- Windows 11
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
Új hozzászólás Aktív témák
-
szagnes69
aktív tag
Sajnos a lányom beleborította a kakaót a laptopjába (HP 620), amit másnap már vittem is a szervizbe, ahol "lemosták" az alaplapot, mert sajnos az is kapott belőle. Ezek után visszakaptuk, de a billentyűzet gombjai nem megfelelően működtek, illetve töltő nélkül nem indult el a laptop, bár a töltöttségi szint majdnem 100%-on volt. Ezek után visszavittük a szervizbe, ahol úgy gondolták, hogy kicserélik a billentyűzetet, de sajnos nem sikerült eddig billentyűzetet beszerezni hozzá. Azt javasolták, hogy egy usb-s billentyűzettel próbáljam meg használni, amíg nem lesz hozzá billentyűzet. Csak attól tartok, hogy ha így használom, akkor nem fog szép lassan minden elromlani benne? A billentyűzetcsere megoldaná a tápellátási problémákat? Meg lehet egyáltalán javítani?
Válaszokat előre is köszönöm!
-
szagnes69
aktív tag
válasz Dell XPS #8416 üzenetére
Kedves Dell XPS!
Hazaérkezett a laptop, amiből kivették a hibásan működő billentyűzetet. Végrehajtottam az általad javasolt lépéseket, és most megy a számítógép akkumulátorról is, és a töltő is megfelelően működik.
A HP-nak van egy olyan programja, amellyel ellenőriztem a laptopot, és rendben lévőnek találja az akkumulátort.
Most majd USB-s billentyűzettel használjuk, amíg a szerviz be tudja szerezni a megfelelő billentyűzetet, mert őket úgy tájékoztatták, hogy gyártani kell még.
Az interneten 15000 Ft-ért láttam, ők viszont 8000 Ft-ért tudják beszerezni.Még egyszer nagyon-nagyon, hálásan köszönöm!
Szép napot!
-
szagnes69
aktív tag
Segítséget szeretnék kérni. Az egyik ismerősömnek HP laptopja van, egy egér volt az egyik USB csatlakozóba bedugva, de hirtelen nem működött tovább, ezek után a többi usb csatlakozóhoz is próbálta csatlakoztatni, de egyik sem ment, és a kártyaolvasója sem ismeri fel az eszközöket. Az eszközkezelőben ismeretlen eszköz szöveg van 3 eszköznél. Próbált rendszert visszaállítani, de nem történt változás. Fizikailag lehet gond, vagy egy újratelepítés javítana a helyzeten?
A válaszokat előre is köszönöm!
-
szagnes69
aktív tag
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. Van egy HP Pavilion X360 14-ba016nh laptopom, körülbelül egy hónapja lett benne akkumulátor cserélve, mert az előző már teljesen használhatatlan volt. A szervízben szerelték be, eredeti gyári akkumulátor került bele. Bizonytalan vagyok egy kicsit, hogy rendben van-e, mert a következőket tapasztaltam: 18%-os töltöttség mellett váratlanul leállt. Amikor töltőre raktam és azonnal újraindítottam, azt írta, hogy 1%-os a töltöttség és onnan kezdte a feltöltést. Létezik, hogy hirtelen ekkorát essen a töltöttség? Letöltöttem egy kis BatteryMon nevű programot, ami ugyanezt mutatja. Mindet frissítettem a laptopon, a Bios-t is, ott nem gondolom, hogy gond lehet. Zavar az is, hogy nem kapok semmilyen figyelmeztető üzenetet arról, hogy alacsony a töltöttségi szint, egy pillanatra felvillan egy üzenet, amit elolvasni sem tudok, mert azonnal elsötétül a képernyő. Egyébként hosszan tudom használni a laptopot töltő nélkül, és ennyire alacsony szintre ritkán merítem le. Amikor ilyen alacsonyra lemerül, akkor a HP Support Assistant programjával, ha ellenőrzöm az aksit, akkor azt írja, hogy gyenge, amikor feltöltődik, akkor újratesztelve azt írja, hogy normális.
Bizonytalan vagyok, hogy ez elfogadható működés, vagy vigyem vissza a laptopot a szervízbe, esetleg valamit elállítottam?A válaszokat előre is köszönöm!
-
szagnes69
aktív tag
válasz Pyttawrx #20039 üzenetére
Kedves Pyttawrx! Használtam a HP Support Assistant programot, többször is néztem vele a laptopot. Ha nagyon le van merülve az akkumulátor, akkor azt írja, hogy gyenge a Battery, ha jól fel van töltve, akkor megfelelő. Ha egy akkumulátor jól működik, akkor alacsony töltöttségi szint esetén is azt kellene, hogy írja, hogy megfelelő az akkumulátor. Vagy rosszul gondolom? Sajnos nem értek hozzá...
-
szagnes69
aktív tag
válasz gregory91 #20050 üzenetére
Feljebb vettem a kritikus (25%) és az alacsony töltöttségi szintet (30%). A HP által javasolt energiaséma volt beállítva, abban ezek az értékek voltak megadva. Remélem, hogy így már rendben lesz. Ha nem, akkor visszaviszem a szervízbe. Nagyon szépen köszönöm a segítségedet és a jó tanácsokat!
-
szagnes69
aktív tag
Kedves Pyttawrx, Gregory91, Baly81!
Nagyon szépen köszönöm a sok segítséget, a részletes válaszokat és a sok tanácsot, amit kaptam. Nagyon sokat tanultam tőletek.
Tegnap úgy állítottam be a laptopot, hogy 30%-nál álljon le a gép. Ma ezt meg is tette, újraindítás után elkezdtem tölteni, utána már ez a kép fogadott a tesztelésnél:
Úgy gondolom, hogy 1 nap alatt 4% esés már probléma.
Megkerestem a számlát, visszaviszem a szervízbe.
Így már, hogy rámutattatok, hogy mire kell figyeljek, jobban meg tudom magyarázni a szervíznek is, hogy mi a gond? (Eddig bizonytalan voltam, hogy van-e egyáltalán probléma?)
Még egyszer mindent nagyon szépen köszönök! -
szagnes69
aktív tag
válasz Pyttawrx #20070 üzenetére
Kedves Pyttawrx, Gregory91, Baly81!
Felvettem a szervízzel a kapcsoltot, nagyon segítőkészek voltak, vissza kellett vigyem a laptopot és most már úgy tűnik, hogy rendben van az akkumulátor. Nagyon köszönöm a megerősítést, és hogy figyelmet fordítottatok a problémámra.
-
szagnes69
aktív tag
válasz Pyttawrx #20072 üzenetére
Rátapintottál a lényegre. Én azt hittem, hogy igen, mert azt mondták, hogy megérkezett az akkumulátor, amikor telefonon hívtak, kaptam egy kis dobozkát is, amiben az lehetett... De amikor ellenőriztem itthon a HP Support Assistant programmal minden korábbi adat ugyanaz maradt (a képen pirossal aláhúzva), viszont most 100%-ot mutat és a ciklusok száma 0 a korábbi 16 helyett.
Szóval egy kicsit megijedtem, ezért felhívtam egy ismerősömet, aki villanyszerelő és ő azt mondta, hogy szerinte a hibás cellát cserélhették, azért maradtak ezek az adatok.
Minden esetre figyelni fogom továbbra is. -
szagnes69
aktív tag
válasz baly81 #20074 üzenetére
Az az igazság, hogy eddig megbíztam ebben a szervízben, régebb óta odaviszem a dolgaimat javíttatni, eddig nem volt gondom és mindenkinek ajánlottam őket. Amikor az aksit vettem kimondottan gyári aksit kértem bele, a számlán is az van feltüntetve, de hogy végeredményben mi van a laptopban azt nem láttam, egyébként 35000 Ft-ot fizettem érte, bár nem értek hozzá, de nekem elfogadhatónak tűnt, hogy ez egy gyári aksi ára. Már megpróbáltam belenézni is a laptopba, hogy biztosan a HP akkuja van-e benne? Kicsavartam a csavarokat, de nem tudtam szétszedni, valahogyan össze van pattintva az egész, nem akartam feszegetni sem.
A csatolt képem alapján te is úgy gondolod, hogy az aksi maradt és csak cellát cseréltek benne? A fenti 35000 Ft-os ár megfelel egy gyári akku árának? Van valamilyen mód arra, hogy szoftveresen ellenőrizzem, hogy tényleg a HP akkuja van benne, nem utángyártott? -
szagnes69
aktív tag
válasz kreten67 #20077 üzenetére
Én gondoltam erre, mert meghibásodott a laptopom 1 hónapos gyári aksija és a cseréje után a HP Support Assistant programmal tesztelve szinte minden érték ugyanaz maradt, a gyártó, a gyártási szám, az időpont, a CT szám. Egy villanyszerelő ismerősöm mondta, hogy cellacsere lehet az oka. Ez természetes lehet egyébként egy csere után? Korábban csatoltam képeket az állapotokról.
[ Szerkesztve ]
-
szagnes69
aktív tag
válasz Pyttawrx #20079 üzenetére
Egy munkalapot kaptam, amire ráírták a hibát, amikor bevittem. Kiszerelték belőle az aksit, két nap múlva szóltak, hogy megjött az új aksi, vigyem be hogy beszereljék. A végén csak ideadták a laptopot, semmiyen másról nem kaptam papírt. Szerintem a korábbi javításoknál sem kaptam ilyesmit. Kaptam egy kis paírdobozt, amiben kis papírlapra magyarul nyomtatott szövegre le van írva, hogy hogyan kell jól bánni az akkumulátorral. Az az igazság, hogy nagyon megbíztam bennünk. Lehet, hogy butaság volt. Most egyelőre rendben van az aksi.
Új hozzászólás Aktív témák
- HP Probook 15,6"FullHD, 6.GEN.Core i5,világító billentyűzet,8GB RAM,240GB SSD, jó akku, jó állapot
- MacBook Pro Retina M1 PRO CHIP 14" 10C / 14C / 16GB RAM / 1 TB SSD - 60 nap Garancia
- ÚJSZERŰ! Lenovo Thinkpad T470p / 14" full HD IPS / i5 7300HQ / 16GB DDR4 / 256GB NVMe SSD / HDMI
- ÚJSZERŰ! Dell Latitude 5400 / 14" full HD IPS / i5 8365U / 16GB DDR4 / 512GB NVMe SSD / HDMI / USB C
- HP VICTUS 16,1" Full HD 144 Hz, i7-11800H, 16 GB, 512 GB SSD, RTX 3060 6 GB
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen