Új hozzászólás Aktív témák
-
Ilsyde
őstag
Ah, ertem. Most mar munkaban vagyok de amint hazaerek megcsinalom. Jo lenne ha ennyi megoldana a problemat.
Koszonom megegyszer a segitseget.
@katt777 d-Modeba van kotve a kartya, most olvasom hogy olyankor soha nem hasznalja az iGPU-t csak ha tobb monitorom van vagy videot tomoritek? Tehat feleslegesen van engedelyezve a BIOSban az iGPU es feleslegesen fut a Virtu?
Az i-Mode elvileg nem opcio mert degradalja a Geforce teljesitmenyet.
Megvan a honlapod, korulnezek[ Szerkesztve ]
-
katt777
félisten
Láttam már sok lqrt játékot, de amit a BF3 művel, arról már nem tudom, hogy szánalmas, nevetséges, vagy mind2. Kész szerencse, hogy nem játszom vele... Nem tudom, a VGA-gyártók mit szólnak, ha finomhangolás helyett minden egyszeri user visszaviszi a kártyáját, hiszen nyilvánvalóan hibás... Hogy ennyi karit kelljen túlfeszelni... Kizártnak tartom, hogy a GB és az ASUS műhelyéből is sorra jönnének ki teszteletlen karik... 1-1 még esetleg, de hogy sorra feküdjenek meg, ráadásul ua. játékkal.
Ilsyde: Nem értem, tényleg. Én is próbáltam dual-ban (a monitorom 2 különböző bemenetére volt kötve 2 kimenet), de nem volt gond. Persze nem árt odafigyelni, melyik kártya vigye az elsődleges monitort, illetve melyik vigye a játékot (Virtuban meg beállítani, ha nincs ott, mert ez is előfordul.) Egyébként Virtut is frissítik.
De akkor neked ott a másik mód, hogy VGA használsz elsődlegesnek, és beállítod, amihez igp-t akarsz (régi játékok, Firefox, videó-kódolás, stb), elméletileg úgy nem lehet gond, hiszen mindent a VGA fog vinni, amit nem zársz ki. Jó kódoló progik egyébként lehetővé teszik iGP ÉS VGA (CUDA) használatát egyszerre.[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A DICE tudja, hogy hol a baj, csak nem tudják megoldani. Illetve meg tudnák oldani, de csak úgy, hogy egy lassítás vezetnek be a kódba, ami sajnos a referenciakártyák teljesítményét is korlátozza. Erre az NV-nek kell rábólintani, mert 10% mínuszt is kaphatnak, de legalább stabil lenne a játék. Ugyanez volt a Dirt 2/3-mal is DX11-ben. Sokan DX9-en nyomják, mert kifagy a játék DX11-ben. Túl jól van optimalizálva, és túlterheli a fermis GeForce-okat. Ez ellen egyedül a GTX 580 és az 590 a kivétel, mert azokban van hardveres túlterhelésvédelem, ami kritikus helyzetekben kiad egy pihenőt a GPU-nak megelőzve a fagyást.
Ez amúgy szerintem szándékos. Az AMD a HD 5000 óta alkalmaz elég durva védelmeket. És mindegyik említett játék Gaming Evilved. Egyszerűen annyira szarráoptimalizálják, hogy az már fagyjon a nem referencia GeForce-okon. A Radeon HD 5k/6k/7k és a GeForce GTX 580/590 tudja ezt hardverből lekezelni. Persze az is lehet, hogy nem szándékos, és csak tényleg agyonoptimalizált játékokat akarnak kiadni, csak ez egy védelem nélküli kártyának nem jó. Erre egyébként az NV is tudna reagálni, nem feltétlenül kell a DICE fülét rágni. Persze nyilván nem szívesen lassítják le a játékot driverből. Ezt nagyon meg kell gondolni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen