Új hozzászólás Aktív témák

  • kp78

    addikt

    A régi netbankos (webes) felületről már nem lehet utalást indítani? :F
    Csináltam egy utalást, de nem jelent meg a kivonaton, pár perc múlva megismételtem, a rendszer szólt is, h ugyanezen adatokkal nemrégen már utaltam, biztos folytatom-e.
    Folytattam, de ezt sem dolgozták fel.
    Chat-en beszéltem ügyintézővel, aki azt mondta, h a számlakör karbantartás menüpontban tegyem teljes körűre a jogosultságot.
    Kérdeztem, h ez mitől változott volna meg, hisz nem olyan régen még utaltam weben keresztül is, de nem tudta. Ezek szerint csak tippelt, mivel miután elköszöntünk beléptem, és a jogosultság "teljes"-re van állítva.

    Lehet regisztrálnom kellene az új felületre. :U
    Az új felület a mobilapplikációval egyidejűleg lesz fizetős?
    :R

Új hozzászólás Aktív témák