- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Mikrotik routerek
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- SamKnows és NMHH internet sebességmérés
- Zyxel NAS326
- Mozilla Thunderbird
- Windows 11
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolnagy
őstag
Kérdésem lenne az új mobilbank alkalmazáshoz.
Jelenleg a Smartbankot használom, amivel meg is vagyok elégedve, de ugye jövőre kénytelen leszek áttérni az újra, így le is töltöttem. Színes, szagos, számomra sok haszontalan, de ugyanannyi hasznos plusz szolgáltatással.
Ez OK, viszont azt látom, hogy az elmentett űrlapok közül nem mindet hozza az alkalmazás. Kb 5-10 űrlapot kihagyott. Lehet ezt valahogy frissíteni?
E miatt utaláshoz még a Smartbankot használom. -
zolnagy
őstag
Persze, itt az elnevezés partner, az otpdirektben meg űrlap, de a lényeg ugyanaz. Amit az otpdirektben elmentettél űrlapot, abban ott vannak a partnerek a számlaszámmal. Ezeket 100%-ban látod a Smartbank alatt is, de ebben az újban kihagy párat. Én gyakran utalok mobilról, ezért hamar feltűnt, hogy hiányzik pár.
-
zolnagy
őstag
válasz hhgygy #10715 üzenetére
Akkor van még mit dolgozni rajta.
Remélem nem egy ilyen félkész alkalmazást kell jövő tavasztól használni, mert a Smartbank le lesz kapcsolva.
Én a héten voltam bent adategyeztetésen, ahol nagy lelkesen újságolták, hogy van az alkalmazás. Én meg említettem a hibát, amire csak néztek nagy szemekkel, de megoldás nem volt rá... Mondtam, hogy lekötést sem lehet létrehozni, ill. feltörni, arra sem tudtak semmit.
Mindenesetre az OTP oldalán meg van adva egy E-mail cím, ahova probléma esetén lehet írni: ibmb@otpbank.hu
Írtam, de még nem jött válasz. -
zolnagy
őstag
Megkérdeztem ezt is. A válasz az volt, hogy nem kell. Mondtam, hogy most nem, de ha már csak ez lesz, akkor úgy hallottam, igen. A válasz az volt, hogy az appért nem kell. Az otp direktnek van díja. Most tovább nem akartam bele menni, de most az otp direkt szolgáltatás ingyen van, nem? Mert akkor tök mindegy, hogy hogyan nevezzük, mégis fizetni kell érte…
[ Szerkesztve ]
-
zolnagy
őstag
válasz herdsman12 #10730 üzenetére
Na akkor ennyi.
-
zolnagy
őstag
válasz xcvbxcvb #10744 üzenetére
Köszi!
Működik nálam is.
Most utaltam, de Smartbankból, mert újabb anomáliát fedeztem fel az új appnál. A közleményt nem hozta át az elmentett űrlapokból (egyiknél sem), így azt mindig be kell írni most az újnál. Így pl az iskolai menzapénznél nem kellett Smartbankból beírnom a gyerekeim nevét osztályát, csak a hónapot kellett átírni a közleményben. -
zolnagy
őstag
válasz zolnagy #10718 üzenetére
Válaszolt az OTP fejlesztő a levelemre.
A későbbiekben belekerül a lekötés létrehozás/feltörés az app-ba.
A kimaradt űrlapjaimat meg kivizsgálják, kértek tőlem képernyőfotókat, hogy melyik űrlap maradt ki. Elvileg a migrálásnál a duplikációkat szűrik, de nekem ezek nem duplikációk. Na majd meglátjuk, mi lesz belőle, mindenesetre korrekt, hogy visszajeleztek. -
zolnagy
őstag
Voltam a múlt héten adategyeztetésen és rábeszéltek erre az új Bonus hitelkártyára.
Meg is kaptam a kártyát, működik. Nemrég vásároltam vele neten is és meglepődve tapasztaltam, hogy semmiféle plusz hitelesítést nem kért. Ez egy elég nagy biztonsági rés sztem, mikor a webkártyámmal való vásárlás után is engedélyeznem kell az alkalmazásban, itt meg semmi. A webkártya egyébként is dupla biztonság, mert csak annyi van rajta, amennyit épp fizetek és még engedélyezni is kell. Itt meg ha megszerzik az adatokat, akkor szabad a gazda...
Be lehet ezt a hitelesítést valahol állítani? -
zolnagy
őstag
válasz dptrsk #10845 üzenetére
Tehát az első 3 kilőve. Gondolom te is ezért emelted ki a 4.-et.
Ennek viszont ellentmond, hogy korábban a webkártyámmal is fizettem az emagon és abban az esetben engedélyeznem kellett az alkalmazásban.
Megnéztem a kártya beállításokat az alkalmazásban, de nem találtam semmit.
Na mindegy, hétfőn felhívom az OTP-t. Bemenni semmi kedvem már, mert múlkor is csigalassú volt az ügyintézés, pedig alig voltunk a fiókban. -
zolnagy
őstag
-
zolnagy
őstag
válasz Peter.70 #10881 üzenetére
Nálam is volt. Nem alkalmazásfüggő. Fent van a Smartbank és az új Netbank is. 10-ből 9-szer ujjlenyomattal hagyom jóvá a push üzeneten keresztül. De ha ott nem, akkor a Smartbankban, vagy az új netbankban a megfelelő menüben. De volt már nekem is, hogy ennek ellenére smst küldött és kódokat kért. Ebben az esetben egyik alkalmazásban sem volt ott a lehetőség a jóváhagyásra. Nem tudom, ez mitől függ, talán az adott Webshoptól?
-
zolnagy
őstag
válasz dptrsk #10922 üzenetére
Számtalanszor csináltam már ezen az új felületen. Ez legalább működik. Szerintem próbáld ki. Online mindent a webkártyával fizetek, amin mindig csak annyi pénz van, amennyi az adott utaláshoz kell, ezért sokszor utalok számlák (bankkártyák) között. Igazából a Smartbankhoz képest csak az elnevezés változott, ugyanazt csinálja.
-
zolnagy
őstag
-
zolnagy
őstag
válasz kraftxld #11521 üzenetére
Nálam az van, hogy a számlákat online fizetem, és a szolgáltatók többsége a simplepay oldalra navigál, ahol ahogy látom nem csak én nem tudok bejelentkezni... Nálam mondjuk bankkártyás lehetőséget feldob, tehát minden egyes alkalommal, ha bepötyögöm a bankkártya adatokat, akkor müxik, de na... nem ezért használom
-
zolnagy
őstag
válasz INGJOKE #11527 üzenetére
Nekem díjnetről, E.ON-ról, vodafone-ról, digiről mind a simplepay oldalra navigál, ha a bakkártyás fizetést választom és ott korábban volt olyan, hogy "fizetés simple fiókkal". Most nincs, csak a lenti, ami meg nálam müxik, de így macera.
@leslieke, nekem nincs QR kód lehetőség egyik szolgáltatói oldalon sem, a simple oldalán meg csak a lenti lehetőség van, QR ott sincs.
-
zolnagy
őstag
Ma frissítettem az appot és azóta nem jönnek a felugró értesítések. Sem a bejövő pénzekről, sem ha tranzakciót kell jóváhagyni. Nagyon zavaró, eddig flottul működött. Más is tapasztalta ezt?
-
zolnagy
őstag
Nálam is volt ilyen, de akkor a következő alkalommal meg már miért kellett megint a jóváhagyás ugyanannál a "kereskedőnél" (közmű befizetés volt).
Egy ideig kellett a jóváhagyás, aztán pár napig nem, majd utána megint igen.
Ez nekem inkább valami háttérbeli rendszermókolásnak tűnik, aminek lett egy ilyen (valószínűleg akaratlan) következménye. -
zolnagy
őstag
válasz viktorhu #12159 üzenetére
Elolvastam ûjra amit îrràl, tehàt a “nem mindig kéri” van nàlam is. Ezek szerint akkor ez îgy normális. Tehát akkor úgy működik, ahogy a nagy otp megálmodta. Mindenesetre ez nekem furcsa akkor is, hogy egyszer kéri az azonosítást, egyszer meg nem, harmadszor meg nem csak az azonosítást kéri, hanem kell a telekód is…
-
zolnagy
őstag
válasz zolnagy #12162 üzenetére
Nem akartam visszatérni a témára, de most van egy tapasztalatom a bakkártyás fizetéssel, ami ellentmond az eddigi elméleteknek, hogy mikor kér, mikor nem jóváhagyást. Szóval vásároltam egy olyan webshopban, ahol még eddig sosem és nem kért semmi jóváhagyást, egyből levonta az összeget.
Tegnap meg befizettem a rezsidíjakat a díjneten és eon oldalán, ahol mindig is szoktam és mindegyiknél kért jóváhagyást.[ Szerkesztve ]
-
zolnagy
őstag
válasz namenlos #12184 üzenetére
https://ventilatorbolt.hu
Valamelyik magyar bank oldalára vitt fizetésnél. cib vagy k@h már nem emlékszem (nem otp, vagy simple pay az biztos) -
zolnagy
őstag
Minden hónapban kapom a hitelkártyám után a számlakivonatot, amin jó nagy betűkkel ott szerepel, hogy "váltson zöldre". Váltanék én, mert rohadt feleslegesnek tartom ezt a havi postai papír küldést, de nem tudom hol találom az új mobilbankon belül vagy az alkalmazásban. Tudja ezt valaki?
[ Szerkesztve ]
-
zolnagy
őstag
Tudja valaki, hogy mit változtattak a simplepay-en?
Nem a mobilos appra gondolok, hanem laptopon évek óta ide irányít több szolgáltató, ha a havi számlámat akarom fizetni. Van is hozzá felhasználónevem, jelszóm, meg többnyire az otp alkalmazásban (nem simple) is jóvá kell hagynom a vásárlást.
Nade, most nincs olyan lehetőség, hogy felhasználónévvel és jelszóval belépek, hanem a gpay-t erőlteti, vagy kártyaadatokat adjak meg.
Mi ez, és miért kellett változtatni egy jól működő dolgon és hogy lehet visszaállítani?
Köszi, ha tudsz segíteni.[ Szerkesztve ]
-
zolnagy
őstag
Köszi, akkor nem csak nálam van így. Most halasztom a fizetéseim, megpróbálom holnap, mi van. Emlékeim szerint volt már hasonló korábban is, amikor nem engedte a belépést, aztán másnapra "megjavult". A gpayre nem szeretnék regisztrálni, nekem a simple teljesen megfelelt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- Milyen egeret válasszak?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 - a visszatérő
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen SSD-t vegyek?
- Politika
- EA Sports WRC '23
- Assetto Corsa Competizione
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- További aktív témák...
- Netac NV7000 4TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új, Tesztelt - 7200-6850 MBs - Eladó!
- Modolt Magyar ASUS ROG Strix Scope II 96 Wireless keresi gazdáját
- Eladó Legamaster Airserver Connect 2 - 2 darab!
- MacSzerez.com - iPhone 11 / 128GB / Kártyafüggetlen / Zöld / Új akkumulátor! / Garancia!
- Laptophoz keresek 8GB-os DDR4-es modulokat több darabot
- Dell Latitude 7400 2in1, i5-8350/16GB/512GB/14"FHD touch/Win11Pro/magyar bill.
- Eladó nagyon szép állapotú Dell Latitude E7440
- Converse Chuck Taylor bőr magasszárú tornacipő 42.5
- Microsoft Xbox Series X/S USB - Carbon Black Gamepad, kontroller Számla + Gari, Ár alatt! BeszámítOK
- Mobiltelefon adás-vétel, szerviz!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest