-
IT café
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
torma1981
veterán
válasz Quadgame94 #95550 üzenetére
Nehogy már NEKED keljen agresszíven intézkedni mert nem végzik rendesen a dolgukat.??? Nagy ívben leszarnak és még én írogassak nekik, stb? Ugye ezt te sem gondolod, hogy egy rendes ügymenetnek a normális része. Te vagy a ügyfél minimum intézkednek, ha gond van, és nem nagy ívben leszarnak mint látszik sajnos. Itt nem azzal van a baj, hogy jó vagy rossz termékeket gyártanak, hanem, hogy ha gond van akkor hogy intézik. Ezek után hiába jó valami én nem vennék tőlük. És nem hiszem, hogy én vagyok ezzel így. A cégeket komolyan veszik, mi pórnép meg mehetünk ahová akarunk.
-
Sasi001
aktív tag
-
torma1981
veterán
válasz Sasi001 #95552 üzenetére
Nem erre értem ami történt. Ez jogos lenne a részükről természetesen. De vannak más dolgok is. LG sem hibátlan sosem mondtam. De hogy sokkal több tv-t adtak el az években az is igaz. OLED. Így több a hibás is. És az ügyintézés első rangú. Akár garanciális, akár más. És ez nem mindegy.
-
Sasi001
aktív tag
válasz torma1981 #95553 üzenetére
Az ügyfélszolgálat gyors az Lg-nél de nálam is megpróbálták megmagyarázni, hogy a panel velejárója a hiba. Miután erősködtem kiadták a szervíznek. Valljuk be, hogy ezek után minden a kiérkező szervizesen múlik. Ha vissza olvasol van rá precedens, hogy a szervizes elutasította a cserét. Azért kíváncsi leszek, hogy mit lép a kapargatásra a Samsung.
-
Dexter17
tag
Ügyintézés folyt köv. Mivel a számla apósom nevén van és nem enyémen, de én indítottam az ügyintézést, addig nem folytatják amíg nem töltöm ki. Mindegy megoldom nem gond, de bakker ha én eladnám a nevemen lévő tévét prohardveren bárkinek akkor csak a számla tulajdonosa járhat el?
Ha veszek gariba egy videókártyát nem elég akkor a garipapír, névre szóló számla és akkori vevő tud csak ügyintézni? Ha ez így van akkor én vagyok a tájékoztatlan, akkor ebből is tanulok. -
undercover
senior tag
Sziasztok!
Sosem volt még oled tvm. Úgy nézz ki megjön délután a C3.
Néhány tanácsot szívesen fogadnék Mire figyeljek, hogyan állítsam be jól a képet stb.
LG OLED evo C3 // & // Playstation 5 // & // Galaxy S23//
-
ricsip
addikt
válasz Dexter17 #95556 üzenetére
El kell küldeni az ügyfélszolgálatost az anyja picsájába (és akkor még szuper-finom úrias voltam), semmi köze hozzá milyen név szerepel a számlán! Ez nem egy személyhez kötött szolgáltatás, annak adom el akinek akarom. Ha nagyon pedáns akarnék lenni, odatolnám az adásvételit az eredeti tulajdonos és köztem, de szerintem már ehhez sincs semmi köze nekik.
[ Szerkesztve ]
-
-
Malfroy
aktív tag
válasz undercover #95559 üzenetére
ne felejtsd el bedugni a konnektorba
-
zack
nagyúr
válasz torma1981 #95519 üzenetére
Rendeltem egy [S80QR]-t az LG honlapjáról, és előreutalással fizettem. Ez ezen a héten hétfőn reggel történt. Úgy számoltam, legkésőbb péntekig ideér. Kedden felhívtam az LG ügyfélszolgálatát, mert azt írta a rendelésnél, hogy várják az utalást. Jeleztem, hogy hétfőn reggel 6 óra magasságában el lett utalva, amit már meg kellett volna kapniuk, mire az ügyfélszolgálatos közölte, hogy nem tud mit tenni, mert utalás után a bank 3 napot ül az átutalt pénzen, és legjobb esetben csütörtökön vagy pénteken fogják látni a pénz beérkezését. Kérdeztem, tőle, "hogy mi van?" "A pénzemet milyen alapon tartja vissza a bank 3 napig?" "szeretnék látni egy ide vonatkozó jogszabályt, hogy ezt törvényileg megtehetik e, hogy 3 napig használják a pénzemet, mind ezt úgy, hogy velem ezt senki se közölte, és nem hívták fel erre a figyelmemet ha utalással fizetek, akkor ez a szopóroller vár rám". Azt mondta nem tud mit tenni, náluk ez így megy...Másnap balhéztam egyet az LG ügyfélszolgálaton, és közöltem, hogy péntekig szeretném ha ideérne, és nem fogadom el azt, amit az ügyfélszolgálaton mondtak, hogy pénteken fogják még csak látni a pénz beérkezését. Már kedden este azt láttam, hogy a rendelés státusza megváltozott. Megérkezett, le lett könyvelve az összeg, informálva email-ben, hogy szerdán hívnak a kiszállítással kapcsolatban. Szerda délelőtt hívtak is, hogy csütörtök délelőtti időpontban kapnám meg a terméket. Jeleztem, hogy tökéletes, és köszönet az ügyem prioritásként való kezelését illetően, és a gyorsaságukért. Ha nem szólok, szépen kényelmesen valamikor jövő hét közepén hozták volna. Nem volt olcsó, de megérte. Qurva szépen szól. Meg aztán 1 hónapon belül tévével együtt majd 900e-ért vettem LG terméket. Nyilván ez extra jogokat nem generál számomra, de azért ebben az ügyben is látszik, hogy a gyártóknak fontosak a fizetőképes ügyfelek, főleg ha még adott sztoriban vastagon igazuk is van.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
válasz torma1981 #95563 üzenetére
Kiderült az igazság amúgy. Nem a bank "ült" a pénzen nagy valószínűség szerint, hanem az LG könyvelése ül az átutalásokon 3 napig, tehát a pénz azonnal megérkezett az LG-hez, csak nem lett lekönyvelve. Majd közlik, ha kártyával fizettem volna, az azonnal megérkezett volna hozzájuk. Kérdeztem, "de ez hol van feltűntetve? Mert ha ezt tudom, akkor kártyával is tudtam volna fizetni." Nyilván ezt nem tűntethetik fel, mert ráb@sznának. Aki hagyja, azoknál megteszik, aki balhézik, előre veszik. Gondolom így megy a gyakorlatban.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
ricsip
addikt
válasz ricsip #95569 üzenetére
Főleg h. a karácsony előtti átverős történetek mindig arról szólnak, h. a kártyás fizetés a csaló gazember kamu-webshopjában ÉPPEN nem működik, de utalgasd csak át az akciós ájfónért a 100 ezret erre meg arra a számlaszámra, és bízisten-eskü h. külldjük neked a telefont azonnal. Aztán kiderül h. semmilyen telefon nem volt soha, a pénz meg azonnal továbbment külföldre (jellemzően ukránokhoz) a bankszámláról. Mivel csak a kártyás fizetés mögött áll kártyakibocsátói jótállás, a banki átutalás esetén meg kurvára senki nem fogja megtéríteni a károdat, a beszopódott áldozat csak ott áll bambán, mint Bálám szamara. Jobb esetben megtanulja egy életre a leckét: előre nem utalunk vadidegen ismeretleneknek lóvét! De általánosabban a lecke így szól: senkinek SOHA nem utalunk előre meg nem kapott eszközért, sem meg nem kapott szolgáltatásért, el nem végzett munkáért meg főleg nem, 1 árva rohadt büdös fillért sem. Lehet az akár LG akár Samsung webshop is.
[ Szerkesztve ]
-
-
zack
nagyúr
válasz Malfroy #95567 üzenetére
Nem volt itt semmi user error. Csak nem publikus, mi és miért történt így. Addig amíg xy dolog nem történik meg a számláról, nincs internetes bankkártyás tranzakció. Ennyi.
Akkor az LG honlapjáról ne vásárolj. Ugyanis náluk nincs lehetőség utánvétes vásárlásra. Ha pl szeretnéd ezt a soundbar-t, amit vettem, megveheted máshol 270-310k között. LG-től sikerült 235k-ért kedvezménnyel, igaz előre kellett utalni. Nekem ért 35-40k-t hogy előre elutaljam egy hivatalos gyártói honlapon keresztül. Ha neked nem éri meg, örülök, mert az azt jelenti, hogy mocskos módon tele vagy anyagilag.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
undercover
senior tag
A sok fóliás malőr miatt
Van a kijelzőn egy fólia ami sárga füllel van jelölve azt lelehet húzni igaz?
LG OLED evo C3 // & // Playstation 5 // & // Galaxy S23//
-
Quadgame94
senior tag
válasz torma1981 #95551 üzenetére
Nekem nem derogál nyomulni. Pont nem érdekel a lényeg hogy csinálják meg. Célorientalt vagyok. Nyílvan lehetne 1.nap.alatt válaszolni és harmadnap már vinni is el a terméket/javítani.
De ez egy hipotetikus szitu. Szerencsére sosem kellett még gariztatnom semmit ami az enyém (volt). -
Celtis
veterán
válasz torma1981 #95563 üzenetére
Az azonnali utalás lakossági ügyfelekre vonatkozik.
A kártyás fizetés sokkal biztonságosabb, sokan nem tudják, de bizonyos garanciát is tartalmaz. Ha nem teljesül a szolgáltatás, a banktól visszakérheted a kártyás fizetés összegét.
Egyszer külföldi légitársaságtól vásároltam repjegyet neten. Covid miatt törölték az összes járatot, persze eszük ágában nem volt visszatéríteni az árat. Az eu-s fogyasztóvédelem mondta, hogy próbáljam meg a bankomnál. Teljes képtelenségnek tartottam, de a bank több mint 10 hónappal a tranzakció után azonnal visszatérítette az összeget.
Utalásnál nincs ilyesmi. -
Malfroy
aktív tag
válasz Celtis #95576 üzenetére
Én még soha nem igényeltem vissza semmit a banktól biztos vagyok benne hogy ennek megvan a szigorú eljárása. ugyanis hogyan tudod bebizonyítani a banknak azt, hogy amit vásároltál kártyával Legyen az szolgáltatás vagy termék, azt nem kaptad meg. Veszel egy 2 milliós tévét kifizeted kártyával ,felhívod utána a bankod hogy figyeljetek már nem szállították ki a tévét és visszakapod a pénzt tőlük ?azért ez biztosan nem így működik, mert ahogy a magyarokat ismerjük kb. háromnegyed ország ezzel visszaélne.
[ Szerkesztve ]
-
undercover
senior tag
C3-hoz ki milyen képbeállítást használ?
LG OLED evo C3 // & // Playstation 5 // & // Galaxy S23//
-
zack
nagyúr
válasz Quadgame94 #95575 üzenetére
Leírtam, miért utalással lett fizetve. Az a másik, hogy láttam már kártyáról 2 percenként leugrani 50-100 EUR nagyságrendeket...Pedig stabil helyekre történt a vásárlások kifizetése... Megtérült, bank rendezte (kb 700 EUR nagyságrend), de szopás. Új kártya igénylés, több hét mire megjön az új kártya, és bár kapsz számokat hozzá korábban, de fizikailag nem tudod használni a kártyát.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
válasz undercover #95578 üzenetére
"Filmmaker" mód, azon belül pedig külön forrásonként kell beállítani, és amikor a tv érzékeli az adott forrást a beállított értékeken fogja megjeleníteni. Amúgy youtube-on rengeteg anyag van erre, ami végig megy az összes kép formátumon.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Vhiktor
Topikgazda
válasz undercover #95578 üzenetére
[link]
Ugyanez vonatkozik minden lg oledre. Annyi hogynsdr esetében az oled pixelek fényerejét feljebb lehet venni
C3 esetében a 100 nit 24 oled pixelek fényereje. A 80 meg kb 240 nit.ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
chris0000
őstag
hi. C1-en ti, h állítottátok be az automatikus dinamikus kontrasztot és a fekete szintet?
a kép mód az eredeti. thx. üdv. -
Vhiktor
Topikgazda
válasz chris0000 #95582 üzenetére
Ezeket ha használod, akkor úgy állítsd be ahogy tetszik.
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
undercover
senior tag
válasz Vhiktor #95581 üzenetére
Tehát akkor C3-nál felveszem az oled pixelek fényerejét 80-ra.
Köszönöm a válaszokat!
Amugy létezik, hogy nekem se hátul se elől nem volt fólia? Elől volt rajta ilyen sárga matrica amit letudtam szakítani de nem jött vele le a TV-ről egy nagy fólia. Igy tappintásra én nem érzek fóliát. Nem fogom kezdeni elkezdeni kapargatni xD
LG OLED evo C3 // & // Playstation 5 // & // Galaxy S23//
-
Malfroy
aktív tag
válasz undercover #95588 üzenetére
Pedig lekaparhatnál róla mindent is, megnézzük az LG hogy reagál erre
-
Celtis
veterán
válasz Malfroy #95586 üzenetére
Jelen esetben volt email, amiben a légitársaság elismerte, hogy jogos a követelésem, és majd-majd-majd ki fogják fizetni. Nagyon segítőkész volt a bank.
Egy másik alkammal egy külföldi étteremben kétszer húzták le a kártyámat, mondván az első terminál nem jó. Megjelent a dupla terhelés. A banknál jeleztem, hogy nincs rendben. Ilyenkor azonnal jóváírják az összeget és ők intzézik a kereskedővel a többit. Ha kiderülne, hogy mégis jogos volt a levonás, akkor újraterhelik.
Mint a mesében, mi? Pedig így működik. Gondolom ez a kártyakibocsájtó előírása, nem a bank jószívűsége.
Nem árt tudni, hogy vannak jogaid. De ez már nagyon off.
-
Calogero
addikt
válasz Malfroy #95577 üzenetére
Én 2018-ban mintaboltban vásároltam egy kanapét, a 100 000 Ft előleget amelyet vagy utalással vagy bankkártyával lehetett kifizetni. Szerencsére a kártyát választottam. A bútorgyár lelépett a pénzemmel, meg még vagy 300 ember pénzével. Elfelejtettek teljesíteni. A bankkártyához tartozik egy olyan szolgáltatás, hogy ilyen esetben a bankod megtéríti a károdat.
Jeleztem a banknál az esetet, megküldtem nekik minden papírt (szerződés, előleg számla, kártyás fizetési bizonylatot) A bank ilyenkor megkeresi a másik felet, az én esetemben a bútorost. Ők nem tudták bizonyítani, hogy teljesítettek, így a bank megterhelte a számlájukat, plusz kifizettették a céggel az eljárás költségét. (kárigény 1-2 %-a). Ha egy kereskedő ellen több ilyen eljárás is indul, akkor a kártya kibocsájtók bontják vele a szerződést, és azután nem lehet nála majd bankkártyával fizetni.
Szerencsém volt, így visszakaptam a 100 000 Ft-ot. -
zsistvan7
kezdő
válasz undercover #95588 üzenetére
Már többen jártunk így, biztos hogy rajta van a fólia. Próbáld meg a szélén a sárga ragaccsal megindítani, vagy celluxal.
Nekem is sikerült úgy leszedni a sárga cetliket hogy nem jött le a fólia. Hidd el szebb a képe fólia nélkül -
zack
nagyúr
válasz Quadgame94 #95591 üzenetére
Nem reprezentatív? A kártyámmal történt.
Azon, hogy várnom kell ne csodálkozzak? De. Csodálkozom. Jelezzék, ha így fizetek akkor az +3 nap. Mert ha nem jelzik, nem vagyok köteles tudni, hogy kártya és utalás között van különbség a jóváírásban. Annyira mégsem lehetett ez az LG-nél "katonás" szabály, és bevett gyakorlat, ha a jelzésem után pár órával jóvá is íródott.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
válasz undercover #95588 üzenetére
Ott van az. Nekem a 65"-ös tv-ről simán lejött úgy, hogy a sárga széleket fogtam. Nem szabad megtépni, csak szépen érzéssel. Nem tudom hogy szakítottad le úgy, hogy a fólia fent maradt.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
-
ρσгτσ
őstag
"Banki átutalásos fizetési mód esetén vásárlóinkat e-mailben tájékoztatjuk a megrendeléssel kapcsolatos tennivalókról. A megrendelést akkor tekintjük véglegesnek, amennyiben az átutalás megérkezett a jelzett bankszámlaszámra. Arra kérjük Önt, hogy 2 napon belül tegyen eleget a fizetési kötelezettségének, 5 nap elteltét követően a rendelése automatikusan törlődik a rendszerünkből."
Persze írhatnák egyértelműen is, mert ez alapján elég félrevezető, ha összességében nézzük az ide vonatkozó részt. De mondhatni ott a 3 nap...
Egyébként ez valóban normális. Akár 2-3 nap is lehet, mire lekönyvelik.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Dudee
senior tag
válasz Celtis #95576 üzenetére
Úgy tudom itt nem a bank aki bizonyos garanciát vállal, hanem a kártyakibocsájtó (pl mastercard, amex, akármi).
Meg aztán rengeteg olyan beépített dolog is fut a bankoknál, amik a gyanús kártyás vásárlásoknál vagy sms-t küldenek, vagy pl blokkolják is a vásárlást. Pl 5 perc különbséggel fizetsz a kártyával mondjuk Szegeden és Budapesten.
Vagy ha beigazolódik hogy vhonnan vkik lenyúlták a bankkártya adatokat és úgy nyúltak le pénzt, etc. Szóval jobb az, ha van rá mód. -
zack
nagyúr
Mivel nem szoktuk az átutalást választani, csak azt tudjuk, ha elutaljuk, akkor azt a másik fél lényegében azonnal meg is kapja, így számomra ez nem volt egyértelmű, hogy erre vonatkozik. A másik, hogy én az ügyfélszolgálatot hívtam, megkapták e, ott pedig egy LG dolgozó azt mondta, a bank tartja vissza a pénzt 3 napig, nem pedig azt, hogy "türelmét kérjük 2-3 nap erejéig, amíg a könyvelés feldolgozza az átutalását". Nyilván ideges lettem, mert a bank nem tarthat vissza pénzt. Ezért indult be a sztori mint egy lavina. Az, hogy a könyvelés miatt van, és nem a bank miatt, ez már egy jóval későbbi szakaszban derült ki, de ezt korábban le is írtam. Ettől függetlenül le a kapalappal, mert segítőkészek voltak és gyorsak, amit szóvá is tettem.
Aki a tv-hez olyan soundbar-t választ, amiben van hátsó sugárzó is, és falra akarja szerelni, itt egy jó minőségű olcsó alternatíva:
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Dudee
senior tag
válasz undercover #95588 üzenetére
én 3 hete hoztam magamra azzal a szívbajt, hogy tuti visszaküldött TV-t adtak el nekem, mert 'nem volt rajta fólia', és a lehúzást segítő narancssárga fülből 2 teljesen radnom helyen volt. És persze nem is húzott le semmit, leszakadtak.
Kb 1 órán keresztül néztem, hogy most akkor van ezen fólia vagy sincs.
És akkorra már annyira felhúztam magam, hogy nekiálltam a képernyő szélének egy sniccerrel. Szép mutatvány volt
De erre már a fólia is beszart, és megmutatta magát, hogy ott van az...
[disclaimer: don't try this at home]
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux kezdőknek
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Milyen SSD-t vegyek?
- Max
- Cyberpunk 2077
- Diablo IV
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest