Új hozzászólás Aktív témák

  • Dzsuri89

    őstag

    Sziasztok!

    Röviden leírom a sztorit:

    Adott egy HP Deskjet 4535 nyomtató és egy HP Pavilion notebook Windows 10-zel (Gyárilag ezzel az oprendszerrel vettem)

    A nyomtatót 3 hónapja vettem, hibátlanul működött Wi-Fi-n és USB kábelen keresztül és mobilokról is.
    Notebook ezalatt az idő alatt kijelző cserén járt a HP gyári szervizbe és utána jött a furcsaság.

    A notebookot lefrissítettem a legújabb Windows 10-re, minden update sikeresen felment, majd amikor a nyomtatót telepítettem hibába ütköztem. Amikor szeretnék nyomtatni, akkor a listában nem látszik a nyomtató egyáltalán és az illesztő programnál is hibát ír. Egy napot szenvedtem vele, végül a Windows 10 újratelepítésénél lyukadtam ki.
    Le is ment a folyamat, majd úgy döntöttem, hogy mielőbb a Windows lefrissül felrakom a nyomtatót. Csodák csodájára hibátlanul működött, mint a szerviz előtti időszakban. Eltelt 2 nap, majd a Windows lefrissítette magát és újra előjött a hiba... Azóta se sikerült rájönni, hogy mi a franc történt, felhívtam a HP-t, segítettek távkapcsolatban, de ugyan arra jutottak, amire én a nagy büdös semmire, majd javasolták a Microsoft-ot hívjam fel, hogy a frissítésben valamit elrontottak. Egyből felhívtam a Mikrót is, majd ők meg visszamutogattak, hogy a HP nem frissítette az illesztőprogramot az új Windows 10 verzióhoz....

    Jelenlegi helyzet:
    - ha a Wifi kapcsolatot ellenőrzöm, akkor látja a gép a nyomtatót, kiírja a hálózati adatokat, de semmi nem történik
    - Eszközök és nyomtató menüpont alatt a nyomtatónál csak szkennelési menüpontok vannak
    - eszközkezelőben, ha az illesztőprogramot frissíteni akarom a kapott hibaüzenet: "A nyomtató illesztőprogramja nem kompatibilis egy a számítógépre vonatkozó házirenddel, amely blokkolja az NT 4.0 Illesztőprogramokat"

    Mi a megoldás a srácok? :(
    Köszönöm a segítséget előre is! :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák