Új hozzászólás Aktív témák

  • torma1981

    veterán

    válasz Mauzes #91005 üzenetére

    Nem tudom, hogy jogszerű, de ez van most náluk. Lejárt a hivatalos 2 év garancia a tv-re, de panelt tavaly cseréltek benne. Tehát még jövő év végéig garis a panel, Most megint sajnos nem oké, erre írták, hogy ki kell fizetni a munkadíjat, kiszállást. Vagyis a szervizes srác mondta. Amikor felhívtam a LG ügyfélszolgálatát ott is ezt mondták, de utána mondta a csaj mégsem kell fizetni érte. Most akkor vagy csak nekem döntöttek így vagy nem értem. Valóban furcsa az egész. Ha valami garanciális, hiába csak egy fő alkatrész akkor miért kell fizetni?? Ügyfélszolgálat váltig állítja, hogy most ez van náluk. Csereutalványt sem adnak, mert már a TV nem garanciális csak a panel az. Nem is értem.

    És nézzétek meg:
    Ugye G3/G2 3év+2év panel garanciát kapott.
    ÉS mit írnak kisbetűvel??

    *5 év kijelző panel garancia (3+2 év): A kötelező jótállási időn felül további 2 év korlátozott jótállást vállalunk a készülék kijelző paneljére. Az esetlegesen felmerülő további alkatrészeket valamint a munka- és kiszállási díjat ki kell fizetni. Most itt ti mire gondoltok? Mert nem egyértelmű. Az felmerülő alkatrészek okés 3 év után, de a munka-és kiszállás díja mire vonatkozik? Az felmerülő alkatrészek javítására vagy a panelcserére?? Marhára nem egyértelmű.

    **A kijelző panelra vonatkozó 5 év (3+2 év) garancia a 88Z2, a 77Z2, a 83G2, a 77G2, a 65G2 és az 55G2 típusokra vonatkozik.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák