Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • yogibear

    addikt

    válasz #64638144 #16816 üzenetére

    Nézd: eleve a userek 30% funkcionális analfabéta, ha el is olvassa a hirdetményt/ÁSZF-et, nem érti... a maradék 70%- ból 60% az, aki értené, csak lusta rááldozni pár percet a napi 8-10 órás facebookozásából és marad max 10% aki veszi a fáradságot, a saját jól felfogott érdekében el olvassa és még értelmezi is a sokszor bikkfanyelven írtakat... A 60% meg tőlük várja a fórumokon, hogy helyettük oldja meg a problémájukat...
    Ez tök jó, de valószínűleg te ahhoz a kisebbséghez tartozol, aki ASZF-et olvasgat szabadidejében, én azt reklamálom, hogy a hírek közül és a facebookon ez az infó valahogy kimaradt a szórásból.
    Ez a hozzászólás a másik topikból mindent megmagyaráz... az emberek lusták, még akkor is ha a pénzükről van szó, hogy önállóan utána nézzenek dolgoknak... csak amikor észreveszik, hogy "mire is fizettem ennyit", akkor szaladnak, hogy magyarázza el más azt, amit két perc alatt ők is megtalálhatnak...
    És persze van egy réteg, főleg az idősebbek közt, akik meg nem elég talpraesettek és erélyesek ahhoz, hogy lerázzák az ügyintézőt, mikor az mindent rájuk tukmálna, és nem azzal foglalkozik, ami a kötelessége lenne: segíteni az ügyfélnek abban, amit kér... Lásd: [link]
    Sok múlik ilyenkor a fellépésen is: ha eleve tételesen elmondom mit akarok, nem hagyom hogy mellébeszéljen ("köszönöm nem kérek biztosítást, épp most jövök a postáról, ahol befizettem egész évre"... pont pár napja adtam fel a csekkeket, ez az egyetlen amit még 1 évben egyszer személyesen adok fel, hogy lássam még van posta :D és a postás akart rávenni biztosításra, mondom kösz de már ott van a kezében a csekk, most adom fel. :D )... ha egyes ügyintézők azt látják, hogy az ügyfél "nyuszi", sajnos úgy is bánnak vele és rá akarják venni olyanra is amit nem akar, ami szomorú...
    Régen egy szintén kicsit "nyuszi" ismerősöm, aki nem szeretett vitatkozni, nyugis természetű, erre azt a trükköt alkalmazta, hogy ha odakerült az egyikhez és az le akarta rázni, meg tukmált, elköszönt húzott másik 3 sorszámot, amelyikkel ugyanahhoz került volna azt eldobta és kivárta míg egy másikhoz hívják... legtöbbször be is vált neki...

    „Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”

  • Gallmix

    aktív tag

    válasz #64638144 #16816 üzenetére

    Nem hiszem, hogy ez előnyős lenne, ha lenne ilyen kimutatás, mint az éves díjkimutatás esetleg sokan akikél fel villanna egy lámpa... (ennek ellentmond, hogy nem csak nálunk, de Európában is jellemző, hogy nem nagyon foglalkoznak ezzel az emberek (unalmas téma). A bankváltási hajlandóság alacsony,y még akkor is, ha 10.000 forintokba mérhető az éves költség spórolás. De még a bankon belüli számlacsomag váltás sem acélos.

    Nem magyar jelenség. [másik topikból linkelve, pont erről is beszélnek]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák