- Aliexpress tapasztalatok
- Router gondok
- Programozás topic
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Windows 11
- YouTube
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Sziasztok!
4000Ft-os utalásnál levontak 282Ft eseti megbízási költséget.
Hol tudom megnézni pontosan, hogy mi alapján számították ki ezt az összeget?
Keresem-kutatom már egy ideje, de sehol nem találom meg az erre vonatkozó információt.Köszi
-
őstag
válasz Handball94 #3720 üzenetére
Ezer köszönet!
Elég vak voltam, hogy nem találtam meg... -
őstag
Sziasztok!
A képen látható bekarikázott résznél mit jelent a két összeg, zárójelben?
Illetve:
4000Ft-os utalás, OTP -> Raiffeisen esetében, 2 alkalommal is 282Ft-ot számoltak fel eseti megbízási költségként.
Junior számlám van, még 2014-ben nyitottam.Ha jól olvasom, elvileg ez az a hirdetmény, ami rám vonatkozik, mégsem stimmel.
Már nagyon frusztrál, hogy nem találom meg a konkrét infót erről.
Egy nagyobb összeg utalása miatt szeretném pontosan kideríteni, hogy mennyi az annyi, hogy tudjak kalkulálni.
Köszönöm a segítséget előre is!
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Még egy kérdés.
Napi utalási limitet hol találom, hogy mennyi? (Junior számla)Gugli annyit elárult, hogy csak személyesen lehet módosítani a bankfiókban ezt a limitet. Azonban a limit összegéről semmi információt nem találok.
-
őstag
válasz namenlos #3859 üzenetére
Nincs rajta szerződésen, vagyis csak kártya limit van, illetve vásárlási limit.
Ezek közül a kártya limitet azóta már átállítottam applikációval.Ilyenkor akkor nincs limit?
Illetve, ha már így belelendültem, akkor kérdezek még egyet.
Payza-ra szeretnék utalni. (Őket is zaklatom ezzel kapcsolatban, de hátha itt jobb tanácsot kapok (OTP-vel kapcsolatban)).Tehát adnak egy IBAN számot, SWIFT BIC számot, Raiffeisen bank, illetve a cég neve.
Nekem el kell rá utalni a pénzt, HUF-ban, megjegyzésnek meg egy kapott azonosítót beírni.Kérdés:
Két utalási opció van:
-Belföldi forint -> Itt számlaszámot kér. (Skrill számlaszámot ad, oda így tudtam utalni), viszont IBAN-t sehova se tudok írni.
-Deviza utalás, konverzió -> Itt ugyan be lehet írni IBAN számot, illetve HUF-ban is lehet utalni, viszont külön írja az oldal, hogy csak akkor utalnak Forintban, ha az külföldre megy.
"Az ezen a felületen forint pénznemben rögzített átutalási megbízások teljesítését az OTP Bank kizárólag akkor vállalja, ha az átutalás külföldre irányul, és a kedvezményezett bankja megfelelő forint számlakapcsolattal rendelkezik."Akkor most mégis hogy utaljam el a pénzt?
Próbáljam meg a deviza utalással?Skrillnek is Raiffeisenes számlája van és ott írták, hogy magyarországi. Csak innen gondolom, hogy akkor Payza-nak is...
[ Szerkesztve ]
-
-
őstag
Sziasztok!
Újra Payza gondokkal tévedek a fórumba.
A mostani utalásom sem megy zökkenőmentesen.Proof of Deposit dokumentumot kérnek tőlem.
"A proof of deposit is a document provided by your bank and contains the following information:
Amount of deposit
Deposit date
Account number
Name of the account holder
Name of recipient bank"OTP Directen én a Lekérdezések fülön belül találtam egy Tranzakciók ellenőrzése, jóváhagyása, aláírása opciót.
Ezen belül megtaláltam a kérdéses tranzakciót.Kérdés: A részletes adatok opcióra kattintva, majd onnan a nyomtatás opcióra kattintva kiadja az adatokat. Itt jobb klikk után nyomtatás, majd PDF-ként való mentéssel meg tudom szerezni a dokumentumot.
Jó ez így? Van rá más, egyszerűbb megoldás, hogy ezt az infót az OTP-től megszerezzem? Egyáltalán jó helyen keresgélek egy "proof of deposit" dokumentumot?
Definíciójuk szerint helytálló az, amit le szeretnék tölteni.Köszönöm előre is a segítséget!
-
őstag
Sziasztok!
Payza történetem tovább folytatódik. Sajnos egyre rosszabb irányba.
Leírom a tapasztalataim, hisz hátha valakinek még jó tanulópénz lesz. Nekem biztosan azzá fog válni.Tehát, mint korábban írtam: eddig 2 utalást szerettem volna Payzan keresztül lebonyolítani.
Az első utalás, ugyan picit döcögősen, de sikeres volt.
A másodikkal azonban meggyűlt a gondom rendesen.
Katt az előzményekhez.Erre a megoldásuk az első utalásnál az volt, hogy utaljam el egy lengyel számlára, HUF-ban, IBAN szám alapján. Megettem, megérkezett a pénz.
Második utalásnál azonban gondok voltak.Kiderült, hogy időközben megszűnt az a lengyel számla, amire utaltattak az elején. Ezért közel 10.000Ft-os költséget levonva, visszautalták a pénzem OTP-nek.
Ez után, fogtam magam 2018.03.21-én és újra elutaltam, az immáron 10.000Ft-al megcsorbított összeget.
Nem vicc, az utalás indításától pár óra telt csupán el, mikor egy ilyen hírrel találkozok a harmadik fél (ahova megy rajtuk keresztül a pénz) weboldalán.Az oldal alján ott a link a 21 oldalas vádirathoz.
A kapcsolatot azonnal megszüntették a 3. fél és a Payza között.
Mondanom sem kell, teljes pánik lett rajtam úrrá...
Azonban ahogy teltek a napok, rögtön javult is a helyzet.
Hirtelen helyreállították először csak a bejövő, majd a kimenő forgalmat is a 3. fél és Payza között.
Így már nyugodtabb voltam, hisz tudtam, hogy a pénzem nem lesz értelmetlenül a Payzanál.Igen ám, de 26-án egyszer csak mindennemű kommunikációt megszüntetett a cég.
Nem érem el őket Facebookon (igen messengeren folyt a hivatalos beszélgetés...), E-mailen, Messengeren, még a saját Fórumukon sincs új válasz tőlük.Ez az a pont, amikor nagyon elkezdtem aggódni, hisz azon kívül, hogy nem ilyen 25.000Ft-os összegekről beszélünk, nekem nagyon sürgős lenne a 3. félhez eljuttatni a pénzt.
Kérdésem:
Tud-e olyat az OTP, hogy az elutalt összeget visszaköveteli?
Egy magyar, Raiffeisen számlán csücsül éppen a pénzem.
Ha van erre lehetőség, akkor mik ennek a költségei? Mit kell hozzá tennem?
Volt-e már valaki hasonló helyzetben?[ Szerkesztve ]
-
őstag
Nem csak messenger a hivatalos csatorna, de az volt a leggyorsabb.
Igazából az, hogy mi a csatorna, lényegtelen. A lényeg az, hogy megszakadt az összes.Direkt utalás (gondolom a 3. féllel kapcsolatban kérdezed) nem, nem opció.
Ha őket értesítik, szerintem valószínű, hogy nem fogják elfogadni. Hisz nem téves utalás volt, hanem megrekedt a pénz a nyomozás miatt (gondolom én).
Tegnap este még utánaolvasgattam én is.Minden esetre valószínű akkor befáradok az OTP-be és 1-2 kérdést felteszek ott is.
-
őstag
Sziasztok!
Bocsi, hogy ide írom, de hátha tud valaki segíteni.
Mivel Payza úgy néz ki megszűnik, illetve se ki, se be nem megy pénz, így bajban vagyok.
Március 21-én utaltam egy elég nagy összeget (nagyot ahhoz, hogy harcoljak érte), ami soha nem került a Payza fiókomban.
Valószínű azóta is a Raiffeisenes magyar számlán csücsül.Kihez tudok fordulni?
Azt írják nem szabad a Raiffeisent megkeresni, mert nem tudnak segíteni, illetve csak kirúgnak Payza-ról, viszont már nem releváns, hisz Payza és a harmadik felem között megszűnt a kapcsolat.
Ettől függetlenül téves utalásként ha bejelentem, akkor is kell a Payza hozzájárulása ahhoz, hogy visszaküldjék a pénzt. Ami természetesen ki van zárva (gondolom én...).
Kérdés:
Kihez tudok fordulni?
Mi tudok tenni ez ügyben?
Amcsi DOJ indította ezt az egészet. Itt van egy e-mail cím. Szerintetek írjak nekik?
Új hozzászólás Aktív témák
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen