- eBay
- Mikrotik routerek
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Microsoft Outlook topic
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Facebook és Messenger
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Olajkereskedelem dollár helyett CBDC-ben?
-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sanki
addikt
Sziasztok.
A mai napon megvettem egy Opel Astra G-t (2005, 1.4 benzines).
Kaptam hozzá egy kulcsot, amin van egy távirányító is.A távirányítón 3 gomb van, a bal oldali nyitja a kocsit, a jobb oldali zárja, a felfelé néző gombot pedig a kocsi zárása után, ahogy megnyomtam 2-3 halk csippanás hallatszott a kocsiból. Ez mi lenne? Mit csinál?
Illetve, a kulcson van egy gumis rész. Ezek ugyanúgy gombok lennének, csak lekoptak róla a jelölések? (Már nem vagyok most a kocsi mellett, így nem akarom távolból nyomkodni.)
[Kép a kulcsról és a távirányítóról]) -
Sanki
addikt
válasz diablo1984 #79249 üzenetére
Akkor elég lenne a gyári kulcsot használni? Vagy a távirányító alapján valami belül cserélve lett?
Illetve mit jelenthet az a csippanás?
[ Szerkesztve ]
-
Sanki
addikt
válasz diablo1984 #79253 üzenetére
Értem.
Az érzékelőt hol keressem? Mit keressek?Illetve a kormány fölött van egy led, ha zárom az autót, akkor pirosan világot, az úgy rendben van?
-
Sanki
addikt
válasz diablo1984 #79255 üzenetére
Értem, megnézem akkor holnap.
Köszönöm a segítséget. -
Sanki
addikt
válasz diablo1984 #79253 üzenetére
Tegnap reggel próbálgattam a kulcsot.
A gyári kulcson lévő 2 nyomógombra semmit se csinál az autó (nem nyit és zár távolról), csak a külön táviránytóra.A kocsi belsejében az ajtók felett pedig mindkét oldalon van 1-1 ilyen "érzékelő". Gondolom, akkor ez lesz a riasztóhoz az érzékelő. (Nem próbáltam ki a riasztót, nem akartam a környéket felébreszteni.)
[ Szerkesztve ]
-
Sanki
addikt
válasz Luck Dragon #79704 üzenetére
Használtam a keresőt, de most látom, hogy elírtam a szót így emiatt nem volt jó a keresés.. Most helyesen beírva már van találat.
Na munka után elolvasom.[ Szerkesztve ]
-
Sanki
addikt
válasz lsebestyen #79877 üzenetére
Akkor jó, megnyugodtam.
Amúgy nincs a kocsihoz nyári gumi és már most elkezdtem "nézelődni". Ezen lista alapján bármelyik méretet választhatom, ha vásárolni fogok? 2005-ös G Astra, 1.4, Twinport.(#79878) Tikakukac: "Nyáron meg mehet az eggyel peresebb" --> Ez mit jelentene egy nem hozzáértő számára?
[ Szerkesztve ]
-
Sanki
addikt
válasz Markizmark #80023 üzenetére
-
Sanki
addikt
Hátsó ablaktörlő ilyen hangot ad ki. Reggel még szerintem nem volt ilyen, most jöttem haza munkából és menet közben vettem észre (indulásnál se volt ilyen).
Elsőnek azt hittem valami beszorult a lapát és az üveg közé, de semmit nem találtam.Gondolom így a motor adja ki. Ez így cserés lesz? (A felvétel a kalaptartó fejtámla felőli részéről készült.)
G Astra 2005 1.4
[ Szerkesztve ]
-
Sanki
addikt
Holnap el akartam vinni a kocsit egy kis elektromos átnézésre (jelez e valami hibát a kocsi gépre kötve). Viszont megtaláltam, hogy meg lehet a gáz + fék + kulcs gyújtásig elfordít kombóval nézni a hibákat.
Egyet dobott ki: 10 1 4 1, tehát P0141 - Opel Műhely Hibakódos app alapján: Lambdaszonda (O2) fűtés áramkör magas feszültség (1. Hengersor 2. Szonda) B-013 --> Ez mit okoz az autóban? Jelentős hiba lehet?
Illetve, ha elvinném mégis szerelőhöz, akkor Ő is ezt az 1 hibát tudná géppel is kiolvasni?
-
Sanki
addikt
Ma reggel füstölő motortérrel értem munkába.
Felnyitás után pedig kiderült, hogy a nívópálca kijött a helyéről és szétverte az olajat a motortérben, emiatt volt a fehér füst (vagyis nagyon remélem).
Ilyenkor mi a teendő? Gondolom az olajat újra kell tölteni, plusz a motorteret ki kellene takarítani.Sérülhetett emiatt valami?
Illetve ezt vajon mi okozhatta?
Reggel egyből indult a kocsi ebben a - 11 fokban, indulás előtt kb 2 percig járt a motor, nem indultam el egyből.[ Szerkesztve ]
-
Sanki
addikt
válasz molnarpeter #80871 üzenetére
Beszéltem két kollégával, ők is ezt mondják. És elvileg bármikor befagyhat.
-
Sanki
addikt
Megnéztük kicsit jobban:
Olajbetöltő kupak alja.
Olajbetöltő nyílás.Holnap reggel megnézzük és kitakarítjuk a kartercsövet.
-
Sanki
addikt
válasz Tikakukac #80908 üzenetére
Ne is mondd, láttam már ott tartanak, hogy motort kell cserélni..
(#80909) LaciCRM: papír szerint 2017.06 hónapban. Illetve a kereskedő állítása szerint volt eladás előtt is cserélve.
(#80910) lsebestyen: őszintén szólva ezt a kupakot eddig nem néztem, (talán egyszer nézte meg kollégám, amikor mutattam neki az autót, de ez nem biztos, nem emlékszem).
Én is rövideket megyek vele: reggelente 7 km vagy 3 km vagy pedig 12 km.(#80911) odrif: nekem sajnos nincs garázs..
[ Szerkesztve ]
-
Sanki
addikt
válasz Tikakukac #80917 üzenetére
Mostmár én is nézni fogom max. havonta ilyen időben, nem szeretnék még egy ilyet.
Holnap akkor csőtakarítás (ha tényleg ez volt a baj), akkor utána mit érdemes csinálni?
Hajtsam meg a kocsit és utána legyen cserélve a teljes olaj?Márkaszervizekhez érdemes fordulni amúgy? (debreceni vagyok, itt hirtelen 3 ilyet találtam neten)
-
Sanki
addikt
Ja és az kimaradt, hogy a nívópálcán több, mint felééig volt az olajszint, délután megnéztük.
(#80928) Tikakukac: én is úgy gondoltam, hogy jobb a márkaszerviz, de azt mondják, hogy sok mindent már otthon is meg tudnak a "szakik" nézni/csinálni. Persze én továbbra is tartom azt, hogy viszont a márkaszerviz több adathoz/infóhoz fér hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
Sanki
addikt
válasz mohabá 007 #80982 üzenetére
Nekem is az a két cső lett kiszedve és megnézve, a bal oldali kisebb volt kb. 4-5 cm hosszon eltömődve.
A [képen] a pirossal jelzett nyíl.Illetve ennek kimeneti furata volt eltömődve a motorból, sajnos elég kicsi a keresztmetszete, plusz a cső is felfelé hajlított, így meg tud szorulni a pára..
Z14XEP
[ Szerkesztve ]
-
Sanki
addikt
válasz mohabá 007 #81013 üzenetére
Megkérdezem.
Amúgy ezt ajánlották következő cserére:
- Mobil 1 5W30 olaj
- Filtron szűrőEz így mehet majd?
-
Sanki
addikt
válasz mohabá 007 #81018 üzenetére
és (#81019) Tikakukac:oké, köszönöm. Szétnézek, utánaolvasok.
(#81020) Sukta 95: olyan albérletet próbálunk keríteni, ahol van garázs (vagy legalább egy beálló).
-
Sanki
addikt
válasz Tikakukac #81446 üzenetére
Köszi.
Más: nem ég a bal első (vezető ülésről nézve) helyzetjelzőm. Van olyan leírás, hogy milyen égőt kellene venni hozzá? Vagy ehhez szét kell szedni a szekeret?
2005-ös G astra, 1.4 Twinport.Vagy, ha tudtok ajánlani, azt is szívesen fogadom. Illetve, akkor lehet már együtt rendelnék mindegyik égőhöz tartalékot, mert nincs (csak 1 kis dobozka, de az bontott és pár égő van benne).
-
Sanki
addikt
Osram ultra life izzók ajánlottak?
Nagyjából mindegyik helyre azt néztem ki (előre: irányjelzőbe p21w, hátra: p21/5w helyzetjelző és féklámpa, p21w irányjelző, tolató és ködlámpa, r10w rendszámtábla, illetve oldalra is w5w helyzetjelzőbe).Tompított fénynek osram silverstar 2.0, illetve előre helyzetjelzőbe esetleg Philips w5w whitevision jó lehet? Vagy menjen a helyzetjelzőbe is osram ultra life?
-
Sanki
addikt
válasz Tikakukac #81496 üzenetére
Igazából az ár / érték a lényeg nekem, középkategória megfelelő, max annyi, hogy elől a mostani világítás szerintem elég harmatos, ott mindenképp egy kicsit erősebbet szeretnék és hidegebb fehéret.
@molnarpeter: nem tudom, hogy nekem mit nehéz cserélni és mit nem, azért választottam ezeket mert igazából nem sokkal drágább, mint a legolcsóbb. Mondjuk az ilyen 10 db-os kiszerelések nem tudom mit tudnak 800 Ft körül.
[ Szerkesztve ]
-
Sanki
addikt
Akadt 1 problémám megint: ma kb. 5 percre be volt indítva az autó, hogy melegedjen, hogy könnyebben tudjam a jeget lekaparni (már 1 órája kapartam), elsőre egyből indult a kocsi. Utána leállítottam és folytattam a jég leszedését (a kulcsot nem húztam ki, de teljesen visszakapcsoltam, a rádió viszont ment közben).
Mire indultam volna el a kocsival nem indult el, gyújtás ráadás közben csak kigyulladtak a szokásos visszajelző fények és semmi több, csak kattog valami.
Miközben kapcsoltam le a világítást tompítottról akkor a helyzetjelzőnél elkezdett megint kattogni (ugyanaz, mint fentebb is, hasonló az index kattogáshoz, de nem olyan erőteljes), amikor teljesen lekapcsoltam, akkor kigyulladt a két index jele. --> VideóA dátum és óra is visszaállt alapértelmezettre, illetve helyzetjelző esetében van belső világítás (a km óra és az óra kijelző), ha már tompítottra rakom, elhalványulnak ezek.
Ezek után pedig zártam volna le a kocsit táviránytóval és egyszerűen csak felvillantak az indexek, de a zárak maradtak, nem zártak le. Utána kulccsal nagy nehezen le tudtam zárni a központi zárat.Ilyenkor mi van?
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs