- DIGI kábel TV
- Facebook és Messenger
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Autodesk - Revit
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Vírusirtó topic
- Linux kezdőknek
Új hozzászólás Aktív témák
-
aclandiae
senior tag
Sziasztok!
Vásároltam a Black Friday napján egy Brother DCP J105-ös nyomtatót. Ma regisztráltam az oldalukra, sikerült a nyomtatót is regisztrálni, erről kinyomtattam a visszaigazolást.
Az emag-on keresztül vásároltam a készüléket, és a Garancia Kiterjesztést is szeretném regisztrálni a gyártó oldalán. Ott azonban a gyártási szám alapján nem ismeri el ezt a +2 évet amit a boltnál kifizettem.
Gondoltam kapcsolatba lépek velük, de én - biztos nem látok - nem találom a nyomtatók között ezt a típust.
Külön e-mail cím a weboldalukon nincs, a kontakt forumlánál pedig a típus kitöltése kötelező mező.Én nem veszek észre valamit, vagy ennyire nehezen menne? A jó Support miatt esett erre a típusra a választásom, amitől eddig nem igazán vagyok elragadtatva.
-
aclandiae
senior tag
válasz Csavarnyuzo #14659 üzenetére
Minden számla és egyéb dokumentáció megvan, ezt szeretném elküldeni a Brother Magyarországnak, ha lenne e-mail címük, vagy a kontakt formulában látnám ezt a típust. Akkor majd a gyártó megmondja, mi a helyzet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Anycubic Kobra 2 Pro
- Vonalkódolvasó Symbol LS1203, több darab, használt, garanciával, 1D
- Vonalkódolvasó, QR kód olvasó Mindeo, több darab, használt, garanciával, 2D, olvas kijelzőről
- Vonalkódolvasó, QR kód olvasó Zebra DS2208, több darab, használt, garanciával, 2D, olvas kijelzőről
- Samsung, Kyocero és HP tonerek/alkatrészek
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs