- Ausztráliának is elege van a közösségi média káros hatásaiból
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Ember helyett robot kellene az űrbe
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mobilinternet
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Programozás topic
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Microsoft Outlook topic
- Windows 10
- Starlink
Új hozzászólás Aktív témák
-
AssAssynn
őstag
Sziasztok!
OTP-nél a Tempó és a Smart számlacsomag közül melyik a jobb?
Ritkán használom a bankszámlám, és a fő célom, hogy olcsó legyen fenntartani."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Sziasztok!
Lenne két kérdésem:
- A korom miatt számlacsomag váltáson estem át. Ezt követően kellene új bankkártyát kapjak?
- Hogyan tudom leellenőrizni, hogy a kártyámmal tudok fizetni pl. egy futárnál? Évek óta nem használtam már így, de most a korona miatt csak így engedi a futárcég. Nem akarom, hogy akkor derüljön ki, hogy nem, amikor már csönget a futár. Letudom valahogy ellenőrizni anélkül, hogy feleslegesen elköltenék valamennyi pénzt egy boltban?"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
-
AssAssynn
őstag
Üdv!
Lejárt a bankkártyám, ezért automatikusan kaptam egy újat.
A régi egy dombornyomott MasterCard volt.
Az új egy nem dombornyomott Visa.A kérdésem, hogy hogyan érint engem ez a változás?
Miben más a Visa? Illetve még mindig kell a dombornyomás az internetes vásárlásokhoz?"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Kezdek agyrákot kapni ezektől az új, használhatatlan rendszerektől.
A NAV oldalán keresztül szeretnék rendezni egy "vásárlást" a bankkártyámmal, behoz egy külsős oldalt, ahol számlázási adatokat kér, meg a kártyám adatait, megadom. Ezután kiírja, hogy átirányítjuk a biztonságos fizetés oldalára, erre ott egy nagy fehér oldal fogad a bal felső sarokban egy apró felirattal: "Internal erro r". Így szóközzel Ez már a második hiba, korábbi próbálkozásomra egy sima "{}" jelet kaptam... Ja ez az acsv.otpbank oldala már.
Zárójelben további agyrák, hogy egy ilyen sikertelen próbálkozás után a NAV oldalán a legelejétől kell kezdenem az egész procedúrát. Nem akarom, hogy valami bebuggoljon a sok próbálkozástól.
Van valami ötlet, hogy mivel trükközzek, hogy esetleg működjön is ez a csodás rendszer?"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Sziasztok.
Az imént utaltam és a következőket látom a pénzügyi tranzakciók között:
- "azonnali átutalás és költsége" - (utalt összeg)+ 176 Ft
- "eseti megbízások költsége" - 176 FtMindezt a mai dátummal. Miért vonta le kétszer az összeget? Az egyik gondolatom, hogy az utalás előtt átállítottam egy havi rendszeres utalásnak az összegét, és bár igaz, hogy még csak jövő héten lesz aktuális, de lehet, hogy ezért vonta le a 176 Forintot külön?
Továbbá, most már automatikus az azonnali utalás? Nem a viber-el utaltam, hanem a normál-al szoktam. Nem lehetne valahogy csökkenteni az átutalás költségeit? (Bankváltást leszámítva. )"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz MasterMark #11105 üzenetére
És milyen számlacsomagot ajánlasz?
Nem rég lettem "előléptetve" Juniorból, és két lehetőségem volt: Tempó és Smart. Nem rémlik melyik lett, de az, amelyiket alapból felkínáltak."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz MasterMark #11109 üzenetére
9400 Ft-ot utaltam és 176 Ft-ot vont le, ezen túl van ugye pár száz Ft havidíj. Ez annyira nem olcsó szerintem.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Mindenkinek köszi a választ.
Belföldi, forint átutalás volt, böngészőn keresztül. Hol tudom legkönnyebben megnézni, hogy mibe vagyok? Fejből nem rémlik, de akkor az elmondottak alapján gyanús, hogy Tempo. Ahogy mondtam, azon maradtam, amibe alapból betettek. Bementem ezidőben a bankba, megkérdezni, hogy nem-e jobb lenne nekem a másik, de azt mondták, hogy nem. S rémlik, hogy annak olyan feltételei voltak (talán olyan mértékű pénzmozgás szükséges), amit én nem teljesítek.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz MasterMark #11115 üzenetére
Köszönöm.
A számlámon nincs ekkora pénzmozgás, legalábbis sok esetben nincs. Gondolom számlavezetési díjjal, meg ugyanott lennék, vagy rosszabbul, mint most."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Babavárót tényleg csak időponttal lehet intézni? Bementünk ma, nem volt senki a fiókban, ott ült 4-5 ügyintéző kliens nélkül unatkozva, de elküldtek, hogy foglaljak a neten időpontot.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Egy kis rant következik:
Halljátok, hiteligénylés előtt állva felhívtam az OTP telefonos ügyfélszolgálatát (pontosabban visszahívást kértem) azzal a kérdéssel, hogy milyen papírokat vigyek be magammal személyesen, mert nekem szabadnapot kell kivennem aznapra, meg viszonylag távolra be kell utazzak érte, és nem akartam, hogy bármi otthon felejtett, ki nem töltött papír miatt meghiúsuljon az ügy, vagy vissza kelljen menni még egyszer. A telefonos ügyintéző elmondta azt az 1-2 dolgot, amit magamtól is tudtam, rákérdeztem mindenre, hogy így vagy úgy jól vagyok-e, mert nekem pl. több helyről jön a fizum, ilyenek. Azt mondta ennyi elég lesz. Jó, ma bementem, erre kitalálták, hogy munkáltatói jövedelemigazolás szükséges, így nem tudjuk beadni. Agyrák, miért nem mondta ugye előre a telefonos ügyintéző? Egyébként az OTP-s számlámra jönnek az összegek. Felhívom a panaszkezelőt, hogy ezt bejelentsem, hogy valami nem volt rendben. Elkezdi mondani, hogy a kollégája nem hibázott, hanem a fiók kérhet ilyet. Mondom most vagy az van, hogy minden fiók kér, vagy kérhet, és akkor illene mondani a telefonba, hogy vigyek magammal (amivel nincs gond persze), vagy akkor ezek szerint a fiók a ludas, mert feleslegesen kér, és akkor megyek máshová, ahol nem kérik. Egy egyértelmű választ vártam volna az ügyintézőtől, hogy (1.) minden fiók kéri, ezért tegyék bele a tájékoztatójukba, (2.) nem minden fiók kéri, ergo menjek máshová. De képtelen volt egyértelmű választ adni, ugyanazokat a sablon dumákat ismételgette 10x is. Na, ez már nekem a dupla agyrák szintje most. Ráadásul az összes tag, akivel dolgom volt, ez a tipikus flegma, bunkó nő volt.
Sosem értettem, hogy az emberek hogy dönthetnek szimpátia alapján banki és hasonlóan komoly kérdésekben, de most megértettem, mert ezek után szívem szerint otthagynám a francba az egész bankot, és átiratnék mindent máshová."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz MasterMark #13133 üzenetére
Na ugye ez volt az egyik kérdésem hozzá, hogy akkor most csak az a bizonyos fiók/ügyintéző döntött így, és akkor keressek mást? De nem volt képes erre választ adni, csak ötödjére is kikerülte a választ. De akkor köszi, jól sejtettem, hogy ez a helyzet. Legközelebb biztos nem megyek ebbe a fiókba.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz GabN73 #13144 üzenetére
Nagyra értékelem a segítséged, de igazából - amint időm engedi - megfogok próbálkozni máshol. A munkáltatói igazolást se gond beszerezni, és a jövedelmem is bőven elég, úgyhogy nem félek, csak jó lett volna ezeket előre tudni, hiszen nem véletlenül olvastam utána és kérdezősködtem telefonon, hanem azért, hogy minden elsőre menjen, és ne fussak potya köröket. Azt eltudom fogadni, hogy a telefonos máshogy értékel, mint aki a fiókban ül (habár miért is, hiszen ugyanazon bank alkalmazottai, és ugyanabban a témában járnak el?), de nekem csak annyi lett volna az elvárásom, hogy mondja meg "mit vigyek magammal", és ezt ő elmulasztotta.
A második hívásnál a központi szám panaszkezelő részét hívtam, ahol részletesen elmondtam, hogy miben kívánok panaszt tenni, de se a panaszt nem rögzítette, se megoldást nem nyújtott, csak sablon szöveget, és védekezést hallottam. Részemről lezártam, ha ezt így kezelik, akkor nem tudok velük mit kezdeni, eltettem magamban a "kispolcra".
Még egyszer köszönöm a segítő szándékot, szerintem második nekifutásra, a szükséges doksikkal már sikerrel fogok járni."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz Terentius #13286 üzenetére
Szinte biztos vagyok benne, hogy ezt csak fiókban lehet felvenni, és általában oda is kérik, hogy szóljon oda előre az ügyfél néhány nappal, hogy úgy készüljenek rá. De azért valószínű, hogy lesz náluk elég pénz. Más banknál, ha nem szólsz oda előre, akkor több pénzt vonnak le a felvételért, de itt nem tudom hogy megy. Reméljük addig érkezik egy hozzáértő válasz is.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Sziasztok.
Olyan megoldás létezik, hogy továbbra is kapjak SMS-ben értesítőt arról, hogy ha érkezett a számlámra pénz, viszont azt ne írják bele, hogy jelenleg mekkora összeg van a számlámon?
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Sziasztok.
Tempó számlacsomagban vagyok. Itt van díja a bankkártyás fizetésnek? Sosem használom, de most egy meglehetősen nagy összeget akarok vele vásárolni (az államkincstárnál), és nem akarom, hogy lerántsanak érte.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
-
AssAssynn
őstag
válasz MasterMark #13388 üzenetére
Kártya limitet netbankon keresztül kiszedtem az előbb.
Tempo-t ajánlották nekem, mert a másik, amit választhattam volna, annak olyan feltételei voltak, amiket én nem teljesítettem, vagy valami ilyesmi rémlik.Köszi a választ.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
De, volt már, hogy bankkártyával kellett neten vásárolnom (habár, ha lehet kerülöm az előre fizetést), de nem rémlik, hogy volt-e utána díja ennek, mert őszintén nem néztem meg utána a kivonatot.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Hidd el, hogy postán semmi ilyet nem kaptam, de nem is szoktam soha az OTP-től semmilyen levelet kapni. Online se vettem még észre, hogy jönnének ilyenek, de ha segítesz, hogy hol keressem, akkor ránézek. Amúgy tényleg nem érdekel a bankolás. Egy szükséges rossz.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz karlkani #13398 üzenetére
Nem ismerem egyáltalán ezt a webkártyát, majd utána nézek akkor, de amúgy leveszem a vásárlási limitet ilyen nagyon alacsonyra és alapvetően nem is használom.
Telekóddal egyszer megszívattak (pont egy fontos, éjszakai pillanatban), úgyhogy az már elkészült egy ideje."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz MasterMark #13404 üzenetére
Neked/nektek mennyi?
Ebből "számlavezetési és csomagdíj" az olyan 7e körül van, van sok apróság, aztán Visa kártya díja 3.3e ft, és végül átutalások ~3e ami még nagyobb tétel."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Köszi mindkettőtöknek a választ. Különben a banki ügyintéző ajánlotta, hogy a gyerekcsomagok után (mivel kinőttem belőlük) erre váltsak. Ti mit használtok? Bár gondolom itt nagyon egyénfüggő, hogy kinek hogy jön ki.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Hali,
az imént hívtak a +36208901014 számról, OTP banktól elvileg. Szerintetek ez valós banki hívás, vagy scam?
A történet: telefonom spam gyanúsnak jelezte a számot, de felvettem. Az illető tudta a nevem, először adategyeztetés miatt kérte alapvető adataimat (szül idő, hely, a.n.), gyors elhadartam, de nem kérdezett vissza. Utána még kérdezte van-e hitelkártyám, stb, mindre nemmel válaszoltam. Közben végig az kattogott az agyamba ez is olyan átverés lesz, mint amivel tele a net. Habár ez nem egy tájszólású csokilány volt, hanem egy normális férfihang, a háttérben call center hangokkal. Tudta milyen számlacsomagom van, azt hogy mikor nyitottam a számlám, azt, hogy milyen hitelem van, stb. Végül a mobilbankot ajánlotta, meg, hogy neten betudom állítani, hogy a kp felvét 150ezerig ingyenes legyen. Kérdezte még mit dolgozok, amire csak annyit felelt, hogy az felelősségteljes.
Szóval így nekem gyanús is meg nem is. Részben bizalomgerjesztő, mivel tudott kb mindent rólam, amit egy random csaló nem tudhatna, és nem tapasztaltam semmi lehúzás gyanút, de ugyanakkor nem tudom az elején miért kért annyi infót, meg hogy megérte e neki azért hívni, hogy ajánlgassa a szolgáltatasokat.
Szerintetek?"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Köszönöm mindenkinek a választ. Megnyugtattatok.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz raziel01 #13640 üzenetére
Igen, néztem ezeket az oldalakat, habár elég megoszlanak rajta a vélemények, és senki sem írja, hogy pénzt akartak tőle kicsikarni, szóval igazából az ilyen oldalakon lévő véleményekkel nem mentem semmire.
Meg hát még mindig ott van, amit fentebb írtam, hogy elég sok mindent tudott rólam."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz donbig #13644 üzenetére
Nekem pár éve volt olyan, hogy szintén a számlavezető bankfióktól hívtak, hogy látja, hogy "sok" pénzt parkoltatok a számlámon, ami nem jó befektetés, adna pár tanácsot, menjek be, stb. Nem mentem, mert én is messze lakok már, de elég fura volt akkor is, hogy honnan a túróból tudja ő ezt, és hogy normális-e, hogy ilyenekkel megkeresnek.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Sziasztok.
Sosem csináltam még ilyet, ezért nincs tapasztalatom vele. Szeretnék egy nagyobb kp összeget betenni a bankszámlámra, úgy hogy lehetőleg azonnal, vagy 1-2 órán belül megjelenjen a számlámon.
Kérdéseim:
- jó úgy, ha ATM-en keresztül teszem, vagy jobb, ha fiókon belül?
- honnan tudom, hogy melyik ATM fogad nagyobb összeget be?
- más tudnivaló?Köszönöm.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Köszi srácok.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Na még egy kérdés: a bankkártyámnál a neten tudom állítani a vásárlási limitet és a virtuális vásárlási limitet. Mi a különbség a kettő között?
Ha egy weboldalon keresztül vásárolok a kártyaadatok megadásával, akkor melyikre lesz szükségem?
Köszönöm."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz Peter.70 #13814 üzenetére
Igen, pénzbe kerül a változtatás, de igazából az a nevük, amit én írtam. "Vásárlási limit", és "virtuális vásárlási limit", innen a kérdés, hogy melyik mit jelent. Ezek közül egyik se tűnik "vásárlás otp-nél"-nek.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Próbáltam neten keresztül az ATM készpénzfelvételi határt módosítani, de az elején kb. bármit írtam be, mindig azt dobta ki, hogy a beírt összeg meghaladja a "hirdetményben" meghatározott összeget.
A lényeg az, hogy minden próbánál kiküldte először az SMS-t, hogy írjam be a kódot, és csak azután dobta a hibát. Próbálkoztam vagy 10 összeggel. Gondolom mindre szépen levonják majd az SMS díjat."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz vnorbi #13913 üzenetére
Megtaláltam közben, hogy az én kártyámmal max 300 ezerig lehet. Nem valami sok.
De a lényeg inkább az, hogy ezt nem írja közvetlen az internetes felület, pedig tudja a kártyám megnevezését, szóval írhatná. Illetve az, hogy nem akkor dob hibát, amikor beírod, hanem csak az SMS után, ami vicc. Majd biztos nem sokára látom az SMS díjakat."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Jeorjosz7 károsultjai
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- BestBuy topik
- Ember helyett robot kellene az űrbe
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Nők, nőügyek (18+)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- ÚJ AM5 GAMER PC! AMD RYZEN 5 7600 / RX 6700XT 12GB / 16GB DDR5 / 500GB NVME / - AKÁR Ryzen 7 7700X
- ÚJ AM5 GAMER PC! AMD RYZEN 5 7600 / RX 6600 8GB / 16GB DDR5 / 500GB NVME / - AKÁR Ryzen 7 7700X
- GARDENA 330 kézi fűnyíró eladó
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X390: i5-G8 I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba Ár! Acer Aspire A515-55G - i5-1035G1 I 8GB I 512GB SSD I MX350 I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs