- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Facebook és Messenger
- Mikrotik routerek
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Outlook topic
-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz Tothgera30 #79021 üzenetére
Mi nem lenne kihasznalva? Kb alig több loerö, mint az 1,6 szivo, de kevesebbet eszik es lehet vele elözni, mert sokkal nyomatekosabb. Van hozza egy turbod is, ami 3-500k km t el kell menjen, ha nem ölik meg. Nekem 10 eves az astra es 270 k km van benne es semmi baja
Nem kell elöre paranoiasnak lenne, egy 1,6 os ceges ütött vagott szivomotor ugyan ugy lehet motorgeneralos / hengerfejes es nem 10k lesz az a javitas sem
-
amargo
addikt
válasz Tothgera30 #79021 üzenetére
Ott sem jár minimális költséggel, de esetleg kevesebb lesz, kisebb a meghibásodási esély, mert pár komponenssel kevesebb, ez tény.
Én Z14XE-ből ültem át, ami egy G astrát mozgatott.
Van itt fórumtárs, akinek 1.6 sedanja van. Talán eltudja mondani objektíven, hogy milyen. De a G-s tapasztalataim alapján nyáron nagy melegbe, nem lehet valami kellemes a városi közlekedés.(#79026) Tothgera30: A turbó önmagában egy roppant egyszerű szerkezet. Hozzá teszem én nem győzködlek, mert tudod, hogy ez az igényed, csak bemutatom a másik oldalt, hogy tévképzeteid is vannak a turbós motorokkal kapcsolatban.
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen