Új hozzászólás Aktív témák
-
fatal`
titán
válasz zebra_hun #992 üzenetére
VR-ban ez nem egészen így van, ott azokon a brutál felbontásokon GPU limit van, van létjogosultsága ennek, mert semmi nem fog még 72 fps-t sem kipréselni magából pl. MSFS-ben. Ha nincs meg a fix FPS, akkor jön a motion sickness.
Monitoron szerintem ennek semmi értelme.
-
Moby
addikt
válasz zebra_hun #992 üzenetére
Totál értelmetlen összevisszaság, amit írsz. Van erről egy csomó anyag meg videó, hogy működik. Nem tudom mit ad a cpu, meg mit nem ad, nem így működik a rendszer. Ez a normál renderpipeline-on kívül a kész képkockát adataiból létrehoz egy köztes képkockát. Mindegy milyen összetettségű a scene, vagy hogy egyáltalán mennyire problémás a render. Mégegyszerűbben szólva ez ott is duplázni fogja a framerate-et, ahol ezt nem lehet elérni felbontáscsökkentéssel, sem semmilyen dinamikus, vagy adaptív más eljárással, Ilyen meg van. Tehát bárhol. Bármikor. Minden körülmények között.
fatal: VR-hez ez pont nem jó, mert oda ultraalacsony latency kell, ennek meg a latency a legfőbb gondja. Hiszen állandóan be kell várnia a következő képkockát.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ AORUS MASTER / ROG STRIX WHITE RTX 4090 24GB videokártyák számlával 3 év garanciával
- BONTATLAN ASUS ROG Strix GeForce RTX 4090 24GB GDDR6X DLSS3 - 3 év garanciával ELADÓ!
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti 12GB
- Gigabyte GeForce RTX 4070 Gaming OC 12GB GDDR6X - A GAMER ELLÁTÓNÁL! JÓTÁLLÁS, SZÁMLA, UTÁNVÉT!
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen