Új hozzászólás Aktív témák

  • kw3v865

    senior tag

    Sziasztok!

    Az ingyenes átutalást szeretném aktiválni OTPDirektben (Smart számlacsomag), azonban az Igénylések/E-Utalás akció menüpontban ez az üzenet fogad:

    A tranzakció indtásához szükséges feltételek
    A szerződés számlakörében van olyan lakossági vagy vállalkozói forint számla, melyre vonatkozóan az internetes szolgáltatás rendszerében az átutalások végzése engedélyezett. A kizárólag lekérdezés beállítással rendelkező számlákra a tranzakció nem végezhető. Lakossági ügyfeleink számlajogosultságaikat módosíthatják a "Beállítások" - "Számlakör karbantartás" menüpontban, amennyiben rendelkeznek aktív Mobil Aláírás szolgáltatással. A kiválasztott terhelendő lakossági vagy vállalkozói forint számlához érvényes bankkártya kapcsolódik. A Lakossági Folyószámlához kapcsolódóan kizárólag ügyfél-azonosításra használt ügyfél-azonosító kártyával (a kártyaszám kezdete 89…), valamint lakossági és vállalkozó devizaszámlához kapcsolódó kártyával a tranzakció nem végezhető. Lakossági ügyfélként amennyiben rendelkezik megfelelő bankkártyával, de az még nem aktív, a "Betéti kártyák, hitelkártyák" - "Adatok, limitmódosítás, aktiválás, letiltás" menüpontban aktiválhatja kártyáját.

    Ez esetben szerintetek mi lehet a gond?

Új hozzászólás Aktív témák