- AI-képes, kamerás fülhallgatóval kísérletezne a Meta
- Komoly pénzekkel szólna bele az amerikai választásokba a kriptoipar
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Ausztráliának is elege van a közösségi média káros hatásaiból
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Amazon
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Sweet.tv - internetes TV
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Hálózati / IP kamera
- Programozás topic
- Windows 10
- Aliexpress tapasztalatok
- Linux kezdőknek
Új hozzászólás Aktív témák
-
madagaszkar
tag
Sziasztok!
Több mint fél éve meglévő HBO GO előfizetésemet eddig, a megrendeléskor regisztrált OTP webkártyámról - Mastercard - vonta a szolgáltató. Ebben a hónapban 14-én megpróbálták levonni az előfizetési díjat, ami nem sikerült fedezet hiányra hivatkozva ( az én hibám, elfelejtettem webkártyára utalni a szükséges összeget). 15-én kaptam erről értesítést, még aznap utaltam az előfizetési díj több mint kétszeresét a számlámra. Azóta a mai napig, már többször próbálták leemelni a havi díjat, sikertelenül. Felhívtam az HBO ügyfélszolgálatát, ők is sikertelenül próbálták leemelni. Pénteken voltam bent személyesen az OTP helyi fiókjában, ők sem tudtak segíteni, azt viszont látták, hogy többszöri sikertelen próbálkozása is volt a szolgáltatónak. Értetlenül álltak a dolog mellett, írattak velem egy kérelmet, ami alapján állítólag ki fogják vizsgálni az ügyemet. Az a gondom, hogy a fizikai kártyám Maestro, amivel a HBO fizetési oldalán nem enged fizetni, csak VISA és MASTERCARD kártyákkal. Az lenne a kérdésem, hogy járt e már valaki hasonlóan, esetleg más bankkártyával? -
madagaszkar
tag
válasz MrPeekaboo #5897 üzenetére
Két webkártya is tartozik a számlámhoz egyikkel sem működik. Remélem megoldják az OTP-nél. Péntek óta még nem kaptam választ, lehet, hogy nem is vagyok egyedül a problémámmal? Már arra is gondoltam, hogy a múlt heti rendszerfrissítés okozott problémát.
-
madagaszkar
tag
Sziasztok!
Bankkártyával kapcsolatban érdeklődnék. Kb. másfél hete OTP direkt-ben ránéztem a bankkártyák menüpontra, ahol az ebben a hónapban lejáró Maestro kártyám mellett szerepelt egy új, Mastercard online next kártya is. Azt tudom, hogy ez a Maestro cserekártyája, csak az lenne a kérdésem, hogyan nem kaptam még meg, közel két hét - vagy több - elteltével. Ez normális, hogy OTP direktben már látom a kártyát és még nem kaptam kézhez, vagy esetleg elkallódott és reklamálnom kellene? Járt már valaki így?
Előre is köszönöm a segítségeteket. -
madagaszkar
tag
Üdv!
Az normális, hogy a Simple app-ban a Mastercard bankkártyám képe helyett, egy Otp Junior bankkártya képe jelenik meg fizetéskor és az app-ba belépéskor is? Pár napja még a Mastercardom látszódott fizetéskor, most pedig megváltozott. -
madagaszkar
tag
válasz rothfb #11211 üzenetére
Igen fizetni tudok vele, de az utóbbi hetekben a tokenek sem frissültek csak akkor, ha teljesen elfogytak. Így fizetéskor mindig kétszer kellett érinteni és feloldani a telefont minden 10-ik fizetés után. Elég káosz ez a Simple mostanság. Most azzal próbálkoztam, hogy kiléptem az alkalmazásból, majd ismét be, de belépés után nem is ajánlotta fel, hogy van egy mobilfizetésre alkalmas, regisztrált bankkártyám, mint korábban tette. Újra akartam regisztrálni a kártyámat de a végén közölte az alkalmazás, hogy a regisztráció sikertelen. Most töröltem az egészet, újratelepítettem, regisztráltam a bankkártyámat sikeresen, a képe is rendesen megjelenik, de azóta még nem fizettem vele. Remélem nem lesz semmi gond.
Járt már valaki hasonlóan közületek? Jó pár éve használom, de eddig nem volt semmilyen hasonló gondom vele. Van egy Revolut kártyám is nem régóta, Google Pay-el fizetve sokkal stabilabban és gyorsabban működik mint a Simple, elég csak közelíteni a telefont a terminálhoz már csippan is. Lehet áttérek a Revolutra ezek után véglegesen, igaz még csak pár alkalommal használtam, eddig jellemzően pár ezres fizetésekre, de sokkal jobbnak tűnik. -
madagaszkar
tag
Sziasztok!
Új telefonommal - REALME GT Master Edition - tegnap fizettem először, két alkalommal is Simple appal és az volt a furcsa, hogy ujjlenyomatos feloldás után a terminálhoz tartottam a telefont, a terminál csippant, jelezte, hogy a fizetés megtörtént, a telefon kijelzőjén azonban nem jelent meg semmilyen felugró ablak, mint korábban a régi Huawei telefonomon a kártya képével és egy zöld pipával. A fizetés rendben végbement, de semmilyen visszajelzést nem adott a telefon a fizetés megtörténtéről. A készülék fórumában is kerestem a megoldást, egyenlőre annyit tudtam meg, hogy másik BBK-s gyártmányú, konkrétan OPPO készüléken sincs felugró ablak android 11-en, csak android 10-en. Esetleg tudnátok segíteni, hogy mi lehet a probléma? Valamilyen beállítási hiba lehet a háttérben?
Köszi a segítséget előre is. -
madagaszkar
tag
válasz Flowtation #11436 üzenetére
Szia!
A fizetés megtörténik, csak a Simple nem ad semmilyen visszajelzést a képernyőn ezzel kapcsolatban. Vagyis ha olyan terminálnál fizetek ami nem ad hangjelzést, akkor nem tudom, hogy mikor történt meg a dolog. Tegnap is álltam a pénztárnál hosszú másodpercekig, mert nem kaptam visszajelzést és a pénztáros szólt, hogy elvehetem a telefont, mert megtörtént a fizetés. Így elég bosszantó. A korábbi Huawei telefonommal - Android 9 - nem volt soha ilyen gondom, fizetés után rendesen jelezte felugró ablakkal - kártya képe+zöld pipa -, hogy fizettem.
-
madagaszkar
tag
válasz Barthezz2 #12278 üzenetére
Üdv!
Én is így jártam tegnap a Pennyben. Órával fizetve(curve alatt az otp kártya) a terminál kétszer elutasította a vásárlást, az otp kétszer levonta. Ugyan így szerepel nálam is az alkalmazásban a tranzakció mint nálad, csak én harmadszorra is fizettem, akkor már a Simple-vel ami sikeres is volt. Így jelen állás szerint háromszor fizettem ki a vásárlást, ami az én esetemben szerencsére csak egy 1000 ft alatti összeg, de mi van ha a hétvégi nagybevásárláskor járok így. Lehet hanyagolni fogom ezek után a Curve kártyát, visszaállok a Simple-re. Pedig olyan kényelmes volt ez az órás fizetés. -
madagaszkar
tag
válasz Barthezz2 #12297 üzenetére
Üdv!
Annyi a különbség a kettőnk tranzakciója között, hogy én két elutasítás után a fizikai Otp-s kártyámmal harmadszorra sikeresen ki is fizettem a vásárlást. Tegnap a két elutasítottból az egyiket visszakaptam én is, de a másik még mindig nem érkezett vissza. Remélem visszakapom azt is, mert ha nem akkor örökre hanyagolom a Curve-t. Nem játszunk ilyen játékot! Mi van ha legközelebb egy több tízezres vagy százezres vásárlásnál járok így. Ebben a most kialakult helyzetben minden fillér számít! Alighanem maradok a Simple-nél, az utóbbi időkben elég megbízhatóan működik. -
madagaszkar
tag
Üdv!
Májusban lejár a Mastercard Online Next kártyám, az appban egy hete már látszik az új szintén ilyen típusú új kártyám. Elírás vagy megint ugyan azt a kártyát kapom, mert úgy tudtam, hogy az ilyen kártyák helyett Visa kártyákat adnak egy ideje. Egyébként mennyi idő amig megérkezik az új?
Köszönöm a válaszokat előre is. -
madagaszkar
tag
Végre!!
Szeptember 5-től pedig három új fizetési megoldás is működik az OTP bankkártyáival, függetlenül attól, hogy Mastercard vagy Visa, betéti vagy hitelkártyáról van szó.
Az OTP Bank ügyfelei számára tegnap délutántól három új wallet alkalmazás is elérhető, elindult a Google Pay, a Garmin Pay és a Xiaomi Pay szolgáltatás is.
[link][ Szerkesztve ]
-
madagaszkar
tag
válasz PedroPascal #14496 üzenetére
Nálam is ugyan ez van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- LEGO klub
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy S7 - páratlan galaxiS
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Amazon
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs