- Aliexpress tapasztalatok
- Milyen switch-et vegyek?
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Az EU szerint kartelleztek az indítóakkumulátorok piacán
- Hálózati / IP kamera
- Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
- Évente ontja majd magából az új AI-chipeket az NVIDIA
- Manjaro Linux
- Python programozás
- DIGI internet
-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Calogero
addikt
válasz zfarkas #4763 üzenetére
Nekem 1.4 H Astrám van.
Semmi gondom nincs vele, bár nem egy erő gép. G Astra esetén valamivel jobb az 1.4-es, mert könnyebb súlyt kell cipelnie.Az 1.6 az biztos hogy jobb menettulajdonsággal bír. A 200e Ft árkülönbség mellé azért kalkuláld bele a magasabb biztosítási díjakat is (Kötelező + Casco).
Csak 0 km-es autó jöhet számításba?
[ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
válasz parandroid #4783 üzenetére
Én utólag szereltettem be a H-ba...
Kuplungkapcsoló+új indexkar+Tech2 programozás.. olcsób volt utólagosan betenni mint ha rendeléskor kértem volna.
Annyiban szerencsém volt, hogy az autót már a gyárban bekábelezték, így azzal nem kellett foglalkozni.1.4 tempomattal 120-ra belővve... 5,5-5,7 a fogyim autópályán.
Anno mi is sokáig vaciláltunk 1,4 és 1.6 között. Végülis a párom döntött, neki elég az 1.4
Valamint sporólt a biztosítási díjon.[ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
25 000 Ft-ért.
Cosmo felszereltségben nincs benne a tempomat, az ott is külön kell rendelni.
De utólag simán beszerelhető. Legtöbb esetben a kuplungkapcsoló be van építve gyárilag, így egyedül indexkarcsere után TECH2vel bekapcsolható. Ellenkező esetben a kuplungkapcsolót is be kell húzni.http://www.astrahclub.hu fórumán most van eladó tempomatos indexkar, kuplungkapcsolóval.
-
Calogero
addikt
válasz parandroid #4791 üzenetére
G Astra jött ki tempomattal is. Nézz szét valamelyik Opel bontóba/szervízben.
Vagy vannak univerzális tempomatok is.
Pl [link][ Szerkesztve ]
-
-
Calogero
addikt
13. Nemzetközi Opel Találkozó
Zamárdi
2008. július 21-től 27-ig. -
Calogero
addikt
-
Calogero
addikt
Látom kihalt a topik, gondoltam teszek fel egy friss képet a kecskéről
[ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
-
Calogero
addikt
Az új kiszemelt verdám 1.6 Turbó feltöltős mocival.
-
Calogero
addikt
Az új kiszemelt verdám 1.6 Turbó feltöltős mocival.
-
Calogero
addikt
válasz dragonfx #4969 üzenetére
Vajon az 1.4es 90lovas letúr engem? ..mert akkor kell néznem valami tuningucuccot ha megevszi majd
Nem kell félni, nem fog letúrni... (utol sem fogod tudni érni )
Nha most komolyan.
A tigra sportos autó, de nem sportautó, de könnyen vadállat lehet belőle [link]Ajánlom figyelmedbe: [link]
Igaz ez 1.6-os: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
a tilosban álltam meg a kis Astrával (elakadásjelző kirakva), és meg is jelentek a rend éber őrei Kérték a papírokat (tudjátok a szokásos tortúra), meg közölték velem 30 000 Ft lesz a bünti . Mondom nekik mi a szitu, sorry az autó megállt és valahova le kellett tolni, az út közepén nem maradhat, de már úton van az autómentő. Persze először látszott rajtuk, hogy csak kifogás keresek.... motorháztető fel.... én próbálok indítani. Az egyik rendőr nézte hogy tekergetem a kulcsot. a másik meg motorteret hallgatta....majd közölte
- A motor meg se mukkan, valószínű hogy gyújtáskapcsoló lesz a ludas...Visszaadták a papírokat, és elnézést kértek a zavarásért, és büntetés nélkül tovább álltak.
-
Calogero
addikt
Sőt ezt sem tudták....
Easytronic váltóval szerelt autó csak akkor indul be ha indítás közben taposod a féket. Így nem történhet meg az hogy sebességben maradt autó indításnál az előtte (háta mögött) álló akadálynak ugorjon.
Indítás+közben taposod a féket akkor a váltó automatice üresbe kapcsol, és a motor beindul. Ha nem taposod a féket akkor az autó nem indul be, csak villog a kijelzőn a "N" betű, illetve kigyullad az ellenőrző lámpa (amin egy emberi láb van ami ép nyomja a féket), hogy taposd a féket is.
ui.: És én nem tapostam a féket...
-
Calogero
addikt
Én is jövök egy tiszta képpel
Ilyen "sok" még nem volt.
Ebbe van:
- autópálya (M3-M7) (tempomat)
- keresztül fővároson (kétszer) (Hősők tere - Andrássy - Erzsébet híd - Budaörsi út)
- hegyi menet (volt emelkedő rendesen) Az 1.4-es mocit nem hegymászásra találták ki.
- hegyi városi menet
- Visszafelé sikerült elkapni a F1-es dugót. Hiába volt kitáblázva, hogy ki merre menjen, a sok birka tolakodott, így senki sem haladt. A rendőrök meg már akkor jöttek, amikor bedugult a pálya. (ez megvolt mindkét lejárónál) (45 perc döcögés)Klíma ment 18-20 fok között, fullra pakolva a csomagokkal (kalaptartót is ki kellett venni) + 4 személy.
A váltó automatamódban használtam, de hegyen néha manuálba. (Jobb volt visszaváltani egyet, minthogy tovább szenvedjen a vérszegény motor)[ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
Kémfotókon az Opel Insignia OPC
Szép "kis" autó ,csak sajnos nekem sosem lesz ilyenem
[ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
Idézem a használati utasításból.
Biztonsági okokból a sebességtartó automatika a gyújtás bekapcsolása után a fékpedál első lenyomásáig nem használható.Gyújtás ....elindulsz... használod a féked.. majd fel gyorsítasz 30 km/h fölé, és bekapcsolod a tempomatot az index karon. Ha ezekután sem kapcsol be akkor irány a szervíz.
Ha a gyújtás után már használtad a féket, akkor azután bármikor bekapcsolhatod a tempomatot ha jól müködik.
[ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
Jó idő volt, gondoltam kitakarítom a verdát kívül-belül. Már a befejezésnél jártam, amikor egy úriember hozzám lépet, és ajánlatot tett a verdámra, mert neki nagyon megtetszett.
Adni akart érte egy 5 éves matizt + 500 000 Ft-ot
-
Calogero
addikt
válasz zfarkas #5166 üzenetére
Milyen gumit ajánlatok?
Ezeket biztos feltenném:
Michelin Primacy Alpin PA 3
ADAC minősítés: különösen ajánlott
+ Rendkívül jó tulajdonságok, a legjobb száraz útfelületen, jól szerepelt nedves burkolaton és hóban, nagyon alacsony kopásDunlop SP Winter Sport 3D
ADAC minősítés: különösen ajánlott
+ Rendkívül jó tulajdonságok, kimondottan jó nedves és havas útfelületen, elég alacsony üzemanyagfogyasztás és kopásContinental WinterContact TS 810
ADAC minősítés: különösen ajánlott
+ a legjobb osztályzat nedves úton (legrövidebb féktáv), kimondottan jó hóban
- átlagosnál magasabb kopásEzeket feltenném (ha az előző 3 közül nem tudnék szerezni)
Goodyear Ultra Grip Performance
ADAC minősítés: ajánlott
+ a legalacsonyabb üzemanyagfogyasztás, alacsony kopás
- átlagosnál gyengébb hóbanVredestein Snowtrac 2
ADAC minősítés: ajánlott
+ rendkívül jó nedves felületen, jó hóban
- valamivel gyengébb jégen, átlagosnál magasabb kopásBridgestone Blizzak LM25
ADAC minősítés: ajánlott
+ hóban a legjobb
- egészen kicsit gyengébb teljesítmény jégen és nedves felületenDe ha találsz valahol elfekvőben akkor Dunlop SP Winter Sport M3 a legjobb választás Sajnos már kifutó model, a 3D lett helyette, ami valamivel gyengébbre sikerült kopás terén.
-
Calogero
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs