Új hozzászólás Aktív témák

  • vnorbi

    aktív tag

    válasz Victoryus #4754 üzenetére

    Én biztos vagyok benne, hogy nem oké. Ha az értékpapírszámlánál nem látod a kapcsolt devizaszámlát, akkor azt elrontották. Ha van rá lehetőséged, menj el egy másik bankfiókba, hátha ott jobban tudják, mert elég sokáig húzzák az időt (ezt napon belül meg kellene tudni oldani). A telefonálással annyival vagy beljebb, hogy ott valószínűleg jobban megnézik az ügyet, és rögtön megmondják, ha csak személyes ügyintézéssel lehet intézni. Az e-mail szokott lenni a legpontosabb, de az meg lassú, és gyakran teljesen indokolatlanul nem az e-mailre válaszolnak, hanem rendes postán küldenek válaszlevelet.

    Azzal valószínűleg nem tudsz mit kezdeni, hogy nem tudtál a kívánt árfolyamon vásárolni, de a DirektBróker havidíját legalább időarányosan megpróbálnám visszakérni, meg minden esetleges további költséget, amit a rendberakás közben még kifizettetnek (pl nem jó devizaszámlát nyitottak, és onnan át kell utalni majd a jó számlára a pénzt).

    (Azon meg ne bosszankodj, hogy kimaradsz egy emelkedésből, lesz másik, meg úgysincs semmi garancia, hogy el lehet találni 100 százalékos pontossággal a jó vételi pontokat).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák