-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomp
félisten
Nos hát nálam megmutatta a help center, hogy milyen! Bárcsak ilyen lenne minden szolgáltató! Netflix segítségnyújtása még a Google reakcióját(10perc) is felülmúlta.
Újra előfizettem miután láttam, hogy elkezdtek megjelenni a magyar tartalmak. Új kártyával más email címmel. Rendben elindult a 30napos ingyenes időszak. 10perc elteltével viszont jött az sms, hogy a Netflix.com megterhelte a számlámat. Rá 1percel még egy sms. A Netflix NL is megterhelte. Azaz az eredetileg ingyenes hónapból 2x levont hónap lett. Chatelés megkezdésétől számolva 5perc elteltével már vissza is utalták a 2. havidíjat. Az első összeget viszont nem lehetett azonnal törölni mert akkor a hónap lezárul és vége.
Ha a próba hónapon belül lemondom akkor fogja a rendszer visszautalni a pénzt. Ha nem akkor Michael elmondása szerint azonnal szóljak és visszaküldik. Ha megtartom akkor a már fizetős hónapra nem fogja levonni a rendszer az összeget mert már levonta.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban nem kerülhetnek említésre:
* A havidíj csökkentése érdekében történő lokalizációs csalások (Regisztrálok Törökországból mert olcsóbb lesz stb.)
* Családalapításhoz partnerek keresése.
Az ilyen hozzászólások azonnal törlésre kerülnek, többszöri törlés után a felhasználó a modkerben jelentésre kerül.
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen