Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    Van a Deus EX: HR-hez patch. Az a framelagokat javítja. Ez a játék motorjának hibája volt, de nálam megjavult teljesen az új patchel.
    A startcrash hiba ismert, szintén a motor okozza. Az AMD-hez már javították az első patchben. Az NV-nél elvileg nem jöhet elő, de azért tesztelnek.
    A stuttering és a tesszellációs hibák az NV rendszerén a drivertől vannak. A 275-ös driverre tesztelték a játékot és a fejlesztők is azt ajánlják egyelőre, elvileg javítja a tesszellációs gondot. A stutteringet valószínűleg a játékba épített vsync és a triple buffer okozza, ami az NV szerint erősen a Radeonok driverére van optimalizálva. Lesz javítás erre is, de nem tudják, hogy az Eidos megcsinálja-e, vagy driveres workaround kell. Előbbi esetében az új patchben jöhet a javítás, míg utóbbiban az NV-nek kell átdolgozni a drivert, ami sokkal problémásabb, és hónapokig tarthat. Ez ellen egyébként valamilyen szinten védekezés a double buffer használata és a vsync kikapcsolása. Szvsz a double buffer az új driverekben biztos profilozott lesz. Ez egy egyszerű workaround, ami javítja az akadást, de nem oldja meg. Jobb, mint a semmi.
    A feketeséggel, és a videóleállásokkal egyelőre csak néznek. Az Eidos szerint náluk nincs gond, amit azzal magyaráznak, hogy Radeonokon ezek a hibák nem jelentkeznek. Illetve a GeForce-on is jó DX9-ben az egész. Mindenesetre az NV és az Eidos is felvette hibának.
    Amit az NV javasol, hogy a játékot DX9-ben 275-ös driverrel futtassák a GeForce tulajok. Ott a tesztek szerint rendben van minden. Természetesen a double buffer használata és a vsync kikapcsolása ajánlott.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák