- YouTube
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Aliexpress tapasztalatok
- Synology NAS
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- SkyShowtime
Új hozzászólás Aktív témák
-
sopruk
aktív tag
válasz erdey_a #5858 üzenetére
Lehet, hogy ez okozta? Hibajelzést adott ki az OTP Bank
[ Szerkesztve ]
-
sopruk
aktív tag
válasz Grande Ale #6310 üzenetére
Én tegnap reggel vásároltam vonat jegyet és ott van a történetben...
-
sopruk
aktív tag
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy van annak akadálya, hogy nem saját néven lévő bankkártyát vegyünk fel a Simple fiókban?
Páromnak hoznék létre egy Simple fiókot, amivel buszjegyet tudna vásárolni. Az én virtuális Revolut kártyámat gondoltam csatlakoztatni egyelőre...
Előre is köszönöm a segítséget! -
sopruk
aktív tag
válasz herdsman12 #7125 üzenetére
Szuper, az úgysem lesz telepítve...
Köszi szépen a gyors választ! -
sopruk
aktív tag
Sziasztok!
A netbankban meg tudom valahol nézni, hogy milyen számlacsomagban vagyok?
Felkutattam az egész menürendszert, de nem találtam.
Huszonéve kötöttem a szerződést, azóta nem rémlik, hogy változtattam volna valamit, viszont jó lenne összehasonlítani a most választható csomagokkal...Köszi előre is!
-
sopruk
aktív tag
Sajnos egyik helyen sem találok semmit.
Amit Peter.70 mondott helyet ott 2010-ig visszamenőleg lehet letölteni a dokumentumokat. Végignéztem évről-évre de csak a számlakivonatok vannak.
A letöltött számlakivonatokon sem találok számlacsomagra utaló megnevezést.Hülyeség, de az nem lehet, hogy amikor a szerződés lett kötve, akkor még nem voltak számlacsomag elnevezések?
(#7468) hard74 Örülök, hogy nem vagyok egyedül ezzel Te találtál valamit?
[ Szerkesztve ]
-
sopruk
aktív tag
Tavaly szeptemberben vonták le az éves kártyadíjat. Ha meg szeretném szüntetni a folyószámlámat, akkor elég ha augusztus végén bemegyek ez ügyben? Hogy a következő évre már ne vonják le...
Köszi előre is!Egy év alatt 33%-al megemelték az éves díját. Tavaly 2997,-et vontak le a Maestro kártyámra, most 3984,-et ír.
-
sopruk
aktív tag
-
sopruk
aktív tag
Folyószámla megszüntetést bármelyik OTP fiókban lehet kezdeményezni, vagy csak abban ahol köttetett a szerződés?
Főnökömnek mindig Debrecenbe kell utaznia a céges számla ügyekben, remélem magánszemélyként ez egyszerűbb lesz...
Köszönöm előre is! -
sopruk
aktív tag
Holnap megyek megszüntetni az OTP-s számlámat. Kell valamire ügyelnem ezzel kapcsolatban, hogy ne terheljenek rám lehúzós díjakat?
Olvasgattam az ide vonatkozó részt ebben a dokumentumban és a következőket találtam:
30 napos a felmondási idő.
Ügyfél általi felmondás esetén díjat számíthatnak fel. Nem találtam semmit erről a hirdetményben, hogy mennyi lehet ez a díj?Azt tervezem, hogy ha kiszámolják mennyinek kell maradnia a számlán, a fennmaradót még ott helyben Revolut-al felveszem, így legalább annak már nem lesz díja...
Nincs semmi extra amit meg kell szüntetni. Még 96-ban kötöttem a szerződést, szeptemberben lenne aktuális a kártyadíj a meglévő kártyára. A Csoportos beszedéseket töröltem. Otp Direkt-el bankoltam online…
Köszi előre is!
[ Szerkesztve ]
-
sopruk
aktív tag
A Simple app-ban, a bal felső hamburger menüben megjelenő nevedre, mail címedre tapicskolva jelennek meg az adataid. Ott van egy olyan, hogy vásárlási limit, ami alapból 5000 Ft-ra van állítva. Lehet, hogy az e feletti összegnél kér jóváhagyást az app-ban?
Nem kell fizetnem most vele, nem tudom kipróbálni... -
sopruk
aktív tag
Szia!
Én a nyáron szüntettem meg, fiókba kellett bemennem.
Ha pár nappal korábban nem használtam volna a kártyát, akkor egyszerűbb lett volna, de így is nagyon rendes volt a hölgy, megoldotta úgy, hogy nem kellett visszamennem. Kiszámolt mindent, hogy minek mennyi díja van még hátra, a visszaterítéseket (kártya díjat időarányosan visszakaptam), maradék pénz felvételi díját, és kihozott mindent 0 Ft-ra. Beállította, hogy az utolsó folyószámla egyenlegeket postai úton küldjék, ami jött is később. Egyszer kétszer kellett még visszahívnom, hogy minden rendben van-e.
Külön díja nem volt a megszüntetésnek, ha jól emlékszem...[ Szerkesztve ]
-
sopruk
aktív tag
Ma nekem is csak pörgött...
A "Fizetés alkalmazásban" kiválasztása után, kipipáltam, hogy elfogadom a szerződési feltételek módosításait. Aztán elindult a visszaszámlálás, de nem dobta fel hogy kiválasszam a kártyát, csak pörgött...
Kilépés után beléptem a Simple appba, és megint el kellett fogadni a szerződés módosításokat. Úgy tűnik fizetés közben ez a rész nem működött jól. Mivel ezután már rendben tudtam fizetni mint máskor...[ Szerkesztve ]
-
sopruk
aktív tag
-
sopruk
aktív tag
válasz Bogyi007 #15609 üzenetére
"Nem irigylem az informatikus srácokat most ott..."
Ez nekem is eszembe jutott. Mit kaphatnak napok óta...Én meg sem próbáltam még a jelszócserét, mert mesébe illő volt eddig (hol volt jó, hol nem...)
Letiltottam a két kártyát ami benne van, aztán ha helyreáll a rend visszaállítom, meg cserélek jelszót... Szerencsére nem kaptam elején mailt, hogy érintett lennék, nincs is máshol megadva ez a jelszó...Na most épp frissített app (Classic) után belépett...
-
sopruk
aktív tag
válasz yogibear #15622 üzenetére
Hajj, pedig anno informatikus akartam lenni
De jól szét offoljuk szegény otp topicot , elnézést érte
#15623AtHoS
Most vettem észre, hogy a Classic frissítése kikapcsolta a 2FA-t és a mailes értesítést is a beállításokban, pedig ezeket tegnap már bekapcsoltam![ Szerkesztve ]
-
sopruk
aktív tag
válasz modflow #15675 üzenetére
Elvileg ezért:
#15609
"Tudtam beszélni telefonos ügyfélszolgálattal kvázi jól sejtetted. Élesben kellett elindítani azt ami még nem volt tesztelve és most ezért van a szitu..."Szerintem még mindig az appokat foltozzák. A webes felületen is ezért nem lehet még belépni szerintem, mert odáig még el sem jutottak, hogy ott is megoldják a 2FA belépést...
Aztán lehet az van amit #15676 tomp fórumtárs ír, csak nem vallják be...
[ Szerkesztve ]
-
sopruk
aktív tag
A Simple Classic app az előbb küldött valami üzenetet a 2FA-ról. Sajnos csak az első sort láttam, mert nem húztam le a rolót, hanem rögtön rátapicskoltam és csak az app nyílt meg, nem mutatta mit akar...
Kíváncsiságból benéztem a beállításokba és nem lehet kikapcsolni a 2FA-t, be van szürkítve, bekapcsolt állapotban...szerk.
Reméljük aki véletlen kikapcsolta, azért be fogja tudni kapcsolni[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Milyen videókártyát?
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Kutya topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- YouTube
- További aktív témák...
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest