- Microsoft Excel topic
- Zyxel NAS326
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Facebook és Messenger
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Hálózati / IP kamera
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- SkyShowtime
-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
veterán
Hali, lenne egy kérdésem.
Astra J 1.7 CDTI négy motorja között mi a különbség (akár fizikailag is mik a különbségek), melyik a legjobb választás?
101LE
110LE
125LE
131LE“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
J astrába hol/milyen könyöklőt érdemes venni?
A teszkós ezerforintos nem alternatíva, de a 40ezres gyári sem.Tehát valami normális utángyártottat keresnék, normális áron.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
Azóta belement több mint 4000km, olyan 6l körül van az átlag, teljesen vegyes a használat város/országút/pálya, rövid/hosszú távok is és haladós vezetés mellett.
Computer olyan 5.6-7l körül számol, tehát valóban van némi csalás, de nem annyi, mint amit az autós topikban írtak.Klíma megy szinte mindig, meg eléggé lépni kell neki, hogy haladjon, mert szörnyen kevéske ez a motor ehhez a nagy böszme kasznihoz.
Majd jövőhét végén lesz egy hosszabb utunk egybe (Miskolc-Brüsszel), teleülve, csurig pakolva, majd ott kíváncsi leszek, hogy mit iszik.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
No ma volt szervizben a gép, csak úgy általános dolgok miatt (olaj, szűrők, stb. ...)
Mint kiderült az 1.7 CDTI 110lovasnak (a többit nem tudom) van egy csúnya típushibája: az ékszíj feszítőgörgője széttörik-elreped-szétpereg olyan 50K-60K km után.
Remélem amire cserélik, az már nem ilyen gyári hibás görgő.
Hátha valakinek jól jön az infó.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz AMD Power #29075 üzenetére
Ez a J ami nálunk van, ennek is halál a váltója.
Szinte mindegy melyik fokozatba és milyen fordulaton váltok, picit akadós/erőszakolós. (talán 3-4 ami megfelelőnek mondható)
Meg a sajátomnál már hozzászoktam, hogy pl.: lámpához gurulásnál óvatosba visszateszem egybe. Na ennél nem lehet, vagy csak reccsenve.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
Nem olyan hülyeség az...ez az 1.7-es valóban könnyen fullad elinduláskor is és ha lassú gurulásból 2.-ban akarok elindulni.
No fogyasztás: 4felnőtt +1 gyerek, csomagtartó tele + nagy tetőbox szintén tele.
Miskolc-Brüsszel, computer szerint 6.2l/100km, tankolás-számolás alapján 6.5l körül van.
Igazából teljesen baráti, német pályán jöttünk 150-160 körül.
160-nál 2900-at forog.
Egyébként ez a motor nem erre való, nagyon kevés.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz Markizmark #29206 üzenetére
Gyenge nagyon ez a motor ebbe a bódéba.
Így tele ülve, megpakolva meg főleg.pl.: 100-ra fékezve valami miatt, nagyon sokáig tart egy 140-150-re való visszagyorsítás.
nagyobb partokon nem tudta tartani a sebességet.Nem azt mondom, el lehet vele pályázgatni, de konkrét autópályás használatra nem ezt a motort választanám.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz Declare #29225 üzenetére
A fogyasztása tetszik, azt írtam is, hogy jó.
A másik része nem ment át neked. Igen gyenge, még üresen is, de már írtam többször és mint írtam nem erre való. Tehát ez volt a következtetés.És igen könnyen fuldoklik, elindulásra már rászoktam, viszont 2. lassú gurulásból szörnyű.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz Declare #29370 üzenetére
Gagyi xenon szettek 15k körül vásárolhatóak, na ezek azok, amiket írtál, hogy össze-vissza mindenféle színnel világítanak.
A gyári meg nyilván picit túl is van árazva, de nem a 2db izzóért kérik el a párszázezres felárat.
Más a lámpa, más a szintező, az izzókhoz tartozó trafók, szintezők...“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
mycso
veterán
válasz Markizmark #29533 üzenetére
Gondolom csak a poén kedvéért rakta be, azért is van ott a sok szmájli.
Azért kemény lenne, ha az 530d közel annyit enne vegyesben, mint az én 1.5dci-m.Ez egy saját fogyi: "2008 A6, 3.0tdi quattro sline, 233paripa.
Fogyasztàs miskolc-bp tempomat 135 --> 7.7l/100km. Pesten karikàztam egy jò 80-100km-ert, volt dugò is dögivel, ìgy jött ki a vège 9.6l/100km -re" (oké, ez összkerekes, de egyébként jól írod kb. kell oda 2-es szorzó)(#29534) AMD Power: valóban nagyon szép, illetve az tetszik még benne, hogy az egész műszerfal jó magas és viszonylag alacsony az üléspozíció, így szépen körbefog.
Viszont a középkonzolon a gombok anyaga hááát, kopogós matt műanyag, amit ha megnyomsz, szépen ott marad az ujjlenyomatod és nehezen törölhető le.
Illetve kissé szélesre sikeredett és térd magasságban (vezető és anyós is) kissé kényelmetlen, neki van nyomódva/feszülve a térde az embernek.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
mycso
veterán
válasz AMD Power #29857 üzenetére
Jó nyilván van pár féle lapát, na meg a márkaszerviz az ilyen.
egyébként a sajátomhoz is most vettem 8k-ért valeo silencio x-trm szettet, persze volt 3k körül is valeo valami alap ablaktörlő, viszont nekem előtte is ez jött be 4év 80k km amit kibírt, illetve még most sem volt teljesen kukásmod.: pl J astrához 15k listaáron a valeo x-trm (autozube)....így már mindjárt nem is lesz sok a 18k
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz F_Gergely #29903 üzenetére
Ha csináltak nyomáspróbát és álló helyzetben tartja is, akkor nem lyukadás. Működés közben engedi, akkor pl.: lehet kompresszor tömszelence, amit nehéz észrevenni (nyilván ez erősen függ a probléma mértékétől).
Ez viszont kompresszorfelújítást jelent, ami nem olcsó.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz -=Vacsek=- #30091 üzenetére
Osram coolblue, bár nem olcsó, de szép a fénye és eddig tartósnak is tűnik.
A balos az osram, a jobbos az eredeti izzó:
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz -=Vacsek=- #30093 üzenetére
Így van a pár kerül ennyibe (egyébként most látom, hogy beakciózták). w5w (t10), sima foglalat nélküli, mint a képen is.
Illetve ezért nem ver nyakon a rendőr, ha olyan kedve van, a ledesért meg igen.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz Findzs #30775 üzenetére
1m ledszalag ~8-900ft, ezeknek már normális fényerejük van és hármasával darabolva beledesíted az egész autót. És szép, erős, fehér fénye lesz (sőt, olcsó is), vagy ha valahova nagyon kell a fény,boda 2x3-at raksz.
Kis illszutráció:[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
Hali, nem tud valaki véletlenül G astra első lököst?
A gyári, ezüst színű, amit preferálnék.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
Csak úgy érdekességnek:
Astra J (~1éves), volt egy kis kocc: betört a bal első lámpa, és alatta-mellette elrepedt a lökös (+alatta a műanyag merevítő is eltört), semmi nem vetemedett és semmi nem sérült ezeken kívül.
Nem márkaszervizben, de szakszervizben javítva, végösszeg: 770.000Ft (na ez a kemény)
Van ott haszonkulcs rendesen“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
Sziasztok, 2.0 cdti insigniákat nézegetek. Az első szériánál voltak problémák, olvasgattam róla.
Jelenleg 2018 és ez utáni modellekkel szemezek, 2.0 cdti @170, ez már kiforrot konstrukció, vagy engedjem el?
Esetleg ha van infótok, hogy mit érdemes tudni róla, megnézni rajta, azt megköszönném.“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs