ekkora mértékben, mert ha így megy 10 év múlva az eddigi évi 5-6 nagyobb komplexitású játék helyett az adott kategóriában majd csak 1-et kapunk és ugyanúgy bugosak lesznek.

    (#18) janos666: amúgy a megjelenési állapot az 1.2x-es, 1.3 (kezdetéig) patchig teljesen jó volt nálam, ami nagyon gyorsan jött, amit utána fél éven keresztül összebohóckodtak az nevetségesebb. Az 1.3-tól felfelé, tele volt hibával az 1.6-ig és addig sok ponton rosszabbul is nézett ki, mert visszabutítás zajlott a régi konzolok miatt. A gyökér grainy layer a látótáv miatt meg nevetséges, ami bekerült 1.3 után (nem a mozi effekt meg ilyen hülyeségek, azokat kikapcsolom), de valamit elkezdtek használni főleg épületeknél és távolsági tárgyaknál, ami állóképnél szebb eredményt, de mozgásban sokkal gagyibb hatást kelt és nem olyan fluid, mint a kezdeti változat. Ez amúgy elég sokat javult az 1.5 és 1.6 között szerencsére.

    .

Új hozzászólás Aktív témák