-
IT café
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
alaves
addikt
válasz belashx #75273 üzenetére
Ahogy Vhiktor írja, szerintem is érdemes pixelfrissítőt indítani (esetleg 3x közvetlen egymás után). Megjegyzem egyik fórumtársnál Philips-en kb. a 8. pixel refresh után javított egy világítva kiakadt pixelt. Tapasztalatom szerint a homogenitás növeléséhez elég sok pixel refresh kell (vagy vársz hónapokig - évekig amíg a számtalan kis kompenzáció elvégzi).
Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]
-
-
veterán
Én maximum azt írtam a Samura, hogy így az LGC1 Oled után soha többet Samsung, amúgy pedig óriás Samu fan voltam, tehát én ilyet biztos nem írtam rá, hogy szervíz igényes vagy volt valami problémám vele, mert egyik sem romlott el A KS7000-em 5 évig használtam teljes megelégedéssel, meg a többi Samsung tévémet is szerettem, csak utána nem kellett volna kipróbálni az Oledet, ennyi...
[ Szerkesztve ]
***14 éve a PH-n! KoNZoLik@ felhasználónak 820 pozitív értékelése van*** 永遠に落ちない***
-
félisten
válasz KoNZoLik@ #75304 üzenetére
Most komolyan? Ezt ki írta?[link]
"Nem véletlen írtam, minden területen csalódtam a Samuban, a megfelelő topikban le is írtam ezt, hogy miért, így itt ismételni nem fogom magamat! Csak néhány szóban: rengeteg hibás terméket gyártanak, szerviz háttér/support egyes alá, gyalázatos módon csalnak ahol csak tehetik, értsd: tesztek/tesztelők lefizetése, hogy az ő termékük legyen jobb színben feltüntetve, túlértékelt ócska szarokat gyártanak mostanra, sajnos...és ez nem csak tévénél, telefonnál és más eszközeiknél is csinálják! Tehát nagyon c*gány banda lett minden szempontból, nekem több terméküket nem fogják eladni ez 100%!!! Pedig én nagyon szerettem őket, aki ismer tudja ezt..."
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Csak javasolni tudom megint annak aki Androidos TV-t vesz, legyen az Sony vagy Philips : Pár naponta indítsátok újra mert az Android vele járója! A fenti elnémulás egy android bug a Sony A80-83 -90 is érintett a Philipsek mellett..pl. ITT egy példa : [link]
A tv hétköznapi újraindításnál nem reseteli a cachet.
3 megoldás van. Menüben csak az android újraindítása a beállításokon belül...vagy áramtalanítási kell vagy pedig a szervízmenüben kitörölni a cachet-t ( Szerviz menü előhozása : 062596 és OK gomb.. csak saját felelőségre, garanciavesztéssel járhat és csak az használja aki tudja mit csinál .)[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
veterán
Ja hát ez igaz is csalódtam bennük az elmúlt években, és ezt pontosan a mostani cuccaikra és hozzáállásukra írtam➡️ túlértékelt ócska szarokat gyártanak mostanra ⬅️nem pedig a régebbi termékeikre, mert azokat imádtam, szöveget értelmezni is tudni kellene Ez a csalódás amit írtam globálisan, az elmúlt években amiket kiadtak és a supportjukat érinti! A régebbi cuccaik értsd: 3 évnél régebbi dolgaik, SOKKAL jobbak voltak minden tekintetben és a hozzáállásuk is, habár ez majdnem mindenre igaz
[ Szerkesztve ]
***14 éve a PH-n! KoNZoLik@ felhasználónak 820 pozitív értékelése van*** 永遠に落ちない***
-
félisten
válasz KoNZoLik@ #75308 üzenetére
Én tökéletesen értelmeztem a szöveget amiket itt leírtál,meg bárki tudja aki elolvassa. És aki egy OLED topikban az idén piacra lépett Samsungról kér véleményt nem a 10 évvel ezelőtti LCD Samsung érdekli.
A Samsung semmivel nem rosszabb gyártó, mint az LG.
A szervíze rosszabb (de mondhatnám hogy szinte mindenkinek rosszabb.)
Engedjük el a témát. Véleményt alkottál egy márkáról anélkül hogy használnád vagy fogalmad lenne róla mi áll annak a hibának a hátterében. Nem az Hogy Philips van a Tv elején elárulom.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
veterán
-
félisten
válasz KoNZoLik@ #75310 üzenetére
Cool story ilyet én is tudok ám.
Én meg használom, meg páran itt használjuk a Márkát OLED ben , nagy megelégedéssel. Hibás termék minden gyártónál van a, fenti példa szerint a szervíz jól vizsgázott.
Vannak itt sokan akinek az LG szart be és produkál hibákat ugye megvan?
Majd hívd ide a topikba az ismerőseidet milyen OLED van nekik a Philipstől.Kb olyan mint amikor véleményt mondtál a Dolby Visionról a Disney+ nál Dolby Vision használat nélkül. Ha nem haragszol nem veszem túl komolyan amiket itt előadsz, mert nem lehet.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
bnorci71
addikt
ja lehet a feng shui szerint rossz helyen van majd hívok egy javasasszonyt
és azt hogy lehet elérni hogy ne készüléket cseréljenek hanem csere utalványt kapjak....
visszaküldtem 2x javították 3. alkalommal küldtek egy újat csereutalvány helyett...
az első beszélgetés a szerviz vezetővel kb 40-50 perc volt, volt ott minden mi van alatta felette mellette milyen égők vannak mi van bekapcsolva hozzá dugva stb. hogy mi lehet a gond, legutóbb amikor vissza jött második alaplap csere után a második bekapcsolásnál már nem volt jel az antennán a tv szerint a második bekapcsolást úgy értsd, szervizes hozta beüzemelte kikapcsolta visszamentem dolgozni hazajöttem és már nem működött rendeltetésszerűensajna az újraindítás se mindig megoldás mármint a megelőzésre, lásd fentebbi példa.... lehet minden alkalommal újra kel indítani
[ Szerkesztve ]
"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
veterán
Nem is kell engem komolyan venni, nem vagyok vakbél gyulladás+ugord át amit írok, ennyire egyszerű Persze mindenben van szar ez így van, de azért a véleményemet leirhatom remélem megengeded
***14 éve a PH-n! KoNZoLik@ felhasználónak 820 pozitív értékelése van*** 永遠に落ちない***
-
félisten
válasz bnorci71 #75312 üzenetére
nem tudom , ezt neked kell kiderítened a Bolt, Szervíz, Philips hátromszögben ki ebben az illetékes.
De mint írtam a fenti hiba nem a Tv hanem az android rendszer hibája. Ha másikat veszel ne sony-t vegyél mert ugyan ez előfordulhat ott is..anrab : Így van ,az is tökéletes.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
-
belashx
senior tag
válasz Celtis #75282 üzenetére
Felelős volt érte.
Próbáltam csak tévét használva, úgy se lett jó. Aztán áttettem Szabványos képmódba és megszűnt a derengés.
Innentől csakis beállítás kérdés lehet, és igen, az 52-es fényesség volt az oka.
Most 50, és fekete a lép."Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel."
-
rainman72
nagyúr
Nekem több droidos tv volt a Philipstől,sose húzogattam ki a konnektorból,mentek gond nélkül.A mostani oled-t se szeretném,a rendszer hyper gyors,meglepően
Az lcdk-nél csak az ARC-vel voltak gondok.[ Szerkesztve ]
TCL TS-8132 Philips 65PUS8518 Samsung 85CU8002 Fire tv 4K MAX
-
Bishi
tag
válasz p4radox #75155 üzenetére
Én valami ilyesmit néznék, de 10 e-nél többet nem adnék ki érte. A lényeg, hogy vagy jó anyagból legyen, vagy vastagabb legyen. Én olcsó 7,5 méterest vettem anno, jó merev, újjnyi vastag, de tökéletes volt. Nem kell márkásnak lenni, annyi az egész, hogy 48Gbit/sec-et átvigyen a vezeték 10 méterre, és rendesen legyen rajta a hdmi csatlakozó, hogy ne legyen akkor jelvesztés, hogy ez ne valósuljon meg. Nem szabad túlmisztifikálni szerintem a hdmi kérdést.
Ahogy elnézem 5e alatt is bőven vannak.
[link] -
sub71
aktív tag
válasz bnorci71 #75295 üzenetére
Tudom, téged ez nem vigasztal, de 7 hónapja használok egy 806-os Philips tévét, de még egyszer sem kellett áramtalanítani, semmi fagyás, semmi lassulás....Nem lehet, hogy nálad az áram erösség/feszültség (nem értek hozzá) ingadozik és ezt nem szereti a tévé? Mert arra nagyon kicsi az esély, hogy neked már a második adja fel a harcot, míg a többiek nem nagyon panaszkodnak.
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
Korábban írtam, valamilyen hálózati (feszültség), antenna vagy egyéb eszköz okozza az anomáliát. Ha az első készüléknél volt két alaplap csere majd készülékcsere és utána is ua. a hiba akkor nagy valószínűséggel nem a készülékekben van a hiba, lehet, hogy hálózati vagy kábeltévé probléma, simán lehet, hogy feszültség kerül az antennába ami megzavarja a tunert, ebben az esetben egy galvanikus leválasztó lehet, hogy megoldás lenne.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
félisten
válasz rainman72 #75321 üzenetére
Ez attól függ ki mit használ rajt,mennyire terheli le az OS-t és a cachet ,legalább is szerintem,egy reddites tag is ezt írta a Sony topikban,hogy ilyenkor valami hangmodult az andoidban nem tud aktiválni a tv és ez lehet a túlterhelt cache miatt.
Allitolag az android 11 majd helyrevágja ezt.
Én is azt vallom amit anrab,ha gond van ráér akkor,de sajnos nem mindíg vagyok otthon a kislányom és ha nálunk van vigyázni rá anyum meg nem tud /szeret/ért hozzá ilyennel foglalkozni,ezért biztosra megyek,hetente egyszer újraindítom,mielott lemarad a Fatmagül 1000.részéröl.Azóta semmi fagyás meg hasonló nyűg tényleg hibátlan.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
blakey
titán
A mai "okoseszközök" arra "kényszerítettek", hogy további okos eszközzel bővítsem a "parkot", vettem egy távolról is vezérelhető konnektort, abba csatlakoztattam az elosztót és ha "minden kötél szakad" akkor egy ki-/bekapcs megoldja a gondot, (akár 200km-ről is megoldom ha más nem tudja), 0 teher, 0 probléma, természetesen időzíthető is ha valaki úgy érzi, hogy hetente egyszer ki/bekapcsoljon. Nem csak a TV-k és nem csak az Androidosak tudnak meglepetést okozni.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
bnorci71
addikt
bár nem vigasztal, de az infó sokat ér mert így legalább azt tudom, hogy egyedi az eset és valahol valami hiba van.
Már erre is gondoltam. De ennyire szar lenne a tápja? Ugyan oda van bedugva egy Sony AVR egy HTPC a régi Samsung tv soha egyiknek se volt baja semmivel. Most volt festés a hosszabbítón láttam mintha az egyik foglalat ki lenne tágulva így azt kicseréltem illetve jelenleg nincs is más fogyasztó arról a konnektorról hosszabbítóról.
Most azon gondolkodok délután átdugom egy másik konnektorba.rainman72
cserélünk egy hónapra
#75333rainman72
Ok de hozom a 806-t#75328 blakey
igen tudom ezt többen, többször is írtátok
van galvanikus leválasztó...... ezek után mi lehet még antenna oldalról szar? Mert OK kihívom a szolgáltatót, de mégis mit mondjak neki szar a tv ... mérnek egy jelszintet az OK és tovább. Nem értek az elektronikához.
#75331
reggel néztem az Android beállításokban az újraindítás az a teljes rendszert újra indítja?
lehet kipróbálom, hogy minden nap újra indítom, bár nagy reményt nem füzök a dologhoz#75330sub71
de ugyan azt mondjuk, a hiba nem a tévében van...valószínüleg...
De akkor mibe? Illetve én azt mondom, de igen a tv-be van a hiba,
-ha a hálózati feszültség ingadozik akkor a táp van szarul megépítve hisz más készülékek probléma mentesen tolerálják ezt.
-antenna szintén ugyan ez a helyzet a régi Samu előtt nem volt 10évig ugyan itt galvanikus leválasztó a hálóban lévő LG Lcd buta tévé előtt sincs a gyerek szobájában lévő Philips buta Lcd előtt se volt, házimozi mélynyomó miatt került be kb 1 éve.
-Nem tudja a szabvány CI kártyát kezelni amivel más készülék gond nélkül üzemel? De most hogy szóba jött délután azt is megcserélem a másik tévével.Remélem nem arra próbász célozgatni, hogy Te nagyon szívesen tesztelnéd egy évig a fórumtárs tévéjét
végül is majd mindegy lenne a szervizbe van 2 hetet vagy valaki teszteli[ Szerkesztve ]
"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
blakey
titán
válasz bnorci71 #75334 üzenetére
A feszültségingadozást minden készülék másképp viseli, nem érdemes összehasonlítani, OLED nagyobb fogyasztó, lehet, hogy valamilyen szünetmentes is megoldás lehetne. CI-kártya okozhat fagyást, nálam volt probléma egy CI-kártyával, szolgáltató cserélte, illetve visszaküldtem majd később igényeltem egy újat, mert tudtam, hogy az a gond és nem akartam felesleges méréseket, utána jó lett. Antennában a jelszint okozhat meglepetéseket, általában kockásodó/lefagyó kép a jellemző, persze ettől akár a szoftver is megbolondulhat, nálam egy Androidos Sony kb. használhatatlan volt TV-zésre bizonyos frekvenciákon, többi márkánál nem volt gond, 3 TV-t vittem az adott végpontra, hogy biztos legyek a hibában. Mivel már túl vagy néhány javításon és egy készülékcserén is így érdemes a többi dolgot is megvizsgálni, mert ennyire nem lehetsz peches, hogy az új készülék is hibás, persze semmi sem kizárt, de azért a valószínűsége kisebb. Nem lehet mást modai, mint próbálkozni a lehetőségekkel, és nem szabad azt sem elvezni ami szerintünk kizárt, mert néha pont ott lesz a probléma.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
bnorci71
addikt
válasz blakey #75335 üzenetére
Nem marad más mint tényleg keresni tovább, bár eddig is azon voltam.
Csak ez nagyon sziszifuszi lesz mert mindig csak 1 dolgot kellene változtatni, de valamiért én is antenna vonalra tippelnék. DE a legutóbbi visszaküldésnél amikor nem volt antenna jel a tv szerint a CI kártya se volt a slotban
Lehet kihívom a szolgáltatót mérjen egy jelszintet, rendesen műszerrel, jut eszembe ház erősítő is van. Szóval nézzék végig a rendszert. De délután a CI kártyákat megcserélem.
Bevinném én a hálóba is a tv-t, de nem fér el.[ Szerkesztve ]
"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
Kratos75
csendes újonc
válasz Pro Koryak #75317 üzenetére
Köszi a választ! valahogy én is így gondoltam.... Anno a Panasonic plazmámmal sem kellett sokat bíbelődni beállítások terén..
-
alaves
addikt
válasz bnorci71 #75337 üzenetére
Amúgy szerintem a CI kártyákat sok esetben nem jól konfigurálják, az OLED754-nek és a C1-nek is gondja volt vele (már megszűnt nálunk a CI lehetőség), és nem gondolnám, hogy mindkét típusnál azonos szoftverhiba lenne.
Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]
-
bnorci71
addikt
válasz rainman72 #75339 üzenetére
kis Columbo
megnéztem tényleg nem nagy a távolságalaves
mármint maga a kártya nincs jól konfigurálva a szolgáltató részéről?
De akkor miért nincs vele gondja másik 3 eszköznek, csak az okos tévének? Ez nem egy szabványosított dolog? Illetve kérdeztem amikor a szervizes itt volt az nem lehet-e gond, de azt mondta akkor másnál is jelentkezne aki ezen szolgáltatónál van. Pr-telekom elég nagy és kiterjedt szolgáltató.Na valami ilyesmi stratégia lesz
CI kártya csere+másik konnektor, ha maradnak a hibák CI kártya ki STB-re váltás"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
alaves
addikt
válasz bnorci71 #75341 üzenetére
Szabványos, elvileg. Évek óta olvasok problémákat. Nálam is folyamatos volt az a leggyakoribb hiba, hogy a TV kiírta, hogy kódolt adás, aztán persze megjelenítette, de sokszor jött az üzenet több csatornán is a két OLED TV-n + 1 LCD TV-n és 2 szolgáltató különböző CI kártyájával. Sok felhasználónál ez van, csak nem szólnak, mert a TV végül is megjeleníti a csatornát. A 706-os lehet, hogy érzékeny erre. Mint régebben írtam, a 754-esnél is voltak bekapcsolási - visszakapcsolási problémák (nem is android, hanem saphiOS), de javították idővel.
Ha azonos lesz a CI konfigurálása a szolgáltatónál, akkor hiába is cserélik.[ Szerkesztve ]
Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]
-
bnorci71
addikt
-
blakey
titán
válasz bnorci71 #75341 üzenetére
De akkor miért nincs vele gondja másik 3 eszköznek, csak az okos tévének? Ez nem egy szabványosított dolog? - ahogy minden eszköz esetében így CI-kártyáknál is vannak különböző revizíók és verziók, van amelyik TV már nem kezeli az 1.3-ast, 1.4-es kell neki, stb. Nem csak a kártya hanem a modul is beleszólhat a dologba, mindkettőnek elvileg van FW-je, szóval több tényezős a dolog, nekem volt CI-kártya problémám, újabb kártya megoldotta.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz bnorci71 #75343 üzenetére
+ a Wifi, Bluetooth, vezetékes hálózat, bármi össze tudja zavarni az OS-t, lehet, hogy érdemes az internetes hálózatot is átnézni.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
ricsip
addikt
válasz blakey #75344 üzenetére
Nem olvastam végig a thread-et, csak:
- van egyfelől a SMART CARD (a csippes bankkártya formátumú kártya)
- meg van a Common Interface modul, amibe a SMART CARD-ot betolod, és utána ezt a CI modult dugod a TV hátulján levő CI felíratú helyre.A SMART CARD-ot a műsorszolgáltató (TV előfizetéshez tartozó cég) adja. Szóval az fix. Ha Set top boxot is kapsz a TV előfizetéshez, akkor abba a STB-ba megy be a SMART CARD. Ha nem akarsz még 1 áramzabáló dobozt a TV mellett üzemeltetni, akkor a STB helyett a TV-be dugod a SMART CARD-ot a CI modulon keresztül. Na a CI modult ilyenkor általában nem adja a TV szolgáltató, hanem neked kell megvenned. Ebből kábelTV boltokban szokott lenni 2-3 féle típus. Elvileg mindegyik tök ugyanazt tudja (DVB-C szabványok, és codec-ek), de a valóságban lehetnek különbségek közöttük. Szívesen veszek róla 1 technikai előadásra linket.
Ha pl. az egyik CI modullal nem megy jól a TV / kockásodik az adás / fagy a TV megmagyarázhatatlanul, vagy hasonló anomáliák vannak, akkor kell 1 másik típusra cserélni a kábelTV boltban. Általában blokk ellenében szó nélkül szokták cserélni pár napon belüli vásárlás esetén. Nekem kb. 7 éve a T-s DVBC volt szar Samsung TV-n az egyik CI modullal, kb. az 1. másodperctől hibás volt a kép. Csere a másikra, és ment gond nélkül évekig.
[ Szerkesztve ]
-
-
alaves
addikt
válasz bnorci71 #75343 üzenetére
Ahogy blakey írta. Továbbá szinte akármilyen eltérés okozhat hibát, bármely OS-nál. GB-os méretű szoftvernél bármi lehet. Annyi féle külső eszköz van és ezek együttes használatának kombinációja, hogy gyakorlatilag lehetetlen tesztelni. Egyes funkciókat külön - külön tesztelnek, de valószínűleg ennyi. CI kártya csere azért megér egy próbát, hátha.
Csak egy példa: egy pár korai fw verziónál külső USB HDD-t rajta hagyva a 7 perces kompenzációt követően a 754-es visszakapcsolódott.Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]
-
alaves
addikt
válasz ricsip #75346 üzenetére
A szolgáltató adta mindkettőt (városi kábel TV) közvetlenül a TV-be dugva: conax DVB modul + smart kártya (később T-home kártya /Kalásznet/)
Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]
-
bnorci71
addikt
válasz blakey #75344 üzenetére
itt magáról a Conax modulról van szó jól gondolom? Mert az lehet van 10éves
fogalmam nincs milyen verzió anno amikor elérhető volt a szolgáltatónál váltottam rá.
Ez volt benne 1.0 a vége jelentsen is bármit
ez volt a másik tévébe most ez van bennewifire mire gondolsz átnézni? 5Ghz-n csatlakozik meg van egy 2,4Ghz a házba illetve a szomszédoké ami idelóg. Bt-n nem kapcsolódik semmi a tévéhez
Ezeket a modulok a szolgáltatótól vannak nem adja hanem meg kel vásárolni.
Na akkor megyünk most ebbe az irányba. Csere megvolt ha lesz hiba kidobom és próba STB-vel.
Konnektort is átdugtam bár nem tudom az másik fázis vagy ugyan az. Másik fázisba lenne jó rakni van 3 fázisom.[ Szerkesztve ]
"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
bnorci71
addikt
lejárt a szerkesztés
DE hatalmas köszönet mindenkinek aki foglalkozott a kínommal
most nézem ez a CI kártya nem kínai lehet ez lesz a baj valami maláj hamisítvány
[ Szerkesztve ]
"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Óra topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Yettel topik
- Gyúrósok ide!
- Motoros topic
- Spórolós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest