Új hozzászólás Aktív témák

  • vnorbi

    aktív tag

    válasz MaciG #12598 üzenetére

    Ahogy N0R is írta, nem kellett volna megszüntetni a netbankot, csak átállíttatni a vezérszámlát az OTPdirekt szerződésben a hitelkártyaszámlára (viszont ha Smart számlád volt, akkor jogos, hogy megszűnt). Ha nyomon akarod követni online, akkor menj vissza új szerződést kötni. Jelen feltételek mellett ezt díjmentesen biztosítja a bank, de lehet, hogy az ügyintéző aktívan ellen fog állni, hogy ezt megcsinálja. Ha így lesz, ezekre hivatkozz:

    Aktuális üzletszabályzat, ami írja, hogy a Hitelkártya számla is lehet Vezérszámla: [link]
    Aktuális hirdetmény, ami írja, hogy ha csak a netes hozzáférés van a szerződésben, és csak lekérdezési jogosultság van beállítva, akkor díjmentes a szolgáltatás: [link]

    Ez utóbbi egyébként lehet, hogy trükkös. A családban van olyan OTPdirekt szerződés, amiben egy folyószámla van, és tényleg csak arra van az OTPdirekt, hogy havonta egyszer ránézünk, nincs semmi aktív tranzakció. A számla tulajdonosa módosította a szerződést azzal, hogy lemondta le a telefonos szolgáltatást, amit soha nem használt, és nem is tudta az oda tartozó azonosítót. Miután ezt megtette, a második rákövetkező hónapban is levonta a bank a havi díjat. Külön panasztétel után sikerült ezt helyrerakniuk, és akkor visszafizettek két havi díjat, amit nem kellett volna levonniuk.

Új hozzászólás Aktív témák