Új hozzászólás Aktív témák

  • vnorbi

    aktív tag

    válasz Tsebacsi #4381 üzenetére

    Nagyon észnél kell lenni a fióki ügyintézésnél, mert simán elronthatják, vagy egyszerűen elhajtanak, ha nem vagy elég határozott. És ott helyben le kell ellenőrizni, hogy azt csinálták-e, amit kértél, hogy ne kelljen miatta visszamenni. Az elmúlt két évben két ilyen esetem volt.

    Először a Smart számlához igényelhető eurós devizaszámlát csináltattam volna meg, de az ügyintézőnek sikerült egy normál devizaszámlát nyitnia, amit sikeresen bekötött az értékpapírszámla mellé is, és győzködött, hogy azért nem látom a SmartBank-ban, mert van némi átfutási idő. Aztán sikerült meggyőzni, hogy a számla kódja alapján nem jó számlát nyitott, szüntessük meg, és nyisson egy újat. Az már rögtön látszott a SmartBankban is.

    A másik esetben szintén devizaszámlát nyitottam TBSZ értékpapír számlához. Hiába volt már ott is bekötve egy eurós, alig tudtam meggyőzni az ügyintézőt, hogy a TBÉSZ-hez lehet usd számlát is nyitni, és az nem olyan, mint a normál devizaszámla. Ezt aztán végül elkezdtük csinálni, és furcsa módon olyan papírokat adott, amire kézzel kellett beírni adatokat, mint például a nevemet... Aztán egyszer csak talált egy olyan folyamatot a rendszerben, amivel már tudott olyat is nyomtatni, amibe nem kellett kézzel beírni semmit, csak aláírni a végén...

    Nem csak e-mailben lehet panaszkodni, telefonon és személyesen is elmondhatod. Ilyet csináltam is idén. Az lett a vége, hogy ott helyben a fiókban kézzel írhattam egy levelet, amit az ügyintéző átvett. Ez május 22-én volt, és azóta levelezünk. Az OTP postán küldözget leveleket, amikre e-mailben válaszolok, ha szükséges. Ez ugye 4 hónapja megy, utoljára augusztusban küldtek egy ajánlott levelet azzal, hogy kérnek még egy kis időt.

Új hozzászólás Aktív témák