-
IT café
Overwatch 2
Új hozzászólás Aktív témák
-
saen
veterán
válasz leviske #6750 üzenetére
Ezt a support dolgot tudom, hogy sokan emlegetik, de én azért még nem vagyok meggyőződve, hogy ez így konkrétan igaz. Jónéhány olyan kommentet is olvastam már a hivatalos fórumon, hogy Lúcioval tudtak rendesen fejlődni, míg DPS-sel nem.
Az biztos, hogy nem teljesen korrekt a Skill Rating osztás, valami ott szerintem el van rontva. Igaz nem játszottam sokat ebben a szezonban még, de fura, hogy többet veszít az ember egy buktáért, mint egy győzelemért. Ezt nem sikerült még nekik megmagyarázni, erről megy a nagy hallgatás és nem igazán értem a dolgot. Arra már rájöttem, hogy győzelmi szériánál kezd el megugrani a pont, a negyedik győzelem zsinórban már egész szépen ad, az ötödik meg mégtöbbet, hatig még sajnos nem jutottam.
Szóval van még mit finomítani a rendszeren, de én pozítivabb vagyok, mint a többség. Sokan bebizonyították már, hogy soloQ-ban is lehet fejlődni, sőt nagyon magas szintre eljutni. Sok panasz továbbra is abból adódik, hogy sokan túlértékelik magukat és nem szeretnek szembe nézni a valósággal. Persze vannak jogos panaszok is, de néha nehéz megkülönböztetni a kettőt. -
ZS3NI
őstag
-
#79621120
törölt tag
-
leviske
veterán
"Sok panasz továbbra is abból adódik, hogy sokan túlértékelik magukat"
Ez valahogy mindig előjön a topikban. Azonban elég megnézni a homogénebb, különböző zavaró tényezőktől mentes US leaderboard-ot, hogy lásd a tényleges helyzetet.
Nyilván egy gyakorlatlan dps nem fog jól fejlődni csak azért, mert dps karival van. Ez még azon nem változtat, hogy a listák és a Blizz korábbi döntései is arra engednek következtetni, hogy supportként nem viszed annyira azonos gyakorlottság mellett.
Ráadásul a fenti szöveget jellemzően nem azok szokták tolni, akik túl vannak egy olyan meccsen, amiben egy vagy több csapattársuk nem ismerte a countereket (vagy trollkodott, esetleg eldöntötte előre, hogy mivel megy) ezzel lehúzva az ő játékukat is. Az ilyen alaptalan lenéző hozzáállás nem viszi előre a problémamegoldást.
szerk.: Na de hagyjuk ezt a témát szerintem. Meglátjuk 1 hónapon belül, hogy mit sikerült alkotni a S3-ra és milyen sikerességgel. Amúgy sem a supportok helyzete a legégetőbb probléma, az csak egy példa volt.
[ Szerkesztve ]
-
saen
veterán
válasz leviske #6756 üzenetére
Nem nézek én le senkit, arany ligában vagyok és magamra is érvényesnek érzem ezt, nem vagyok elég jó a platinum/diamond szintekhez. Cserébe viszont találkoztam már jópár emberrel akik szidnak mindenkit, de semmivel nem játszanak jobban a szintjüknél.
Természetesen vannak gondok a rendszerrel is, ezt nem vitatom. -
kwzatz
őstag
leviske, saen: Persze, biztos vannak apró gondok a rendszerrel, ami mondjuk abban dönt, hogy a listán lévő legjobb 100 játékos nem feltétlenül jó sorrendben szerepel ott, illetve néhány ember lejjebb van, mint kellene. Viszont egy jó játékos gond nélkül felküldi magát 3500-ig. Ha nem megy, akkor lehet fejlődni, mindegy hogy van hiba a rendszerben, vagy nincs. Más is ugyanezekkel a feltételekkel játszik, és van fentebb.
Nekem 2506 a legmagasabb SR-em, de általában 2700-2800-as rankedeket tolok a két öcsémmel, mert ők feljebb vannak, quickplayben viszont 1900-2000-es emberekkel rak össze, mert ott próbálgatok és sz*rok a teamcompra én is már egy ideje. Na most ott ha kipickelem azokat a hősöket, akikkel rankedet szoktam játszani (Soldier, D-Va, Zenyatta, Mccree), vagy akár néhány olyat, akivel még azt sem, de viszonylag jól megy, akkor az egy szimpla mészárszék. Főleg Soldier, lehet akármilyen a teamcompunk vagy az ő teamcompjuk, szimplán átgázolok rajtuk, nem azért, mert én akkora ász vagyok, hanem mert ennyit jelent az a pár száz SR különbség. Ettől függetlenül nem ritka, hogy látom, amint all chatben panaszkodik az ellenfél, hogy mindig ilyen sz*r társakat kap, miközben ő volt a legnagyobb free kill az egész game-ben.A support témára egyszerű a magyarázat szerintem egyébként: Két top support között nem lehet akkora különbség, mint két top attack karit játszó játékos között. Nyilván van különbség, de közel sincs akkora hatása a game-re (mielőtt valaki félreértené: nem a supportnak nincs akkora hatása, hanem a két support játékos közötti különbségnek, mert az minimális), mint annak, hogy az egyik Mccree jobban céloz, jobbak a reflexei, több fejlövést ad le, jókor gurul el a rohadék és lő agyon egy újabb sorozattal stb. Na most egy Lució speed/heal boost között semmi nem lesz, ott már mindenki tudja, mikor melyiket tolja, ultit is jókor fogják elnyomni, minimális különbség lesz a mélységbe belökős helyzetfelismerésben, és hát a célzás még ha sokkal jobb is, hatékonyságban nagyon messze van Mccree fegyverétől pl., így itt sem lehet akkora a különbség.
Egyébként mindenki nyerni akar, meg felfelé menni, de azt azért észre kellene venni, hogy az összes játékos winrate-jének az összesített átlaga 50% alatt lesz (a döntetlenek miatt), akármilyen a rendszer, és ezt lehet hétvégi játékosokra, leaverekre meg akár hegyi trollokra is fogni, örökre így lesz.
[ Szerkesztve ]
"Everything is high risk, if you are a pussy."
-
saen
veterán
Ez nem mond ellent annak amit írtam
Supporthoz még annyit, hogy meg kell nézni pl Harryhook-ot. Ő az EnvyUS csapatának (egyik legjobb csapat a világon) fix Lúcioja, rankeden meg általában McCree-zik és igen magas rangja szokott lenni. Egyszerűen nagyobb hatása van a meccsre egy jó DPS-nek, mint egy jó supportnak. Akik igazán jók, nem akarnak "hülyéket" supportálni.
-
leviske
veterán
Fogalmazzunk úgy, hogy egy jó support nem tol akkorát a csapaton, mint egy jó dps. Innentől lehet számolni, hogy kire mennyire nincs hatással az épp aktuális csapat.
De mondom, hogy hagyjuk. Meddő vita. Tök alap, hogy mindenki oda való, ahol épp van. Függetlenül attól, hogy full randomokkal, vagy bandában került oda. A variancia érvényesülését nem lehet elkerülni, csak nem érteni.
Inkább tereljük olyan irányba a témát, hogy aki itt próbálgatja a PTR-t, annak milyenek az élményei a változásokkal kapcsolatban? Van-e olyan hős, aki lecsúszott és olyan, aki kezd alappá válni? Visszatért-e a Phara-Mercy páros, vagy lent tartotta őket a S76 buff?
(#6759) saen: "Akik igazán jók, nem akarnak "hülyéket" supportálni." És ez milyen jó megfogalmazás!
u.i.: bocsi az ismétlésért, mikor elkezdtem írni, még nem szóltál hozzá.[ Szerkesztve ]
-
k-adi
nagyúr
Viszont egy jó játékos gond nélkül felküldi magát 3500-ig.
A frászt.
Mivel ez is csapatjáték, erősen függsz a csapatodtól. Egy jól időzített ress Mercy-től, egy szuper DPS ulti, stb. sokszor megment de akár egész meccset is megfordíthat. De ha a társak nem tudják mikor kell ultizni, hogyan hová kell mozogni akkor cseszheted.Azaz hiába vagy tökéletes célzó pl. a cowboy-al vagy hiába nyomod a heal-t ezerrel ha a többiek gyökerek... , ez nem 1 man army játék.
-
Pocok256
veterán
Cukik vagytok ahogy keresitek a kifogást miért tartotok ott ahol Ha igazán jó vagy akkor eljutsz arra a szintre ahova való vagy ha láma vagy akkor ott maradsz a lámák között. Annyira rettentően felesleges ezen pörögni, hoyg az valami eszméletlen. Seagull is feljutott top 500 ba. Második seasonbe is...
HODL $GME, DIAMOND HANDS, APES STRONG TOGETHER
-
leviske
veterán
válasz Pocok256 #6762 üzenetére
Ja, Seagull tökéletes példa, mert tipikusan egyedül játszik és a stílusa healertől jellemzően független.
Kár, hogy csak értelmezni nem sikerült megint a beszélgetést, ha ezt megint a résztvevők rankjára vetíted le.
De miért is koptatom a billentyűzetem? Itthon pont olyan közösség alakult ki a játék körül, ahol streamben is megengedheti magának azt az ember, hogy ellője, hogy más alakuló csapatok soha nem lesznek azon a skill szinten, mint ők.
Tényleg hagyjuk a francba, mielőtt még lejjebb jut a topic.
[ Szerkesztve ]
-
kwzatz
őstag
"Mivel ez is csapatjáték, erősen függsz a csapatodtól. Egy jól időzített ress Mercy-től, egy szuper DPS ulti, stb. sokszor megment de akár egész meccset is megfordíthat. De ha a társak nem tudják mikor kell ultizni, hogyan hová kell mozogni akkor cseszheted."
Valahogy ilyenkor ti mindig 1 adott game-ről beszéltek. Hogy azt az 1 adott game-et, amiben leaver van, amiben most megy a társ először az adott hőssel, amiben egy hétvégi játékos van, amiben egy hegyi troll, aki most ébredt fel a barlangjában hozza Symmetrát attackra, abban nem lehet nyerni. De ki mondta azt, hogy lehet? Jó eséllyel nem lehet, és mindenkinek lesznek ilyen game-jei, ez ellen a Blizzard sem tehet semmit. "Egy jól időzített ress Mercy-től" - ez egyébként sokszor a dps hibája, hogy egyáltalán él a kedves doktornő."Azaz hiába vagy tökéletes célzó pl. a cowboy-al vagy hiába nyomod a heal-t ezerrel ha a többiek gyökerek... , ez nem 1 man army játék."
Ki állította, hogy 1 man army játék? Csak akkor one man army a game, ha tényleg óriási a különbség egy adott játékos és a meccsben lévő többi játékos között. Beraknál egy 4k környéki Mccree maint 2k-ra, megmutatná neked, hogy lehet ez one man army játék is, épp most írtam, hogy még az én gyökér Soldier tudásommal is általában csak tetemeket hagyok magam után 1900 SR játékosok ellen. De nem értitek, hogy ahhoz, hogy hosszú távon felfelé menj, nem az a lényeg, hogy egyedül carry-eld a game-et, hanem hogy jobban játssz, mint az ugyanolyan role-t játszó ellenfeleid. Ha te személy szerint minden egyes game-ben klasszisokkal vagy jobb Mccree-vel, mint az ellenfél attack karija, sokkal nagyobb hatásod van a meccs kimenetelére, menni fogsz felfelé. Természetesen nem lesz 70-80%-os winrate-ed, sőt, valószínűleg 60% sem, de 55%-kal már lehet araszolni előre. Ugyanebből következik, amit előbb írtam, hogy miért nem hemzseg a top 100-as lista supportoktól. Egyébként óriási hatása van a game-re, ha csak a koth pályákat veszem pl. annak, hogy megnyered a meccs eleji sokszor 1v1 párbajt, majd megölsz valakit még, aki észre sem vesz. Én soldierrel mindig valamelyik oldalsó útvonalon megyek ezeken a pályákon, és gyenge ellenfelek ellen (akik ugyanezt csinálják Reaperrel, Tracerrel, Mccree-vel, Genjivel stb.) instant nyerek egy 1v1-et, aztán megölök még valakit, aki észre sem vesz, máris 6v4 van sokszor. Ilyenkor felőrlitek őket, tiétek a pont. Csak történjen ez meg 60%-ban, már óriási a hatása. Az a gond, hogy a 2800-as game-ekben már (még? - legyünk bizakodóak) nem nyerem ezeket a párbajokat olyan jó arányban.leviske: Ne haragudj, de szerintem pont te vagy a topicban a "Jaj, nem tudok nyerni, szar a rendszer" csapat szószólója, és ez sem feltétlenül emeli a színvonalat.
[ Szerkesztve ]
"Everything is high risk, if you are a pussy."
-
Pocok256
veterán
válasz leviske #6764 üzenetére
Hát ilyen ez 4k fölött csak dps van minden csapatban XD Mert hát csak dps el lehet 4k fölé jutni ergo akkor 4k fölött sőt top 500 ban már csak 6 dps vs 6 dps van Most komolyan neked nem esik le mennyire hülyeséget állítasz ?
(#6766) kwzatz Ez rohadtul így van van egy két 2k körüli ismerősöm és mikor úgymond becsatlakozok egy qm meccsben amibe játszik olyan szintű csukott szemes hentelést végzek, hogy magam szégyellem pedig alig van 1k mmr különbség közte és köztem. Magasabb szinten 4k vs 3k pedig még nagyobb különbség van.
[ Szerkesztve ]
HODL $GME, DIAMOND HANDS, APES STRONG TOGETHER
-
leviske
veterán
Miért lennék bárminek a szószólója? Egy beszélgetést toltunk le előzőleg az S3 kapcsán, amiben sérelmeztem, hogy vannak emberek, akik túl korán kerülnek túl magas szintre és ezen nem sokat segít, ha az S2 eredményeit figyelembe veszik.
Én a magam részéről nem érzem a jelenlegi játékstílusom jobbnak annál a SR szintnél, ami körül mozgok. Viszont zavar és megragad bennem, mikor totál blőd hülyeségeken veszít a banda. Elnézést, hogy szeretném, ha kezdene ezzel valamit a Blizz és ennek már másodjára merek hangot adni.
(#6767) Pocok256: Most nehezen tudom eldönteni, hogy nem olvastad el az eddigi beszélgetést amihez hozzászólsz, esetleg, csak foszlányokat, vagy milyen módon értelmezed amit az ember ír?
Mindenesetre nem azt írtam, hogy nem lehet 4K fölé jutni. Viszont mivel kevesebb SR-t kap az ember supportként egy győzelemért, így randomokkal jóval lassabban lehet felfelé haladni, mint dps-el, ha azonos gyakorlottságból indulunk ki. Más szóval, ha te egy 3000SR körüli dps vagy, végigmészárlod magad addig a szintig 15 órán belül, még akkor is, ha 2000SR-re rakott a placement. Support karival már ezt a sebességet nem fokod megütni.
-
k-adi
nagyúr
Nem 1 adott meccsről beszélek / beszélünk hanem ez sajnos általánosságban elmondható, mert "sok" meccsre érvényes ez.
Ha én support vagyok, viszont a dps karik bénák és nem szedik le a dokinőt akkor megint megette a fenét a meccs. És ez csak 1 példa.
Maradjunk annyiban, hogy egyedül sokkal nehezebb felmászni - főleg ha keveset játszol, mert tudod.. van mellette életed is - főleg ha a társaid nem tudják mit mikor kéne csinálni.
Nyilván premade csapattal ezerszer könnyebb és akkor is könnyebb, ha soloban mész de a random társaid nem gyökerek.
-
kwzatz
őstag
"Maradjunk annyiban, hogy egyedül sokkal nehezebb felmászni - főleg ha keveset játszol, mert tudod.. van mellette életed is" Alapvetően szerintem nagy ügyet sem kellene csinálni a "felmászásból", ha van mellette élete az embernek, mert tudod... semmi célja nincs. Én szórakozásból játszok, de mivel alapvetően kompetitív alkat vagyok, ezért bármit is csinálok azt szeretem a lehető legjobban csinálni. De most azért, mert visszaesek 150 pontot néhány peches game miatt - ami a rövid táv és bármi megtörténhet benne -, nincs értelme ezen pörögni, meg várni a Blizzardot, hogy csodát tegyen. Lehet, hogy abban a 2 percben frusztrál, meg felidegesít a troll, de azért gyorsan visszaáll az ember, és tudja, hogy benne van, az ellenfeleknél is biztos van ilyen, sokszor észre sem vesszük. A játékosok összwinrate-jének átlaga 50% alatt lesz mindig... Ezt nem győzöm hangsúlyozni.
Amit leviske ír a supportokról az adódik abból, amit írtam, és részben pedig abból, hogy valóban nincs jól belőve a support karik értékelése. De ez a 2. szezon volt, még a hősöket is finomhangolják, szóval én el sem várom, hogy pontos legyen ez már most, nagyobb adatbázissal a hátuk mögött majd remélhetőleg jobban be fogják lőni. Addig a support mainek meg el kell, hogy viseljék, hogy nincsenek a 100-ban, csak mondjuk 126. helyen állhatnak, a versenyeken ugyanúgy elérhetik a sikereket. (és azért felmerülhet az a kérdés is, hogy mihez kellenek jobb képességek, illetve milyen képességet/mit tartunk többre, melyik nehezebb - Mercy-vel rákattolni a társra és váltogatni a healt/dmg boostot vagy kiosztani egymás után ugrálás közben 5 fejlövést - egyáltalán hogy össze lehet-e hasonlítani egy support játékos és egy attack karival játszó egyén képességeit)
leviske: Ha rosszul érzékeltem, akkor bocsánat, valószínűleg pont csak azokat a hsz-eket láttam tőled, amiben a rendszert ekézed.
[ Szerkesztve ]
"Everything is high risk, if you are a pussy."
-
k-adi
nagyúr
egyáltalán hogy össze lehet-e hasonlítani egy support játékos és egy attack karival játszó egyén képességeit ---- Pont hogy nem, épp amiért írtad, hiszen egymás kiegészítői, más stílust igényelnek, de mindkét szerep fontos. Nyilván látványosabb 5 fejest kiosztani, mint healelni a társaid, de hiába vagy rambo ha nincs mögötted support, és hiába vagy a doktorok istene ha nincs dps, aki megvédjen, stb.
Mondjuk azt már csak halkan jegyzem meg, hogy az sem segíti a támogatók életét, amikor pl. ha support vagyok és végig healelem a csapatot kritikus helyzetekben is (pl. egy jól időzített mercy ress vagy egy lucio ulti), akkor le se szarnak, de ha dps karival nyomok egy jobb ultit vagy egy jó kill-streaket akkor rögtön jön a chatben a gratuláció...
-
kwzatz
őstag
"Pont hogy nem, épp amiért írtad, hiszen egymás kiegészítői, más stílust igényelnek, de mindkét szerep fontos." Így van, de pont ezért nehéz megoldani, hogy a ranglistán korrekten jelenjenek meg a support és tank mainek is, mert hát mi is lenne a korrekt?
Amit másodjára írtál, ahhoz annyit tudok hozzáfűzni, hogy valahogy ilyen az emberi természet, én is ezt tapasztalom általában. Szerintem is látványosabb a dps mészárszék, mint az, hogy körbehealeli az ember a teamet, persze ettől még valóban mindkettő egyformán fontos. Én a chat egoboost nélkül is szeretek ettől függetlenül Zenyattázni.
[ Szerkesztve ]
"Everything is high risk, if you are a pussy."
-
k-adi
nagyúr
Igazából 2 ladder kellene, 1 dps 1 support.
Ha már support elismerés a téma: (a chat egoboost-on kívül) Korábban mintha lett volna szó róla, hogy több support POTG lesz, de mintha mostanság alig látnék olyan potg-t, csak dps, dps hátán. (azokból is ált. ultik, pl. reaper-é és nem valami sima "kill streak")
-
tick
aktív tag
Tracerre is ráférne egy kis szeretet. Hiába vadászom le hátulról az összes supportot, gyakran még azelőtt hogy a többiekhez érne. Ha nem egyszerre teszem hárommal, akkor semmit nem ér. Max egy szerencsés ultival vagy egy-egy mentéssel lehet POTG.
Everything that has a beginning... has an end
-
NyxNyxNyx
addikt
Több support play of the game szerintem rossz ötlet. A Mercy Q of the game-ekből elegem lett egy életre. Zenyattával viszonylag könnyű szerezni, Ana PotG-et nagyon ritkán látok, azzal csinálhatnának valamit. Lucio maximum egy brutál ultira, vagy lelökésre kap, de most komolyan, mire másra adjanak?
tick: Legtöbb PotG egy jó ultit jelent és még pár killt. Tracerre is igaz ez, szerintem teljesen rendben van ő.
Ezeken nem fontos változtatni, inkább foglalkozzanak mással.
[ Szerkesztve ]
"I've tried the same thing 8 times and I'm all out of ideas..."
-
oxox
addikt
Hájlowin tapasztalat:
Kb 70 szintlépés alatt ( lvl 150-220)
-3 legend skin (reaper, junk, mercy...reaper, mercy dupla)
- phara, bastion, solderen kivül minden lila skint beadott.
-kb 2500-3000arany
(roadhog, soldier skint megvettem)
Genji, reaper hero of match akármit is megadta
Kb 5 victory position-on kivül az összes sirkő megvan (csak reaperé tetszik, azzalímeg pont nem játszok).
Meg kaptam még 3-4 régi lego skint is a fenti szintek alatt (sym, lucio, mercy, hanso...4-et jahh)Nem érzem szerencsésnek a droppokat, kiseggeltem inkább (de örülök, hogy meglettek). Most a cél, még kb 30 szint a köv hasonló mókáig, és akkor megint tudok abszolválni vmi hasonlót. Roadhog skinen nagyon filóztam, mert semmi legendem nem volt hozzá, és ugye 1000-ért kapni mást de nincs kedvem egy évet várni rá (a többit meg megvehetem évközben). Azóta megint jön az arany.
Jó volt "teccesz"-tett
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
leviske
veterán
Elvileg a promotion megszűnik, szóval nem lesz többet 100-as fordulónként csökkentett xp. Ellenben elvileg minden szinthez kevesebb XP kell majd, mint most.
Zavarta a Blizzardot, hogy voltak akik 100-as szinten vagy az előtt megálltak, hogy a következő eventre boosttal induljanak.Nekem csak Mei emótja, illetve a Mercy és Roadhog hullott ki (+Sym/S76/Hanzo), pedig pont 90+ voltam mikor kezdődött. Bár én a matricákra jobban rá voltam állva, azokból elég sok meglett, ill. párat meg is vettem.
(#6772) kwzatz: Az előző S3-as beszélgetésünk előtt annyit kritizáltam a rendszeren, hogy a medáloknak hangsúlyosabban számítani kéne ranked meccsenként, hogy a trollok valahogy kiszűrhetők legyenek a rendszerből. Az is csak felvetés volt. Azóta beláttam, hogy az úgy egyáltalán nem működne.
Amikor személyes rossz tapasztalatot osztok meg, azt nem olyan formában szoktam, hogy "hülye játék, hülye rendszer". És azért ez se rendszeres. -
saen
veterán
-
Edem05
őstag
Ez mennyire így van... lul videó
-
Roland861010
addikt
Sziasztok!
Egy i3 3120u + 6Gb Ddr3 ram+ egy gt 640m elég neki 1368×768-ban és médium beállítással hogy élvezhető legyen? -
Joezyka
senior tag
mai bannolási érdekesség
Ha szép nem vagy, hülye ne legyél!
-
saen
veterán
válasz Joezyka #6785 üzenetére
A játékosok is küzdenek a csalók ellen, főleg ázsiában van sok belőlük. Ott azt találták ki, hogyha van egy egyértelmű csaló valamelyik csapatban, akkor megegyeznek, hogy döntetlen lesz a meccs és így a csaló garantáltan nem jut előnyhöz. Streamen (Mendokusaii) láttam már ilyen meccset, félelmetes. A csaló az egy Mei volt aki csak headshotokat lőtt, elég brutál volt az összes kill cam, viszont a végén döntetlen lett. Nem túl izgalmas, de talán hosszú távon ér valamit.
-
Roland861010
addikt
válasz Roland861010 #6781 üzenetére
Valaki?
-
tick
aktív tag
válasz Roland861010 #6790 üzenetére
Szerintem elég. Random google keresés után talán még fullHD-ra is elég lenne.
Desktop 750 szintjén van kb. Kicsivel a TI verzió alatt. Talán így könnyebben hozzászól valaki.Everything that has a beginning... has an end
-
leviske
veterán
válasz Roland861010 #6790 üzenetére
Kérdés, hogy mit tekintesz élvezhetőnek. Itt találsz egy youtube videót, ahol medium beállítások mellett tolták az említett GPU-val a bétát. Az a 30 körüli fps low beállítások mellett felugorhat talán 60-ig.
-
xenom0rph
őstag
-
sittes79
addikt
[ Szerkesztve ]
-
Bazsi1987
őstag
Sombra megjött ☺
-
saen
veterán
-
Adam_Shepard
addikt
Nekem már most tetszik ez a Sombra kari
Bearer... Seek.. Seek..Lest..
-
Bazsi1987
őstag
Jól meg fogja variálni a dolgokat ez a sombra ☺
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- BestBuy ruhás topik
- Házimozi belépő szinten
- Ukrajnai háború
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
- Dell Latitude E5540, 15,6" Kijelző, I7-4600U, 16GB DDR3, 500GB HDD, Nvidia 2GB, WIN 10, Számla, gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest