-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz szkury #58795 üzenetére
"A jogilag egyszerűbb eset amikor magánszemélytől vásárolunk használtautót. Ebben az esetben NEM fogyasztói szerződésről beszélünk, a jogszabály fél év szavatosságot ír elő amennyiben az adásvételi szerződésben ez nincs másképpen rögzítve. A hibás teljesítés bizonyítása ilyenkor a vásárló dolga. Magyarán szólva, ha a szavatosságot kizárták a szerződésben, akkor nincs esélyünk szavatossági igény érvényesítésére. Amennyiben nem zárták ki, akkor is elég nehézkes az igazunk bizonyítása." [link]
Googli elsö talalat. Ha maganszemely vagyok en azt es olyan formaban adok el barkinek, ahogy azt akarom. A cikk mondjuk 3 eves, de szoljatok, ha most mar maskepp van....csodalkoznek. En biztosan nem vallalnek semmire garit. Azert adom el basszus...mert hasznalt es barmi barmikor elöjöhet. Jo hogy fel evig meg en szervizeljem egy kitudja milyen modon, milyen botlabu ember altal hajtott regi automat
mod: nyilvan nem a mostani motorgeneralos esetröl beszelek...itt nyilvan valo a dolog...de az hogy nekem fel ev mulva valaki küldjön egy szamlat, hogy dpf et vagy kettöstömegüt kellett cserelni a kocsin....
[ Szerkesztve ]
-
kmarci25
veterán
-
diegho
nagyúr
válasz szkury #59733 üzenetére
Én alapból kizártam, mondván nem fér be a garázsba. Beférne.
A Meriva-val nem tudom mit csináljak. Nagyon idegesít, hogy folyamatosan kivillan az olajszint jelző. Jellemzően rossz úton haladáskor, vagy vasúti átjáróban villan ki és úgy is marad, amíg meg nem állok és vissza nem hűl a motor. Az olajszintet hetente nézem emiatt. Nem látszik extrém fogyás, hidegen maximum közel van mindig, a felső rovátka és a max között, melegen pedig egyel alatta. 2000km van benne, 2dl körül öntöttem utána, ez Z16XE-nél még kevésnek is mondható, de egyszerűen idegesít, hogy állandóan jelez. Lehet emiatt fogom lecserélni az autót.
-
-
-
tutis
őstag
válasz szkury #74329 üzenetére
ezüst antracit vagy szürke antracit a neve ha jól emlékszem, lényegében ugyanolyan színű amilyen a műszerfal.
A keret úgy fért be hogy kivettem a gyári fejegységet, meg a gyári fejegységet tartó fém keretet. Ekkor bepattant a keret. Utána jött a keretbe a fejegység tartó alukeret, ezt a kis pöckökkel támasztottam ki amit hajlítgatni kell.
utána meg csak be kellett dugni a fejegységet.[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
-
tutis
őstag
válasz szkury #74339 üzenetére
Egyszerű volt elvezetni a mikrofont, bár nem tudom a zafira hogy néz ki szétszedés szempontjából, de gondolom hasonló lehet az astrához. A mikrofon nekem az A oszlopon van, rögtön a napellenző mellett. Az ajtó gumitömítést leszedtem egy darabon, alá betettem a vezetéket. A kormány alatt két vezetéket kicsavartam, akkor le lehetett hajtani a takarópanelt, így már simán be tudtam vezetni a vezetéket, és utána átdugni a középkonzolhoz, kb 20 perc alatt végeztem, nem volt nehéz. Egy T18-as torx csavarhúzó kellett lényegében csak. Youtube-on néztem videót hogy kell szétszedni a középkonzolt is és a kormány alatti részt is, így egyszrű dolgom volt. Illetve a hifi bekötést is onnan lestem le, mivel szivargyújtó 12V-os ágáról vittem a hifihez áramot.
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz szkury #74350 üzenetére
Én nem oda kötöttem. Itt a vidi alapján csináltam. Annyi a különbség, hogy nem abba a csatiba dugtam mint a srác, mert nekem ott nem volt 12V (lehet meg kellett volna néznem a biztosítékokat) hanem a szivargyújtó 12Vra. (a csati ami a vidin van az a hamutálca világítás csatija)
Így most nekem kell kapcsolgatni ki be a hifit, nem a gyújtás kapcsolja, de így is jó nekem. Majd ha lesz időm rá még szórakozok vele.http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest