Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • spiritex

    veterán

    válasz atala #13980 üzenetére

    Igen, az kiderült időközben, mert a neten megtaláltam, hogy a Home, Back, Home, Home gomb-kombinációval be tudok lépni a szerviz menübe, és ott van elrejtve a fúvóka teszt, ami tökéletes eredményt hozott. Minden vékony vonal a helyén volt. Aztán találtam szintén a szerviz menüben egy Printhead recovery level 1,2,3-at, mindegyiket lefuttattam 5 perc szünettel, de nem segített.

    Minden papírt kipróbáltam már, minőségi HP papírokat is, maximális minőséggel, de nincs változás. De igazából nem változott sem a papír, sem semmilyen beállítás a jó és a rossz nyomtatás között. Amúgy meg, a lenti jó képek Normal minőséggel lettek kinyomtatva (nem is maximálissal).

    Arra is gondoltam, hogy mi van ha a HP-ba be van építve egy automatikus minőségrontás, ha túl sokszor érzékel nem eredeti patront? Nyomjak neki egy "Semi full reset"-et (can be used to help address intermittent or incorrect printer behavior issues), hátha elfelejti a sok zűrös dolgot, amit műveltem a nyomtatójukkal? Persze ez nem kicsit összeesküvés szerű, de én már nem tudok mire gondolni.

    Nem lehet, hogy a levegősödés tud ilyet okozni?

    Újabb 3 kép:
    Hatalmas a különbség:

    De ha csak egy sima sárga csíkot nyomtatok, akkor is látható a változás:
    Régi jó színkocka:

    Új, rossz színkocka:

    Írtam már a HP egyik hivatalos szervizének is, hogy mi lehet, de az első kérdésük az volt, hogy eredeti vagy utángyártott patront használok... Hiába mondanám nekik, hogy több mint egy éve ezzel az utángyártott patronnal, tintával nyomtatok, és sosem volt gond, olyan szépen nyomtatott, ahogy a jó képeken látszik.

    Vagy lehet, hogy idővel lerakódott a fejben a szar tinta és most ért el egy kritikus küszöböt? Csak az a gond, hogy a jó és a rossz nyomtatás között kb. 10 perc telt el!

    [ Szerkesztve ]

    Ha te az vagy, akinek képzeled magad, akkor ki az, aki képzeli magát annak a valakinek?

Új hozzászólás Aktív témák