- Aliexpress tapasztalatok
- ASUS routerek
- Milyen routert?
- Windows 11
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- DIGI kábel TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
katt777 #8399 üzenetére
Nem bizonyítottál semmit. Csak mondod ugyanazt, aminek a tesztek gyökeresen ellentmondanak. Ha már az egyiket tuningolod, akkor a másikat is kellene, ugyanis lehet. Viszont általánosan összehasonlítani default órajelen szokás. Itt a legutóbbi tesztünk. [link] A GTX 560 Ti a HD 6870-nel van egy szinten. A HD 6950 elérhetetlen. A GTX 560 nagyjából 10-15%-kal lassabb, mint a GTX 560 Ti. Sehogy sem jön ki amit állítasz.
Nem akarom az álomképed megtörni, de egyik driverből sem lehet kikapcsolni az alapvető optimalizálásokat. A szűrés algoritmusát lehet változtatni, illetve a AA-AF paramétereit módosítani. Az NV-nél még van negative LOD clamp módosítás, és bekapcsolható egy AF optimalizáció, míg az AMD-nél kikapcsolható az FP16 HDR az R11G11B10-es formátumra való cseréje azoknál a játékoknál, melyeket erre terveztek, illetve vannak tesszellációs profilok, ami a Gen8 és Gen9 tesszellátor működését segítik. Ezekről volt szó, hogy az AMD-nél úgy tervezték a tesszellátort, hogy kihasználják a statikus mesht a programokban, így azokat nem számítják újra, vagyis ha bonyolult a felület, akkor a VRAM-ből, vagy az L2 gyorsítótárból visszatöltik a lementett adatot. Ez két eltérő megvalósítás ugyanarra a problémára. Az NV inkább számol, míg az AMD megpróbál takarékoskodni a tranzisztorokkal. A végeredményben ugyanott kötsz ki, csak más számítással.
Az AMD azért tűri jobban a felbontás növelését, mert a memóriaalrendszert és a ROP szervezést folyamatosan fejlesztik. Az NVIDIA ennek alapjaihoz a G70 óta nem nyúlt. Azóta az AMD bevetette a crossbar helyett a gyűrűs buszt (az X1000 sorozatban), majd áttértek a HUB-ra a HD 4000 esetében. Az AMD a crossbart azért nem szerette, mert a memóriavezérlés partícióra van bontva, vagyis a vezérlők csak az adott partícióba írhatnak és olvashatnak. Ezzel ugyanaz az adat kétszer is benne lehet a VRAM-ban. A Ring és a HUB globális vezérlésű, vagyis a csatornák megmaradnak, de a rendszer a teljes memóriát egységesen kezeli. Most a GCN-nel megint volt egy komolyabb fejlesztés, mivel az L2 szeleteihez kötötték a ROP-ot, így ezek a blokkok mostantól nem csak a memória egy-egy hozzájuk rendelt szeletét érik el, hanem a VRAM-on belül bárhova írhatnak, illetve bárhonnan olvashatnak. Ezek azok a dolgok, amik hatékonyabbá teszik a rendszer működését. Minél nagyobb a felbontás, annál nagyobb előny lehet a hatékonyabb memóriaalrendszer és ROP szervezés.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- Autós topik
- Házimozi haladó szinten
- Motorola Edge 30 Ultra - a 200 megapixeles kérdés
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- Milyen videókártyát?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- BMW topik
- EAFC 24
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen