Új hozzászólás Aktív témák

  • vnorbi

    aktív tag

    válasz sutyesz96 #4334 üzenetére

    Volt ilyenem nemrég, és futottam egy csomó felesleges kört miatta mire kiderült, hogy várni kell, magától feloldódik.

    Kétszer telefonáltam miatta, többször újratelepítettem az app-ot, mert az ügyfélszolgálat szerint nem volt letiltva semmi, és a telefonnal kell valamit ügyeskedni. Próbálkoztam a telefon regisztrációjának eltávolításával az otpdirektből, majd újra regisztráltam többször is. Semmi eredmény nem volt. A második telefon után elküldtek fiókba, mert ott majd fogják látni. Ja, persze...

    Ott sem láttak semmit, de újratelepíttették megint az app-ot, és adtak egy új otpdirekt jelszót. Ennek sem volt haszna. Végül az ottani ügyintéző fel tudott hívni valami technikai embert, aki már percre pontosan meg tudta mondani, hogy mikor lett felfüggesztve (rendszerhiba volt aznap, én csak azt láttam, hogy a smartbank próbál belépni, de nem sikerül neki, párszor megismételtem, aztán kizárt).

    Szóval azt találták ott ki, hogy nem oldják fel, várjam csak ki a 24 órát, aztán próbáljam újra. Kivártam, működött. Igazából addig sem voltam teljesen kizárva, ha a webes felületen léptem be sms aláírással, akkor ott beengedett, csak a QR kódos megerősítés lett letiltva, meg úgy a smartbank-on belül minden.

    Ha neked 24 órán túl is jön a hiba, akkor keresd vele a bankot.

Új hozzászólás Aktív témák