-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#81556480
törölt tag
válasz haddent #38040 üzenetére
Én veled értek egyet.Lehet ezt fejtegetni de a köbcentit nem pótolja semmi. Forma1 technikát idehozni meg már majdnem vicc kategória. Amikor bejöttek ezek a PDTDi és hasonló agyon elektroinkázott ilyen olyan szűrős kocsik, azok is többet tudtak mint a sima 1.9tdi, aztán már most lekörözi őket km-ben a régebbi technika.
osztálytársamnak is volt 1.4 tsi. aláírom hogy baromi jól megy. meg lehet hogy el is fog menni 300ezret, de mennyibe fog kerülni ha ezt meg azt cserélni kell? az sem mindegy.
Látom ám előnyeit is. kis motor, könnyű autó, keveset fogyaszt , jól megy. Én inkább városi autónak tudom ezeket elképzelni .
-
Declare
őstag
válasz haddent #38040 üzenetére
Hat nezd, egy turbos nyilvan sokkal kisebb tartomanyban adja le a teljesitmenyet, ezert jobban huz, de hamarabb el is kell valtani. A szivo az meg csak ugy megy, de sokkal nagyobb tartomanyban. Ez szokas kerdese is, de nekem a turbosoknak a dinamikaja, az, hogy odalepsz es elrugja magat az mar hianyozna egy szivobenzinben. Izlesek es pofonok
(#38041) LaciCRM ezek az "ez meg az", ez gondolom ugyan az amiröl indult a beszelgetes, azok a relytejes "draga alkatreszek", amikkel tele van a tsi motor
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Projektor topic
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Azonnali játékos kérdések órája
- Linux kezdőknek
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mesterséges intelligencia topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen