Új hozzászólás Aktív témák

  • ρσгτσ

    őstag

    zozika84 + lala666:

    Szerintem egy kicsit más irányba kanyarodtatok el. :D

    Samsung garanciális, szervizes, ügyfélkezelési támogatása kifejezetten rossz itthon. Van amiben még a TMX -et is veri, ami azért nem kis teljesítmény.

    OLED -en kívül nagyon sok probléma van a készülékeivel. Sokszor a kijelzővel. Bár az is igaz, hogy jóval több készüléket is ad el, mint például egy LG, de azért nem az az érzése az embernek, hogy minden rendben van náluk. Az viszont megint független ettől, hogy hogyan kezelik a problémákat, ügyfeleket.

    Viszont OLED -ről nincs túl sok negatív tapasztalat, hogy annyira temetni kellene őket. De várjuk ki a végét, meglátjuk pár év után milyen lesz a megítélése.

    Egyébként én nem nagyon emelnék ki egy céget sem, mert különböző szegmensekben egész más lehet márkán belül is az ügyfélkezelés az eltérő policy miatt. Pl. a Sony konzol vonalon nem annyira felhasználóbarát, mint például egy Microsoft. De ezt szerintem zozika84 -nek pont nem kell bemutatni. Pl. refund rendszer.

    Szóval mindenki legyen elégedett a saját választásával, saját preferenciáival, de azért ismerjük be, ha valami jól és valami rosszul működik. Meg azt is, hogy bizony egyik cég terméke sem hibátlan.

    Ezért kár egymásnak esni.

    ZX Spectrum - Commodore 64

Új hozzászólás Aktív témák