- Hálózati / IP kamera
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Videó stream letöltése
- Microsoft Outlook topic
- Proxmox VE
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Microsoft Excel topic
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Otthoni hálózat és internet megosztás
-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Markizmark
addikt
Sziasztok
F astra anyós oldalán hogy lehet övfeszítőt és a vele egyben lévő csatot cserélni?
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
Lenne még 1-2 kérdésem.
1.
Ha a kilométeróra 30-al többet mutat, mint a valós sebesség akkor hol lehet a hiba?2.
Ha keményen jár a motor akkor valószínűleg nagyobb az előgyújtás mint kéne?
Talán a hidrotőkék is kicsit hangosak de annak vettem adalékot. Akkor hangosabb a motor ha húz is, motorféken csak a tőkéket hallom picit.köszi
Ja és 3.
Hogy lehet kiűzni a légbuborékot a hűtőrendszerből? Valahol mocorog benne, lehet hallani. Ha indulok, felmegy a víz valameddig, majd egy hirtelenebb kanyar után buggyan a téma és leesik a vízhőfok 90 alá vagy aköré.
Még mindig F astra téma.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz zolikaDB #27812 üzenetére
Elvileg gyári méret van rajta. De a kerékméret hiba max 10-es hibát szokott okozni.
(#27811) F_Gergely: köszi, megpróbálom. A rendszer amúgy jól zár, ha rajta van a kupak. próbáltam nyomkodni a csöveket melegen, persze véletlenül hozzá is értem a kipufff csonkhoz.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
SÜRGŐS
Alapjárati léptető motort hogyan kell cserélni X14NZ motoros f astrán? Nem ugyanannyira van kint az új csöcse mint a réginek eés nagyon pörgeti.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
Végülis rájöttem hogyan lehet beállítani az alapjárati léptetőt, de így is melegen magasabb az alap és néha hirtelen leesik majd vissza. Ez mitől lehet?
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
Nekem is 1.4 benga van, 60 lóval. Hát nem egy erőgép, 3 emberrel meg kell gondolni az előzést.
Nem egészen van rendben a motor ... szerintem valahol fals levegőt szív, mert a szívó oldalon valami sziszeg és az alapjáratnak is kell pár másodperc mire beáll egy pirosnál. Többször van az megállásnál, hogy a fordulat magasabb marad, majd hirtelen leengedni majd hirtelen vissza. Ezt 3-4szer megcsinálja mire lenyugszik.
Ha pedig menet közben lepadlózom akkor csak a hangja nő meg, alig lódul meg. Ha alacsony fordulaton nyomom le tövig akkor szinte lehörög, megtorpan.Az alapjárati motor új, szóval nem az a baja. Ezt mind okozhatja a fals levegő is?
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
Ebből a videóból megtudhatod. Nem nagy ügy. 2 torxos csavar meg egy csati. Nálam nem történt semmilyen javulás a pucolás majd csere után ... elgurulok vele a szerelőhöz hamarosan. Csak nem akarok otthagyni 5 jegyű összeget az a baj.
Nálam durva az ingadozás megálláskor, magasabbról mintha lefulladna, majd hirtelen visszaemelkedik a fordulat. Ez kb. 3-szor megtörténik majdnem mindig. Az egész csak pár másodperc.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
Sziasztok!
F astra, X14NZ motor. Pontosan milyen gyertya jó bele? Vettem bele NGK BKR5EK típust, de ez 2 elektródás , eddig 1-es volt benne, Bosch, de valami piszok nagy szikraközzel...
Nem tudom jót tettem-e bele ... a boltban a motorkód alapján ezt adták.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
Alaposan megkínoztam a múlt héten a 60 lovas kis csapott F astrámat. Be kellett húznom apám 3 tonnás megrakott kisbuszát (Puegeot Boxer 1998 1.9 szívó), mert az éjjel valami megette az akkuját.
Persze ki is kellett fordítani az autót a parkolóból, ami plusz nehézség volt az elején. Úgy álltam rá, hogy ne nagyon legyen induláskor eltekerve az én kormányom mert a jobb oldala nekem kezdődő féltengelyesnek tűnik (néha megmordul ha indulok tökig alászedve) és féltem nehogy kicsavarja a csuklót, szóval elég sokat kellett csúsztatni a kuplungot mire irányba állt és megmozdult a dög.
Aztán jött a gyorsítás ...
Egyesben nyomtam ahogy lehetett, az eleje ment jobbra balra a vizes faleveles úton... de végül a lendület beugrasztotta a gépet mögöttem.Egyébként, hogy témánál maradjak én is nem rég vettem az autót, 1 hónapja. 260k volt, 98-as, 212e km, X14NZ, metál bordó kasztni.
Rozsda alul nincs, a tankbetöltőnél kezdődik a téma, kartergáz nincs, olajat eddig nem eszi, víz tiszta. Alapjárat mászkált, injektor alatt szívott falsot, de megcsinálták 5500-ér. A hátsó dob picit lyukas, egy lemez berezonál benne egy bizonyos fordulaton. Futóművek újak, gumik 90%-osak. A hangszórók nem 100-asok benne, de utazni bőven jó. Egy kis rezgést hallok a motor felől amikor gyorsítok, de az is csak egy bizonyos fordulaton (frekvencián) jön elő. A tetőkárpit belóg, de feltűztem... Csomagtér belül hol világít hol nem, az anyós ajtóra nem kapcsol a belső világítás, a km óra kb. 30-al többet mér, a vízhőfok a műszer szerint magas, felmegy 100-ig, nyit a termosztát majd visszaesik 95 alá és tartja, HA nem nagy a forgalom a városban, mert akkor 100 fölé megy és indul a venti, lenyomja 100 alá és ott marad, de elvileg ez hőgomba hiba, vagy egyszer már szét lett szedve a műszer és elkötöttek valamit. Ez magyarázná a 30-as csalást is talán.
Nagyon költségesnek tűnő hibája szerintem nincs. Felszereltsége elég alap.
Szervó nincs, légzsák nincs, elvileg van ABS, 4 hangszóró amiből 2 szól rendesen, másik 2 halk, van nem gyári távirányítós kp zár, csomagtér viszont kulcsos.
Nagyjából ennyi.
Szerintem annyira nem volt rossz vétel.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz bzoley #28390 üzenetére
Mi nem rég vettünk egy Ford Transitot, 2008-as, 2.2-es TDCi, ha lenyomom a gázt, csak lemaradó kocsikat látok a tükörben.
A6 Audi is megküzd mire megelőz.Sajnos pont nem volt itthon amikor meg kell rángatni a másik kisbuszunkat ... pedig jobban elbírt volna vele, mint az én astrám.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz bzoley #28394 üzenetére
Hiába erősebb a bengás astra papíron, a dízel nyomatékát nem éri el. Ha a Fordban lenyomom a gázt 5-ben 1500 rpm-nél, akkor megindul a kocsi, 1800 körül meg aztán le akar szakadni az orra, akkor megjön a turbo, és ez tart 3000-ig legalább. 2500-as fordulatnál már 110 fölött gurul. Amúgy ez egyáltalán nem füstöl, se hidegen, se melegen. Szerintem a 2200 bar-os befecskendezés miatt tökéletes az égés.
(#28395) hdman : 160-al csöndesen lehet vele utazni Amúgy a legkisebb felépítésű kisbusz, 9 személyes.
Ilyen cucc. Csak fekete maszkkal.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz F_Gergely #28398 üzenetére
Ez így van.
Apám üresen 2 tonnás TDCi Fordjával vicc az előzés lendület nélkül is. Pedig "csak" 110 LE.
Bezzeg az én 930kg-os Astrámat üvegig kell huzatni, hogy legyen lendülete és közben imát mormolni, hogy beférjek még.Annyi a hátránya a mai dízeleknek, hogy ehhez pl 320k egy common rail szivattyú.
Ha a teljes befecskendezéshez hozzá kell nyúlni akkor 500k fölött van a vége. És a teljes rendszer csak 4 porlasztó, 1 közös nyomócső, csövek és a szivattyú. Csere után meg tanítgatni és programozni kell a vezérlőhöz az új porlasztókat.Szóval ha itt gáz van akkor be kell nyúlni a buxába rendesen ...
Benzinest olcsóbb fenntartani minden szempontból, ezt már nem először hallom.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz AMD Power #28401 üzenetére
Nekem 1.4-es 98-as kocsira 49k volt az átírás mindennel (vagyonszerzési illeték, eredetvizsga, törzskönyv, új forgalmi), + kezdő éves biztosítás.
(#28403) F_Gergely: Birom az ilyen villogó gyökereket, amikor 130-al előzök belül, de ő meg 150-el akar menni ....
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
-
Markizmark
addikt
válasz #81556480 #28428 üzenetére
El lehet tekerni akkor is ha áll a kocsi, csak ku**a nehéz és megedzed a kormányművet is, ha szervós akkor a szivattyút, a szimeringeket és a gumit is.
Régi transitunk így elvérzett egyszer, meg volt pakolva és apám szűk helyen forgolódott, gondolom erőlködött a szervó és az egyik oldalon elment a szimering. Az összes olajat kinyomta pár másodperc alatt.
Utána nagyon nagy szívás volt tekergetni a kormányt a 3 tonnás autón.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz AMD Power #28430 üzenetére
Persze, valakinek el kell tekernie helyetted a kormányt. Az én kocsimon a hátsó szélvédő fűtés majdnem megállítja motort.
Ha én nagy teher alatt tekerem szervós autón a kormányt és nagyon muszáj álló helyzetben akkor közben kicsit játszok a gázzal. Meghát mivel általában nem tekerem álló helyzetben, így a motor is mindig jobban pörög, mint az alapjárat, szóval a probléma megoldja saját magát.
Gyenge szervós autóhoz még nem volt szerencsém.
Vagy dízellel megyek, vagy szervó nélküli 8v benzines astrával, vagy 16 szelepes szervós astrával.
Egyébként ha nehéz a szervó, akkor kisebbre kell cserélni a szivattyún a szíjtárcsát, vagy nagyobbra a főtengelyen. Nem hiszem, hogy újat mondtam, de azért hátha valakinek igen.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
-
Markizmark
addikt
válasz KonzolKartel #28472 üzenetére
Hűha, ehhez sem 2 fillér egy alkatrész gondolom...
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz AMD Power #28543 üzenetére
Enyémben is olyan 3 küllős "sport" kormány van. Nekem jobban tetszik a légzsákos, de legutoljára fogok azzal foglalkozni. Most egy hátsó kipuff dob kellene, mert a mostaniba beesett valami lemez és bizonyos fordulaton csörömpöl.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz Declare #28644 üzenetére
1. A motorkód benne van a forgalmiban.
2. EGR-t párszor lehet pucolni de egyszer lehet, hogy cserés lesz. Sanszos, hogy tényleg az a baja, mert az EGR vészterhelésnél lép(ne) működésbe. Egy intenzív gyorsítást pedig nevezhetünk vészterhelésnek.
3. Noname kutakon kávét sem veszünk. De még MOL kúton sem tankolunk szívesen. Sem benzinest, sem common rail dízelt. Azt főleg nem ...
Haverom 319-es Sprintert hajt MO és nyugat között. Ha itthon tankol MOL kúton akkor 19 liter eszik a V6-os dízel, ha kint tankol akkor 14-et.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz Declare #28656 üzenetére
Minden itthoni kút a MOL-tól veszi az alap naftát, aztán beleteszi a saját adalékát.
Ettől jobb és drágább az ő cuccuk. Inkább tankolok egy Shell kúton Fuel Save (most 415 körül volt) vagy Nitro+ (~450) cuccot benzinesbe, mint sima MOL 95-öst. Még akkor is, ha nincs kopogás érzékelő a kocsiban, akkor is jobban megy ezektől (és kevesebbet eszik), mint a mol-ostól.
Common rail-be meg ha MOL-nál tankoltunk akkor teszünk a 80 liter mellé 1 liter szintetikus 2T olajat, hogy valami kenje a szivattyút és a porlasztókat, mert ez a kén szegény gázolaj még arra sem jó...Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz juve600 #28658 üzenetére
Nem Te vagy az egyetlen, sokan így jártak sajnos. Egyáltalán nem mindegy már, hogy mit teszünk a tankba. A régi adagolós mindennel elment, de ez a tdci nagyon kényes. Drága hozzá minden ...
(#28659) JanR: Pedig sok helyen ajánlják ilyen dízelekhez. 1:80 arányban tökéletes, de 1:50 is jó.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
Be lehet állítani sok mindent, szerintem azt is, hogy folyamatosan vegyen, ha pl. bevásárlóközpontnál parkolsz. De mozgásra is indul a felvétel. Ha gurul az autó akkor folyamatosan vesz. Természetesen hangot is.
Ha tele van a tárhely akkor úgy működik, mint egy fekete doboz, csak az utolsó 1 óra vagy 10 perc lesz meg. Tárhely függvénye a dolog ...
Mindenképpen hasznos kis cucc. Feltöréssel még nem volt gondunk pedig tele van a szélvédő közepe a tükör körül. (le is kopogom)
Radardetektor, kamera is ott van.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz diablo1984 #28681 üzenetére
azt be lehet állítani, hogy mozgó autóban vegyen, de mikor egy vonóhorog bemegy a hűtőbe, azt azért nem gurulásnak érzékeli!
Ezért mondom, hogy pl parkolóban manuálisan el kell indítani a felvételt és csók. 32-es kártyát használunk úgyhogy rá fér pár óra, de ha 8-as lenne akkor se lenne gond, ha épp a parkolóban tolatnának belénk, mert 3 órát nem nagyon vásárolunk. De még a plázázás sem tart olyan sokáig. Nálunk legalábbis.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz diablo1984 #28683 üzenetére
Igen, ebben az esetben nem segített volna. Habár most már van 128-as kártya is, csak ki kell fizetni...
Azért legtöbbször nem napok múlva vesszük észre a sérüléseket.
Nem akarok rábeszélni senkit, nem ilyenekkel kereskedem még mielőtt meg lennék gyanúsítva, csak néha sokat tud segíteni.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
-
Markizmark
addikt
válasz Markizmark #28805 üzenetére
Akkor 2, vagy 1. sokat nem tévedtem
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz Lomha 8V #28936 üzenetére
Első gondolatom, hogy az üzemanyag rendszer nem tartja meg a nyomást. Ha sokat áll, nem marad a csőben a benzin, hanem visszacsorog a tankba.
Ha jól olvastam akkor első tekerésre tekerheti akármeddig akkor sem fog beindulni, viszont a másodikra rögtön. Ha az üzemanyag rendszer levegősödne akkor elsőre is indulna csak sokára, nem?
Nekem valamilyen elektronikai hibának tűnik.Egy Credo EC12 busszal jártunk így pár napja. Dombon fölfelé mintha elvette volna a sofőr a gázt, de nagy nehezen fölmászott. Félreálltunk, leállította és újra akarta indítani. Nem sikerült, pedig sokat tekerte, viszont másodszori indítózásra egy felet fordult a főtengely és berántotta.
Mindezektől függetlenül lehet, hogy mégis a levegősödés a gond ... csak tippelek.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani sürgősben hogy F astra első sárfogó gumijait milyen csavar vagy patent tartja ott alul? Azok a lapos fém pöckök megvannak csak ez hiányzik.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen