Új hozzászólás Aktív témák

  • LittleBoss67

    aktív tag

    - A loot szűrő miért jelöli "értékes" tárgyként a kétkezes kalapácsokat?
    - Az ékszerek minősége nem befolyásolható?
    - Nem egyértelmű, de videók alapján úgy látom, hogy az egyes orbok általi módosítás az előző orb módosítását nem változtatja (pl. normálból magic, majd rar, akkor a normál és magic tulajdonságok maradnak és arra épül a rar) ?
    - Milyen sebzést szenvedek el, amikor piros gömbök keringenek körülöttem, az életem meg bazi gyorsan elfogy
    (bleed, leech, valami egyéb a flaska beszerzés miatt) ? Úgy veszem észre eddig ez a legkritikusabb sebzés.
    - Előzőhöz: Milyen flaska típus és tulajdonsággal a legszükségesebb ranger raider esetében? Itt meg kell kérdeznem azt is, hogy pl. élet vagy mana flaska esetében fontos a visszatöltési idő, azonban ha ez letelt, akkor megszűnik a bónusz tulajdonság is, vagy a a bónusz pillanatnyi hatású függetlenül a teljes helyreállás idejétől? Utilityk esetében világos, hogy a lasts kell minél nagyobb legyen.
    - A végére még egy fontos kérdés : A frenzy lényegére kérek rávilágítást. Mindenhol szerepel, mégsem értem a használatát. Próbáltam pl. blood rage spell-t, de olyan gyorsan amortizálta a saját életemet (gyorsabban mint az ellent), hogy öröm volt figyelni. Vannak minta buildek, ahol tele van frenzy-t adó tárgyakkal, de a build egyetlen tagja sem tartalmaz se frenzy se frenzy charge, csak max. blood rage.

    Köszönöm.

Új hozzászólás Aktív témák