- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bittorrent topik
- SkyShowtime
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Mikrotik routerek
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Videó stream letöltése
- Linux kezdőknek
- Aliexpress tapasztalatok
- Gmail
Új hozzászólás Aktív témák
-
#64638144
törölt tag
Azt nem értem, hogy az OTP oldalán miért van nagy hallgatás a Gpay-ről? Csak nem azért csinálják, hogy aki nem olvas tech híreket, az továbbra is a Simple-t használja? A román OTP oldalon persze van tájékoztató a Gpay-ről.
-
#64638144
törölt tag
válasz Grande Ale #14630 üzenetére
Igen, én is tegnap fedeztem fel. Kicsit olvasgattam a Google üzletszabályzatát. Mivel annyi helyen lépünk be Google fiókkal, mégis milyen adatokat lát a harmadik fél. Kissé gondolkodóba estem, hogy van-e olyan biztonságos mint az OTP fizetőrendszere.
Nyilván van 2 lépcsős azonosításom, meg 16 karakteres a jelszavam, de na.
Például a GPay tud úgy is fizetni, hogy zárolt a képernyő. 15 ropi erejéig.
Vélemény? -
#64638144
törölt tag
válasz F.E.K.. #14654 üzenetére
Én is kínlódtam múltkor, amikor a cserekártyámat akartam hozzáadni. A megoldás az, hogy törölni kell a böngészőben a sütiket. Böngészőt újraindítottam és utána jó lett.
Egyébként most is az OTP virtuális kártyája van nekem felvíve a Google rendszerébe. Érintéssel nem lehet vele fizetni, de alkalmazásokat és előfizetéseket lehet. -
#64638144
törölt tag
Skacok, a limitbeállítások a "virtuális vásárlási limit" az szó szerint értelmezendő és kizárólag a vásárlásra vonatkozik pl egy webshop-ban, vagy az átutalásra is? Tehát ami be van állítva, annyit tudok max utalni?
-
#64638144
törölt tag
Nem biztos, hogy OTP, mert nem tudom melyik bank nyújtja a szolgáltatást a történetemben, szóval előre is bocs. De számomra ez furcsa volt, így megosztom veletek.
Szóval vásároltam egy üdítő/édesség automatából egy Moments szeletet, 320 Ft volt kiírva.
Sajnos érintéskor bamba voltam, nem néztem meg mit írt ki a gépen lévő terminál.
És levont 600 forintot. Pont jött a hely biztonságiőre és messziről mondja, hogy "nem hiszel a szemednek mi?". Mondom neki, hát ja, 600 forintot von le. Azt mondja az őr, hogy ezt mindig így csinálja a gép, de ő megreklamálta és visszaadták neki a különbözetet.Szerintetek ez jogszerű, hogy többet von le? És hogy még nekem kell saját költségemen telefonálgatnom, hogy adják vissza a pénzem? Mert ez nem úgy van mint pl parkolásnál, hogy befoglalnak egy nagyobb összeget és a tranzakció lezárásával rendezik. Ez nem utalt vissza semmit. Szerintem ilyet nem tehet egy kereskedő.
[ Szerkesztve ]
-
#64638144
törölt tag
Én is gondoltam erre, de a rendőrség amúgy is nagyon leterhelt, meg ugye a többezer forintos kárt én nem is tudom bizonyítani, ahhoz ki kell kérniük a számlatörténetét a cégnek. Az összeg simán lehet több tízezer is, hiszen sokan meg se nézik az értesítő push üzenetet, így nem reklamálnak.
Szóval azt hiszem írok a fogyasztóvédelemnek. Hétfőre ígérte a csávó, hogy visszahív, mert akkor lesz bent az irodában ahol tud utalni. És nem a 280 Ft ami zavar, hanem az eljárás. Ilyet nem tehet szerintem senki. Ezért nem mernek az idősek kártyával vásárolni, ez a parájuk, hogy többet vonnak le. És lám, igazuk van. A nyugdíjasnak ráadásul minden fillér számít, még ha engem nem is vág földhöz. Szóval ez megingatja a kártyás vásárlásba vetett bizalmat. Mondjuk azt nagyon bánom, hogy nem néztem a terminál kijelzőjét, nagy hülye voltam. -
#64638144
törölt tag
válasz MasterMark #14728 üzenetére
Ezt már sajnos nem tudom, mert akkor nem próbáltam ki.
SzGee:
Az őr azt mondta, hogy régóta ilyen, korábban 500-ra terhelte meg azt, aki erre figyelt. De tudod mit? Adtál egy ötletet. És igazad van... Én már tudom, hogy mi a helyzet, tehát nem fogok ott vásárolni az életben többé. Azt meg gondolhatod, hogy eztán nem szúrópróba szerint fogom nézni és ha a boltos úgy lógatja a terminált, hogy letakarja a kezével, akkor bevállalom a konfrontációt és szólok neki, hogy mutassa meg különben nem érintem. Szóval mégsem írok a fogyasztóvédelemnek, hadd szøpjon más is és ez a derék ember aki "véletlenül" rosszul programozta a gépet, az meg hadd lopkodja az embereket évekig, mert szerinted ez rendben van és ehh. Amúgy lehet, hogy aki ott naponta vásárol valamit, azt hónapok óta fosztogatja ez a vidám csávó. Ja, a számlaszámom:
117 73425 00777865 Gaál Zoltán
Ha nem jön meg 1 órán belül, akkor ki fogom ide írni, hogy csak az arc volt nagy...
Axioma:
Köszönöm, és örülök, hogy vannak még épeszű emberek a fórumban.
-
#64638144
törölt tag
válasz viktorhu #14739 üzenetére
Tegnap este még mindig 600 volt. Most az írásod után megnéztem és valóban már csak 320 van írva. Köszönöm a választ!
Egyébként ez továbbra sem tetszik és nem is értem, hogy miért így csinálja a rendszer, mikor fix ár van kiírva, tehát esélyem nincs többet kivenni a gépből, mint például egy benzinkút esetében vagy egy parkolási szolgáltatással. Ezt így én biztosan nem engedném.
Na mindegy, mégegyszer köszönöm a tájékoztatást! -
#64638144
törölt tag
válasz MasterMark #14744 üzenetére
Az lehet, hogy átíródni nem tud, de a 600 forintos összeg már nincs a listában. Pénteken történt az eset, akkor még 600 volt ott, szombaton kellett utalnom valakinek, akkor is ott láttam még. Annyi infóm van még róla, hogy mikor rákattintottam, akkor azt írta, hogy függőben.
A refundos módszert ismerem, mert a céges kávégép úgy csinálja, ahogy mondtad, hogy jön egy mínuszos értesítés is. Ezt hiányoltam ennél a tranzakciónál is.
De már mindegy, szerintem az van, amit Viktor írt. Az őr is valami hasonlót magyarázott, csak nem ilyen egyszerűen adta elő és az volt a zavaró, hogy mondta, hogy megreklamálta többször is, így nem gondoltam az automatikus jóváírásra. Aztán megemlítette, hogy a gép töltője mindig ad neki kávét vagy üdítőt, én meg arra gondoltam egyből, hogy talán ezzel keni meg az őrt.
-
#64638144
törölt tag
válasz MasterMark #14747 üzenetére
Köszönöm, hozzászólásoddal sokat segítettél! Az, hogy nem értetted pont mint SzGee, az nem jelenti azt, hogy össze-vissza beszéltem. Annyira okos meg ügyes tudsz lenni mikor nem veled történik valami. Amikor meg te jársz így, akkor pislogsz csodálkozva.
[ Szerkesztve ]
-
#64638144
törölt tag
válasz MasterMark #14749 üzenetére
Szerintem csak te nem érted. Más igen. De szerintem ne beszélgessünk, nagyon irritáló és kellemetlen a stílusod. Elfogadom, hogy egy fel nem fedezet szupersztár vagy, csak felejts el végre. Rendben?
-
#64638144
törölt tag
válasz herdsman12 #14761 üzenetére
Ez engem is érdekelne. Egyébként tényleg úgy volt, ahogy Viktor írta, 2X kellett érinteni.
-
#64638144
törölt tag
válasz herdsman12 #14766 üzenetére
Nem arra gondolt Viktor, hogy te szeretnél kivédeni valamit, hanem hogy az automata cég szándékát nem tudja a dupla érintéskor.
-
-
#64638144
törölt tag
válasz vnorbi #14830 üzenetére
Köszönöm! Hát most megleptél. Ezt nem is gondoltam volna, hogy azért mert más felületről jelentkezik be az ember, extra pénzt számolnak fel. Mert jelenleg én is munkavállalói csomagban vagyok ami ingyenes. Ennek utána kell nézzek. Nem is értem miért kerül pénzbe csak mert más a neve. Főleg ha nem ad többet.
-
#64638144
törölt tag
Én úgy láttam, hogy van egy olyan opció, hogy a könnyebb megjegyezhetőség miatt lehet egyszerűsített felhasználónevet hozzáadni. Ez nem opció? Vagy nincs jelentősége, mert attól még ott az emailcímes verzió?
-
#64638144
törölt tag
Akkor csak az ATM-nél fizetős? Pár hete átfutottam az árlistát mert kerestem mennyibe kerül egy egyenleg az ATM-nél, és azt láttam, hogy van a befizetésnél egy alapdíj, arra rájön valamennyi % is a befizetett összeg után. És így már értettem, hogy miért fizetnek ne inkább személyesen mint az ATM-nél.
Gondolom ez addig lesz így, míg el nem kezdik azt mint a K&H, hogy kp nélküli fiók. -
#64638144
törölt tag
válasz Redneck #14873 üzenetére
Nincs baj vele, ha neked az tetszik. Én biztosan nem fizetnék érte, ha van ingyenes megoldás. De nekem a kinézete sem tetszik. Bár én 15 éve használtam utoljára OTP-s SMS-t, abban talán ékezetek se voltak, vagy voltak csak balra dőlőek, már nem emlékszem. Csak arra emlékszem, hogy nem voltam elégedett. A push üzenet viszont tetszik. A böngészős bankolást meg nem tartom biztonságosnak. Hiába van könyvjelző, ott nagyon figyelni kell. Az appot meg betettem a Knoxba, ott semmi más nincs és azonnal látom, ha valami nem gömbölyű.
-
#64638144
törölt tag
válasz szabeska #14895 üzenetére
És kiírta, hogy sikeres volt a befizetés? Vagy csak nem volt több duruzs és eljöttél onnan? Amúgy lehet, hogy gebasz van a rendszerben megint, mert késik az értesítés is, meg nekem is van egy függőben lévő vásárlási jóváírásom.
Úgyhogy ha nem rontottad el a gépet, akkor én a rendszerhibára tippelek. Ha elrontottad a gépet, akkor az szívás, mert csak akkor írják jóvá, ha lerovancsolták a gépet. Az meg több nap, ritkább esetben több hét. -
#64638144
törölt tag
Szerintem feltétel nélküli nincsen, én legalábbis nem tudok róla. Azért az én ingyenességemnek is van feltétele. De szerencsére nekem nem nagy dolog meglépni a feltételt. Gyakorlatilag 99%-ban csak kártyát használok és átutalást, mert az is ingyenes 100 000-ig. Azt meg soha nem lépem át.
Viszont mikor még fizettem kb 2 éve, akkor is ilyen 570 Ft körül volt a számlavezetésem. Ezért csodálkozom azokon amiket írnak a többiek, hogy többezer Ft a számlavezetésük.
Aztán rájöttem, hogy azért mert az összes pénzüket leveszik, meg úgy tépkedik a fizetős egyenlegpapírt (amit aztán ott is hagynak szétdobálva), mint a sorszámhúzónál. Néha szoktam azzal szórakozni mikor arra járok, hogy elolvasom az egyenlegüket és mondom nekik, hogy 8000 Ft? Az nem lesz elég jövő hónapig. Akkor néznek bután. -
#64638144
törölt tag
Nekem ezzel a vállalati számlával semmilyen költség nincs. Ugyanis nem adok okot a levonásra. Tehát: mint írtam, csak kártyával vásárolok. Gyakorlatilag még az ingyenes 190-et se veszem le. 2-3 havonta veszek le ilyen 40-60 000 körüli összeget, ebből fizetem az adócsaló kereskedőket. A maradék középkori fizetőeszközt (érme) kávégépbe dobom be. Tartok pénzt a számlán, nem kérek soha egyenleget, nincs SMS szolgáltatás, kizárólag elektronikusan intézek mindent. Szerintem ezt más is tudná csinálni, eltekintve a számlán tartott pénztől, mert az ugye sajnos nincs mindenkinek. A számlám lezárt azt hiszem (Net számla), de a vállalati kedvezmény miatt tudok feltételesen ingyenes lenni. De ezek a feltételek máshol is ingyenes csomagot eredményeznek.
Azt, hogy beszólok az egyenlegükre azt azért csinálom, hogy ne szemeteljenek.
-
#64638144
törölt tag
válasz karlkani #14958 üzenetére
Úgy csodálom azokat az embereket, akik így megtalálják a tűt a szalmakazalban!
Én a múltkor azt akartam megnézni, hogy mibe kerül NET számlacsomagnál az egyenleg ATM-es lekérdezése. Aztán volt 8 csillag, meg "ha" szóval ha fejenállok ennyi, ha guggolok akkor amennyi. Így hagytam a fenébe az egészet. Úgyse szoktam pénzt felvenni és ha mégis, akkor se kérek egyenleget. Csak kíváncsi voltam. -
#64638144
törölt tag
válasz karlkani #14961 üzenetére
Köszönöm, hogy bemásoltad! Amúgy fogalmam nincs, hogy mikor kötöttem a szerződést. Szerintem meg sincs az a papír mert több mint 10 éve volt. Azt meg kilencszer olvastam el, hogy "az ügyfél szerződés-módosítást kezdeményezett eltérő számlakonstrukció igénybe vételére vonatkozóan" mire rájöttem, hogy talán, de tényleg csak talán arra gondol a költő, hogy "nem váltott tarifacsomagot".
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen