Új hozzászólás Aktív témák

  • vnorbi

    aktív tag

    válasz vnorbi #4474 üzenetére

    Megpróbáltam újrakezdeni. Kitöröltem mindkét eszközt a SmartBank regisztrációk közül, és aztán az új eszközt regisztráltam be először. Gondoltam, az első lesz az aktivált, a továbbiak meg a nem aktiváltak. Nem ez lett, az új eszköz megint nem aktivált státuszba került, a régi eszköz az újraregisztráció után meg kapásból aktivált lett. Azaz megint csak a régi eszköz alkalmas a QR kódos aláírásra (ez mondjuk még mindig jobb, mint ha most az új regisztrációk után már egyik sem működne teljes funkcionalitással).

    Kicsit utánaolvastam, az üzletszabályzat szerint elvileg lehet több eszközt használni a QR kódos aláírás kezelésére, úgyhogy itt vagy rendszerhiba van, amiért a második eszközt nekem nem engedi, vagy szándékosan csinálják, hogy személyesen kelljen kérni az új eszköz aktiválást, csak erről nem szólnak külön.

Új hozzászólás Aktív témák