-
IT café
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
daneel_hu
addikt
válasz Nemir Ombe #6646 üzenetére
"Lehet az zavar, hogy végre jó képet látsz egy plazma után ..."
Gondolod véletlen, hogy sok-sok év plazmázás után az OLED lett a következő lépcsőfok, nem egy LED tévé?
-
Ren Hoek
veterán
válasz Sz.Miki #6652 üzenetére
Uhh... beégés biztosan nem, mi okozna ilyen természetes mintát?... mintha "beázott" volna,( persze nyilván nem, de úgy néz ki)
Ilyet nem nagyon láttam még fórumokon... lehet panelhiba lesz
Mod.:Meddig van még elállási időd? Én lehet kihasználnám, mert itt lehet kálvária lesz a gariztatás... :/
[ Szerkesztve ]
-
daneel_hu
addikt
válasz Sz.Miki #6652 üzenetére
Volt anno 24 colos Apple Cinema Display a munkaasztalomon.
Na azon volt ilyen a jobb alsó sarokban. Folyamatosan nőtt a mérete.
Aztán kicserélték, és annak is ez lett a sorsa.
Érdekes az összes kollégának is ilyen LED-monitora volt és náluk semmi. Soha.
Azóta van egy ilyen cuccos otthon, cirka 10 éve megy és semmi hiba. (lassan cserélni kéne)Szóval... ez hiba.
Cseréltesd. Nem fog megjavulni, szerintem a ragasztás engedhetett el. -
Sz.Miki
őstag
válasz daneel_hu #6654 üzenetére
Azért is furcsállom, mert hétvégén alaposan átnéztem közelről és nem láttam, amugy csak szürkén látszódik..
A 3 napból már kiestem, arra nem tudom vonatkozik-e az elállás, hogy t-boltban rendeltem, de futár hozta ki rendelés után két héttel. De én nem elállni szeretnék, amugy meg elállásnál a visszajuttatást nekem kell intézni és fizetni.
Beszélek az lg-vel, elküldöm a fényképet nekik. -
Sz.Miki
őstag
Mondom, ez hétvégén még nem volt, amikor néztem a bandinget, meg teszteltem a panelt. Tegnap ránéztem megint, miután allitgattam a képet, és akkor vettem észre. Most voltam az lg Dózsa György úti nagy szervizében, direkt kihívtam egy szervizest, egy vén csóka jött elő, megmutattam neki a hibát, erre a válasz, hogy ez felhősödés, LCD tv-nél gyakori, erre mondom hogy ahogy az elején is mondtam a típust, ez egy OLED tv erre már az volt a válasz, be kell jelenteni kimennek és megnezik... ennyi... Ez szánalmas, és ez szervizes?
LG leveles válasza : "Köszönjük, hogy levelével ügyfélszolgálatunkat megkereste.
Sajnos, ha a jelenség jelforrástól függetlenül látszik, akár a menűben akár a smart felületen akkor kijelző hiba. Amennyiben boltban vette 3 napos cseregarancia van és mivel sajnos ez már eltelt hivja a 061/5454054-es számot és felveszünk egy munkalapot, ha online megrendelés akkor 14 napos elállási joga van amekly során meg se kell indokolnia, hogy miért szeretné visszaadni. "
[ Szerkesztve ]
-
Sz.Miki
őstag
Ma este megyek be T-pont-ba mivel le kell adnom a régi modemet. Rá fogok kérdezni az elállásra, mivel ez nem tiszta nekem! Nem boltban vettem, nem boltban fizettem, hanem futárnak utánvéttel, ergo távol állók között jött létre a szerződés, így ha jól tudom rám is vonatkoznia kellene az elállásnak. A t-pontban semmit nem írtam alá, semmi nem történt csak leadták a rendelést.
Esetleg valakinek van jártassága a témában? -
daneel_hu
addikt
válasz Sz.Miki #6657 üzenetére
"Sajnos, ha a jelenség jelforrástól függetlenül látszik, akár a menűben akár a smart felületen akkor kijelző hiba."
Jelforrástól függetlenül?
Eze alatt most mit kell érteni?
Ha elindítom a Jutub appot, akkor is "jelet" küld a panelnek a készülék.Ez jelforrás nélkül NEM fog látszani, hiszen tök fekete a panel.
-
Gtaati
őstag
válasz Sz.Miki #6659 üzenetére
Hát ha online vetted márpedig úgy tűnik akkor a 14 nap él szerintem. De ha ezt a tvt szeretnéd továbbra is és a Telekom nem segít akkor bejelentés Lg-nek és keresni fognak időpont egyeztetés miatt és kimennek házhoz, olyan is volt, hogy helyben a szerelő panelt cserélt, vagy ha helyben nem javítja akkor ad egy csereutalványt ami alapján köteles cserélni a telekom. Legalábbis én így tudom. Nálunk az Lg hűtőnél volt rezonanciából adódó pici hangja, bejelentettem aztán hívtak időpontot egyeztetni és kijött a szerelő.....
-
daneel_hu
addikt
válasz Sz.Miki #6659 üzenetére
A Telekomtól vetted így is.
Kell lennie egy számlának és egy jótállásnak.
Mindkettőn van dátum...A továbbiakra törvény kötelezi őket.
Aláírás sem kell hiszen a jótállással bizonyítod, hogy az XY sorozatszámú készüléket TE átvetted tőlük. (megvetted)
A futárcégnél biztos van aláírás(od). -
Sz.Miki
őstag
A számlát online letölthető formában kaptam, a garanciajegyet pedig a tv mellé csomagolva, hivatalos magyar LG garancia. Ezért érdekes az elállás kérdése.
-
Ren Hoek
veterán
válasz Sz.Miki #6664 üzenetére
"A fogyasztó az elállási jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az elállás joga a szaküzleteinkben történő személyes, illetve a partner pontjainkon történő átvétel esetén is gyakorolható, amennyiben a rendelés leadására weboldalunkon keresztül került sor. Ezen jogosultság tehát nem illet meg abban az esetben, ha a szaküzletben személyesen vásároltad meg a terméket / termékeket."
Edigitalban pl ez van... Ja és minden az ÁTVÉTEL napjától él, tökmindegy mikor kötötted a szerződést.
Valószínű, hogy ezt gariztatni kell akkor, mert személyesen "vásároltad", bár kitudja, ha közben meg úgy küldték a számlát... és ott nem kaptál semmit... Telekomot kérdezd, de valószínű hogy semmit sem fognak tudni az ügyintézők.
A legszánalmasabb cég akitől bármit is rendeltem. 3x hebegtek-habogtak azt se tudták mi van, ígértek hogy felhívnak, csesztek rá. 1500 Ft-os telefonszámlát csináltam velük. Na sebaj, legalább a vásárlás lemondása hamar megtörtént 1.5 hét után.Mindegesetre a szerviz válasza bíztató, legalább nem fogják rád, hogy beleégettél egy sarkot.
[ Szerkesztve ]
-
Sz.Miki
őstag
válasz Ren Hoek #6665 üzenetére
Nálam pont fordítva van.
Személyesen rendeltem, de a boltban semmit nem kaptam. A számla utánvétes, és terméket is futár hozta. Érdekes helyzet. Este úgy is megyek be hozzájuk rákérdezek.Ha nemleges a válasz akkor szerintem nem fogok többet foglalkozni a témával, elegem van, már eleve a vásárlás egy tortúra volt, nem fogom végignézni, ahogy a lúdtalpas szerelő elviszi a szervizben összegányolják, panelt cserélnek oszt valahogy visszakapom...
Ez volt az utolsó, hogy ilyen értékű cuccot vásároltam. Ez egy vicc.
Nem fogok többet stresszelni.[ Szerkesztve ]
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz Sz.Miki #6666 üzenetére
Ha futár hozta, akkor 2 hét az elállás joga, ez biztos. Nem minősül személyes átvételnek a boltban történő rendelés leadása. Mindenhol úgy szól a passzus, hogy az átvétel ténye/helye számít, nem a rendelésé. Tehát, ha futár hozta, akkor 2 hét. Küldd / vidd vissza indoklás nélkül, oszt' majd megkapja egy másik vevő.
De még az is lehet, hogy hazaérve eltűnik az a csúnyaság. Nálam is volt egy elég ronda "valami", pont a kijelző közepén, de másnapra nyom nélkül eltűnt és azóta sem jött elő (lekopogom)
[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
-
Sz.Miki
őstag
válasz dgyuri0123 #6667 üzenetére
Esélytelen, hogy úgy visszacsomagoljam ahogy volt A másik meg a visszajuttatás az én dolgom lesz, na az még egy érdekes dolog. Egyébként én is így tudom a szabályt...
Hát érdekes lesz az egyszer biztos, nagyon nagyon nagyon csalódott vagyok..[ Szerkesztve ]
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz Sz.Miki #6668 üzenetére
Akkor várd meg a szevizes véleményét, mert lehet, csereutalvány lesz belőle. Ebben az esetben viszont nem neked kell visszavinni, ráadásul (szerintem) hozzák az újat és viszik a régit, de az szinte biztos, hogy előtte egyeztetned kell/ene egy telekom boltban, mert síkhülye a társaság.
"csak a zene van"
-
Ren Hoek
veterán
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz Ren Hoek #6670 üzenetére
"belehányod a dobozba "
Ezzel azért óvatosan. Ha szállítás közben megsérül és kiderül, hogy csak "bele volt hányva" (mert kiderül) a dobozba, akkor nem lesz sem tévéje, sem pénze. A feltételek között szerepel az is, hogy eredeti csomagolásban, ami nem egyenlő a lapáttal való behányással. Hidd el, ha kibúvót kell találni ilyenkor, azt meg is fogják találni. Szóval mindent alaposan vissza kell csomagolni, hogy még véletlenül se tudjon sérülni a tévé. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
-
Ren Hoek
veterán
válasz dgyuri0123 #6671 üzenetére
Jó ebben igazad volt, csak erősen túloztam.
Arra gondolok, hogy ha lehúzod a fóliát a kijelzőről, akkor nem fogod tudni vissza Kelep ragasztózni, hanem mellérakod szépen a csomagba. Amúgy rühellem az elállást, soha nem is csináltam indokolatlanul, mert kicseszés a bolttal és a többi újracsomagolt árut vásárló ártatlan userrel.
Nekem volt egy monitorom, annak pl szétment a doboza, a lábát le se lehetett szedni soha többé. Ha elálltam volna, soha az életben nem tudom úgy visszacsomagolni.Szóval igazad van, okosan kell, de nem kötelező csomagolás előtti állapotban visszaadni, mert eleve lehetetlen.
[ Szerkesztve ]
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz Ren Hoek #6672 üzenetére
Majdnem lehetetlen. A lényeg szerintem a kijelző védelme első sorban. Ha az megsérül, akkor reszeltek mindennek. És azt a hungarocellt azért szépen vissza lehet rakni úgy, hogy szinte gyári legyen a védelem. A többi valóban nem annyira fontos. Még a "görbe" paneles tévémet is simán vissza tudnám csomagolni.
[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
-
Gtaati
őstag
válasz dgyuri0123 #6671 üzenetére
Helló!
Nekem azért fura ez a csomagoljuk vissza normálisan dolog, amivel egyébként egyet értek, mert a gyári doboz át van pántolva, tehát ha azt elvágjuk, akkor onnantól kezdve vissza lehet csomagolni de szállítani nem nagyon, mert megfogod a tv dobozának a fülét és elkezded emelni akkor az szépen kicsúszik mert nem fogják a pántok(ha csak a jó öreg vastag ragasztószalaggal körbe nem húzzuk sokszor, de akkor meg a szép doboz fog úgy kinézni, hogy abban újra el nem adják). A régi dobozok ebből szempontból jók voltak, felül kinyitottad az aljuk meg fix volt és kihúztad belőle a tv-t, de hátrány is volt mert vissza lehetett úgy csomagolni, hogy azt meg nem mondta volna senki, hogy piszkálva volt. Az új pántolós módszer meg jó mert az tuti h előtted senki ki nem bontotta, hacsak valamelyik turpis bolt akinek van pántolója az vissza nem pántolja a visszavitt tv-t....
-
Ren Hoek
veterán
Hát én lehet megfontolnám a ragasztót, mert az nagyobb gáz, ha kicsúszik a TV.
Eleve ezt "újracsomagoltként" illene eladni, ott pedig mindegy a doboz az LG küld úgyis újat. Jobb helyeken megy vissza a gyártóhoz és ők újracsomagolják. Kisebb áruknál tuti így van... TV-knél nem vagyok benne biztos.
Csomó olyan "egyszer felbontós" csomagolóanyag van amúgy előfordulhat amit nem lehet visszaállítani. Ilyeneket a gyártó szokott küldeni és úgy csomagolják újra.[ Szerkesztve ]
-
dgyuri0123
nagyúr
Mikor nálam is felmerült a visszaküldés kérdése, a bolt annyit mondott, hogy a kijelző ne sérüljön, meg semmi ne sérüljön... pont. Az, hogy összeragasztózom a dobozt, semennyire nem számít. Csak a sérülés mentesség a lényeg. Visszaküldés után úgyis csak outletben lehet eladni, szóval tök mindegy, milyen ronda lesz a doboza.
"csak a zene van"
-
Gtaati
őstag
válasz dgyuri0123 #6677 üzenetére
Hát, igen így van, ha már ilyen gázos az ügy akkor szegény user ne foglalkozzon a doboz kinézetével, csak h egyben visszaérjen és és utána őt semmiért nem lehessen okolni....
-
Ren Hoek
veterán
válasz dgyuri0123 #6677 üzenetére
"...úgyis csak outletben lehet eladni"
Erre viszont ha jól tudom nincsen törvényi ítélkezés. A legtöbb helyen újracsomagoltan eladják újnak. VGA-knál 1000%, de nagyon sok egyéb cuccnál is. Ujjlenyomatos, cicergő, pixelhibás stb... ezek a szívmelengető címszavak a témában. Az "új" DSLR-emben volt 400 expó, és még egy nagy vörös pixelhiba is volt a CMOS-on videó alatt. pl. Kicseréltettem, gondolom a következő vevő örült neki.
Vagy fóliás újat kapsz, vagy beszopod. Erre soha semmi garancia nem volt. (Amúgy a kiskereskedő is érthető valahol, mert vannak notórius elállók, 10 VGA-t végigpróbálnak, vagy a nyaralásra "elállnak" egy 1 milliós fényképezőtől. Ez sajnos általános lett. Ilyen esetben outlet ár minden egyes próbálgatásért?)
[ Szerkesztve ]
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz Ren Hoek #6679 üzenetére
Én felhívom a boltot rendelés előtt, megmondom hogy mit rendelek, de az original legyen, különben nem veszem át. Azt is megkérdezem, van-e belőle egyáltalán bontatlan, mert ha nincs akkor meg sem rendelem.
Biztos nagyon szeretnek, de le@arom, mert más "levetett" dolgát nem veszem meg új áron."csak a zene van"
-
Gtaati
őstag
válasz dgyuri0123 #6680 üzenetére
Teljesen jogos! Szerintem ezzel sokan egyetértünk....
[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
Mi a véleményetek a SONY KD-65A1BAEP-ről? Ha decemberben lesz az MM-ben 0% THM, akkor megvenném 1 milláért.
EMAG 999.900 Ft
Media Markt 1.000.000 Ft
Extreme Digital 1.149.990 Ft itt van 0% THM -
H1N1
aktív tag
Megrendelte a szervíz a tv-be az oled panelt. Most remegek,hogy milyen kézzel nyúlnak majd hozzá.
-
Gtaati
őstag
Helló!
Köszi, így már emlékszem a sávosodásra, egyre több használat és pixelfrissítő ciklus után sem javult? Én amikor megvettem az enyémet egyből csináltam az 5%-os grey tesztet és hát minimálisan nálam is voltak sávosodások, de egyre több használat és ciklus után kb teljesen homogén lett az egész
-
Sz.Miki
őstag
válasz petya2012 #6686 üzenetére
neeem, csak akkor látszódik ha mondjuk rátolok egy 30%-os teli szürke képet, a bandinget szerettem volna tesztelni és igy vettem észre, előtte bosszúállókat néztük, nem látszódik. Normál R G B teli képnél sem látható.
H1N1- arról nincs infód, hogy helyszínen is cserélnek panelt, vagy csak szervizben?
[ Szerkesztve ]
-
Nemir Ombe
addikt
(#6682) Joshi
Az egy jó drága LG OLED, amiből a DV-t kifelejtették, de tettek bele helyette "robotot"
.... és legalább nem csak nézheted, hanem hallgathatod is a képernyőt ....(sorry, csak sikerült mellényomnom a válasznak .... )
[ Szerkesztve ]
Hmm ....
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs